Lewis Hamilton vjeruje da je Mercedes pao još dalje iza svojih rivala nakon prva dva slobodna treninga u Bahreinu nego što je to slučaj bio prošle godine.
“Slutili smo to nakon testiranja, ali da, zaostatak je velik. Pokušavam sve što je u mojoj moći, ali što je tu je. Moramo se potruditi i raditi s onim što imamo.”
Hamilton je drugi trening završio na osmom mjestu, 6 desetinki iza Fernanda Alonsa. George Russell je bio 13., skoro punu sekundu iza vodećeg.
W14 nije izgledao brzo ni u simulaciji kvalifikacijskog tempa, kao ni u uvjetima utrke:
“Mislim da zaostajemo i u jednom krugu i u cijelom stintu. Gledajući duže stintove – bili su sekundu brži od nas. Prema tome, čeka nas puno posla.”
“Mislim da ne mogu više puno toga napraviti po pitanju setupa, napravio sam sve što mogu. Pokušat ćemo i dalje raditi na nekim sitnicama, ali radi se o milisekundama. To neće biti dovoljno da se približimo vrhu.”
“Svejedno, moramo ustrajati u poboljšavanju. Proučit ćemo podatke koje imamo i vidjet ćemo postoji li način za pronalazak brzine preko noći.”
Mercedes je dobar dio prošle sezone proveo žaleći se na dupinjanje i pokušavajući promijeniti pravilnik ne bi li se riješili tog problema. Međutim, sad kad bolid više ne poskakuje – čini se da brzina kakvu su priželjkivali i dalje nije tu.
“Mislio sam da je Ferrari na drugom mjestu. U dužem stintu mi smo prilično blizu Ferrariju. Međutim, čini se da je Aston drugi, a mi smo između trećeg i četvrtog mjesta. Prema tome, ili smo tamo gdje smo bili prošle godine ili smo još malo iza.”
“Ova situacija je teška za svakoga i mislim da nitko u ekipi ne želi biti na ovoj poziciji. Ja definitivno ne mislim da ekipa zaslužuje ovo jer svi rade vrlo marljivo, a tako smo hrabri i promišljeni.”
“Jednostavno, nalazimo se na lošem putu i moramo to pokušati ispraviti. Trenutno smo daleko iza vodećih.”
“Mislim da smo prošle godine dobro napredovali, ali tada zaostatak nije bio ovako velik. Vjerujem li da to možemo popraviti u nekom trenutku? Da. Međutim, to je vrlo teško s ovim našim konceptom.”
Posljednji slobodni trening vozi se danas u 12 sati i 30 minuta.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Obožavam” ove njegove grčke tragedije u tri čina.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Normalno, sve šta oni rade je zlato, a drugog za istu stvar triba posrat.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je li moguće da si je Mercedes “pucao u nogu” držeći se koncepta (uski sidepodovi i ostalo…..) od prošle godine?
Maknuli su i boju da budu lakši…..
nekaj mi tu ne štima!
Nisam siguran da još uvijek skrivaju brzinu…..makar, tko zna! Mercedes je to!
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ukoliko je AM brzi,nek se upucaju
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zajedno sa Ferrarijem,
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari pogotovo,oni bi trebali biti,kazem trebali, uz bok ako ne i brži od RB
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Niko ga je zaj…, osmog ni na vidiku.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Suza mi se spusti niz obraz
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi su mnogo brži ove nego prošle sezone… to je očigledno! Malo zbog guma, malo zbog novih bolida, ali po meni bi ova sezona mogla biti jedna od boljih u zadnjih 10ak godina… bar sto se tiče više različitih pobjednika u jednoj sezoni… mada, ostajem pri stavu da je RB i dalje izraziti favorit za naslov…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam jel se izgubilo šta u prijevodu ali reći da se nalaziš između 3 i 4 mjesta otvara mnoge druge teme…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako zaista budu u zavidnoj situaciji najbolje je da vrate poskakivanje bolida /porpoising/ i onda se žale na sigurnost u cilju izmjene pravilnika. Ne može se reći da nemaju iskustva s tim, slike iz Azerbejžana prošle godine bile su više nego dirljive.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao što bi Horner rekao, you’ve got a problem, change your f****** car :) https://www.youtube.com/shorts/naG3chtCa0Q
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Samo da Aston bude na razini Mercedesa da Alonso može Sir Woke warriora opaliti par puta za vrijeme utrkivanja dok viče “Karma”.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za zadržavanje koncepta koji ne daje rezultat je kriv rezultat trke u Brazilu 2022.
1 – 2 pobjeda, je u stvari Pirova pobjeda koja ce ih koštati rezultata u 2023 jer im je ulila lažne nade da ce koncept “proraditi”
0
0