Fernando Alonso kaže da je ispred Aston Martina još posla kako bi se poboljšali za nastavak GP vikenda u Bahreinu, ali također ne može sakriti zadovoljstvo ponašanjem bolida na stazi.
Alonso je na drugom treningu postavio vrijeme 1:30.907, što je bilo za desetinku i pol bolje od Maxa Verstappena u Red Bullu. Svejedno, dvostruki svjetski prvak kaže da se nije fokusirao na najbrži krug jer je kompetitivna sesija tek sutra:
“Naravno, dobar je osjećaj voziti. Lagao bih kad bih rekao da nije dobar osjećaj.”
“No, sve ovisi o tome što druge ekipe rade. Možete se osjećati dobro u bolidu, a onda shvatite da su tri ili četiri bolida brža od vas i onda osjećaj više nije tako dobar. Idemo pričekati da vidimo gdje smo.”
Španjolac kaže da će trebati pričekati još nekoliko utrka da bi se moglo prosuditi gdje tko pripada u jakosnom poretku:
“Naravno da je lijepo vidjeti kompetitivna vremena. Nakon testiranja su uvijek pomiješani osjećaji jer se ne zna gdje ćete biti u kvalifikacijama i u utrci, a onda i na prve tri utrke koje su na različitim stazama – Bahrein, Džeda i Australija.”
Ispred Aston Martina je još dosta posla:
“Trenutno smo usredotočeni samo na sebe. Puno toga se može poboljšati u bolidu. Balans danas nije bio idealan.”
Za kraj je prokomentirao svog šefa, Lawrencea Strolla:
“Mislim da Lawrence ima viziju za sve što radi. Teško je pomisliti da je on nešto zacrtao i onda da u tome nije uspio. Mislim da je samo pitanje vremena kad će Aston Martin biti konkurencija top ekipama. Ovo je zanimljiv proces s novim bolidom, novim tehničkim odjelom i puno novih stvari koje učimo. No, ispred nas je dugačak put.”
Ako vam se anketa ne prikazuje kliknite ovdje.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Alonso pobijedi u nedjelju, to će biti novo poglavlje u kreiranju jedne od najvećih priča u povijesti ovog sporta.
42
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
volio bi iskreno da se dogodi i da se zacini prvenstvo. cant wait.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako bi bilo dobro vidjeti AM i Alonsa u borbi za postolje.
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
P3-P4
Borba Perez – Alonso – Leclerc vrlo lako moguća
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trenutno djeluje kao da je p3-p4 realno za očekivati. Možda se neće moći nositi sa Red Bullom kroz cijelu utrku, ali u usporedbi sa Mercom i Ferrarijem izgledaju dobro.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po performansama kao da su tu negdje s RB-om, sto se ipak nitko nije usudio prognozirati. Bit ce borbe u utrci, ali strateski ce ga RB dvojac odraditi.
Kad se Stroll oporavi onda ce mozda i to biti rijeseno, ali najveci problem je, ako ce malom smetati Alonso na putu do uspjeha, istog ekspresno baciti krokodilima.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebitno gdje će momcad biti ove sezone po brzini.
Ali koliko Alonso vec sada donosi popularnosti F1 cim je u brobi za vrh.
2019 i 2020 sezone kada ga nije bilo vise manje su zaboravljene.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas sam kupio aplilaciju F1 timing i pratio temeljno vecinu vozaca. U oba dijela i u praznom bolidu i u stimulaciji trke nevjerovatno ali Alonso je bio najbrzi. U stimulaciji trke ludnica kako su bukvalno trkali Fernando i Max i vjerujte Alonso je bio brzi. Cak je Strol bio na M gumama i bio je brzi od vecine vozaca ako izuzmemo RB,AM i Ferrari. Ferrari dobro cuva gume jer su cak i na kraju imali identicna vremena kao na pocetku stinta. Mercedes 4 ili 5 ekipa po brzini u oba dijela. Vjerujte Haas i Alfa Romeo nisu ni malo losi. Tu se negdje blizu Mercedesa. McLaren slabiji od Mercedesa. To su moja danasnja zapazanja. Pitanje je samo da li neko skrivao brzinu i hoce da iznenadi sto je skoro nemoguce.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste da ću biti pokopan minusima ?, ali ja ne vjerujem u ovaj “hype” Alonso – AM. Sve dok moje oči ne vide ga na postolju, od puste priče nema ništa.
23
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi jedini.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je rano…ali da li je moguće da je ovaj čovjek pogodio (napokon) s jednim transferom na barem 2 koraka bolji bolid.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozda odrade par utrka okej, al mislim da nece aston izdržati na vrhu
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hop on Alonso hype train!
Moj predikt da ce biti gusto između Maxa i Leclerca u kvalama. Alonso 3-4. RBu trka komforno.
2
0