Izdvojeno

Hamilton: Mercedes je još dalje od vrha nego prošle godine

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton vjeruje da je Mercedes pao još dalje iza svojih rivala nakon prva dva slobodna treninga u Bahreinu nego što je to slučaj bio prošle godine.

“Slutili smo to nakon testiranja, ali da, zaostatak je velik. Pokušavam sve što je u mojoj moći, ali što je tu je. Moramo se potruditi i raditi s onim što imamo.”

Hamilton je drugi trening završio na osmom mjestu, 6 desetinki iza Fernanda Alonsa. George Russell je bio 13., skoro punu sekundu iza vodećeg.

W14 nije izgledao brzo ni u simulaciji kvalifikacijskog tempa, kao ni u uvjetima utrke:

“Mislim da zaostajemo i u jednom krugu i u cijelom stintu. Gledajući duže stintove – bili su sekundu brži od nas. Prema tome, čeka nas puno posla.”

“Mislim da ne mogu više puno toga napraviti po pitanju setupa, napravio sam sve što mogu. Pokušat ćemo i dalje raditi na nekim sitnicama, ali radi se o milisekundama. To neće biti dovoljno da se približimo vrhu.”

“Svejedno, moramo ustrajati u poboljšavanju. Proučit ćemo podatke koje imamo i vidjet ćemo postoji li način za pronalazak brzine preko noći.”

Mercedes je dobar dio prošle sezone proveo žaleći se na dupinjanje i pokušavajući promijeniti pravilnik ne bi li se riješili tog problema. Međutim, sad kad bolid više ne poskakuje – čini se da brzina kakvu su priželjkivali i dalje nije tu.

“Mislio sam da je Ferrari na drugom mjestu. U dužem stintu mi smo prilično blizu Ferrariju. Međutim, čini se da je Aston drugi, a mi smo između trećeg i četvrtog mjesta. Prema tome, ili smo tamo gdje smo bili prošle godine ili smo još malo iza.”

“Ova situacija je teška za svakoga i mislim da nitko u ekipi ne želi biti na ovoj poziciji. Ja definitivno ne mislim da ekipa zaslužuje ovo jer svi rade vrlo marljivo, a tako smo hrabri i promišljeni.”

“Jednostavno, nalazimo se na lošem putu i moramo to pokušati ispraviti. Trenutno smo daleko iza vodećih.”

“Mislim da smo prošle godine dobro napredovali, ali tada zaostatak nije bio ovako velik. Vjerujem li da to možemo popraviti u nekom trenutku? Da. Međutim, to je vrlo teško s ovim našim konceptom.”

Posljednji slobodni trening vozi se danas u 12 sati i 30 minuta.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ja definitivno ne mislim da ekipa zaslužuje ovo jer svi rade vrlo marljivo, a tako smo hrabri i promišljeni.

    “Obožavam” ove njegove grčke tragedije u tri čina.



    21

    0
  2. Je li moguće da si je Mercedes “pucao u nogu” držeći se koncepta (uski sidepodovi i ostalo…..) od prošle godine?
    Maknuli su i boju da budu lakši…..
    nekaj mi tu ne štima!
    Nisam siguran da još uvijek skrivaju brzinu…..makar, tko zna! Mercedes je to!



    5

    0
  3. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Niko ga je zaj…, osmog ni na vidiku.



    7

    0
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Suza mi se spusti niz obraz



    21

    1
  5. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Svi su mnogo brži ove nego prošle sezone… to je očigledno! Malo zbog guma, malo zbog novih bolida, ali po meni bi ova sezona mogla biti jedna od boljih u zadnjih 10ak godina… bar sto se tiče više različitih pobjednika u jednoj sezoni… mada, ostajem pri stavu da je RB i dalje izraziti favorit za naslov…



    1

    0
  6. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Ne znam jel se izgubilo šta u prijevodu ali reći da se nalaziš između 3 i 4 mjesta otvara mnoge druge teme…



    3

    0
  7. Ako zaista budu u zavidnoj situaciji najbolje je da vrate poskakivanje bolida /porpoising/ i onda se žale na sigurnost u cilju izmjene pravilnika. Ne može se reći da nemaju iskustva s tim, slike iz Azerbejžana prošle godine bile su više nego dirljive.



    9

    3
  8. Kao što bi Horner rekao, you’ve got a problem, change your f****** car :) https://www.youtube.com/shorts/naG3chtCa0Q



    4

    0
  9. Samo da Aston bude na razini Mercedesa da Alonso može Sir Woke warriora opaliti par puta za vrijeme utrkivanja dok viče “Karma”.



    4

    1
  10. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Za zadržavanje koncepta koji ne daje rezultat je kriv rezultat trke u Brazilu 2022.
    1 – 2 pobjeda, je u stvari Pirova pobjeda koja ce ih koštati rezultata u 2023 jer im je ulila lažne nade da ce koncept “proraditi”


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni