Izdvojeno

[anketa] Alonso: Lagao bih kad bih rekao da osjećaj u bolidu nije dobar

Piše: Pulsmedia portal

Prije 4 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Fernando Alonso kaže da je ispred Aston Martina još posla kako bi se poboljšali za nastavak GP vikenda u Bahreinu, ali također ne može sakriti zadovoljstvo ponašanjem bolida na stazi.

Alonso je na drugom treningu postavio vrijeme 1:30.907, što je bilo za desetinku i pol bolje od Maxa Verstappena u Red Bullu. Svejedno, dvostruki svjetski prvak kaže da se nije fokusirao na najbrži krug jer je kompetitivna sesija tek sutra:

“Naravno, dobar je osjećaj voziti. Lagao bih kad bih rekao da nije dobar osjećaj.”

“No, sve ovisi o tome što druge ekipe rade. Možete se osjećati dobro u bolidu, a onda shvatite da su tri ili četiri bolida brža od vas i onda osjećaj više nije tako dobar. Idemo pričekati da vidimo gdje smo.”

Španjolac kaže da će trebati pričekati još nekoliko utrka da bi se moglo prosuditi gdje tko pripada u jakosnom poretku:

“Naravno da je lijepo vidjeti kompetitivna vremena. Nakon testiranja su uvijek pomiješani osjećaji jer se ne zna gdje ćete biti u kvalifikacijama i u utrci, a onda i na prve tri utrke koje su na različitim stazama – Bahrein, Džeda i Australija.”

Ispred Aston Martina je još dosta posla:

“Trenutno smo usredotočeni samo na sebe. Puno toga se može poboljšati u bolidu. Balans danas nije bio idealan.”

Za kraj je prokomentirao svog šefa, Lawrencea Strolla:

“Mislim da Lawrence ima viziju za sve što radi. Teško je pomisliti da je on nešto zacrtao i onda da u tome nije uspio. Mislim da je samo pitanje vremena kad će Aston Martin biti konkurencija top ekipama. Ovo je zanimljiv proces s novim bolidom, novim tehničkim odjelom i puno novih stvari koje učimo. No, ispred nas je dugačak put.”

Gdje očekujete Fernanda Alonsa na kraju nedjeljne utrke?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Ako vam se anketa ne prikazuje kliknite ovdje.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ako Alonso pobijedi u nedjelju, to će biti novo poglavlje u kreiranju jedne od najvećih priča u povijesti ovog sporta.



    42

    1
  2. Kako bi bilo dobro vidjeti AM i Alonsa u borbi za postolje.



    25

    0
  3. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    P3-P4
    Borba Perez – Alonso – Leclerc vrlo lako moguća



    13

    0
  4. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Trenutno djeluje kao da je p3-p4 realno za očekivati. Možda se neće moći nositi sa Red Bullom kroz cijelu utrku, ali u usporedbi sa Mercom i Ferrarijem izgledaju dobro.



    12

    0
  5. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Po performansama kao da su tu negdje s RB-om, sto se ipak nitko nije usudio prognozirati. Bit ce borbe u utrci, ali strateski ce ga RB dvojac odraditi.
    Kad se Stroll oporavi onda ce mozda i to biti rijeseno, ali najveci problem je, ako ce malom smetati Alonso na putu do uspjeha, istog ekspresno baciti krokodilima.



    5

    0
  6. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Nebitno gdje će momcad biti ove sezone po brzini.
    Ali koliko Alonso vec sada donosi popularnosti F1 cim je u brobi za vrh.
    2019 i 2020 sezone kada ga nije bilo vise manje su zaboravljene.



    13

    1
  7. Ron Dennis
    Kufare Prikaži

    Danas sam kupio aplilaciju F1 timing i pratio temeljno vecinu vozaca. U oba dijela i u praznom bolidu i u stimulaciji trke nevjerovatno ali Alonso je bio najbrzi. U stimulaciji trke ludnica kako su bukvalno trkali Fernando i Max i vjerujte Alonso je bio brzi. Cak je Strol bio na M gumama i bio je brzi od vecine vozaca ako izuzmemo RB,AM i Ferrari. Ferrari dobro cuva gume jer su cak i na kraju imali identicna vremena kao na pocetku stinta. Mercedes 4 ili 5 ekipa po brzini u oba dijela. Vjerujte Haas i Alfa Romeo nisu ni malo losi. Tu se negdje blizu Mercedesa. McLaren slabiji od Mercedesa. To su moja danasnja zapazanja. Pitanje je samo da li neko skrivao brzinu i hoce da iznenadi sto je skoro nemoguce.



    6

    0
  8. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Jeste da ću biti pokopan minusima 😝, ali ja ne vjerujem u ovaj “hype” Alonso – AM. Sve dok moje oči ne vide ga na postolju, od puste priče nema ništa.



    23

    2
  9. Možda je rano…ali da li je moguće da je ovaj čovjek pogodio (napokon) s jednim transferom na barem 2 koraka bolji bolid.



    4

    0
  10. Sergio Perez
    broza Prikaži

    Mozda odrade par utrka okej, al mislim da nece aston izdržati na vrhu


    0

    3
  11. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Hop on Alonso hype train!
    Moj predikt da ce biti gusto između Maxa i Leclerca u kvalama. Alonso 3-4. RBu trka komforno.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni