Veliko uzbuđenje uoči kompetitivnog početka sezone u vidu sutrašnjih kvalifikacija pružio je Fernando Alonso. Uvjerljivo najstariji vozač na gridu trening je završio ispred Verstappena i Pereza.
Sumrak u Bahreinu značio je da ćemo konačno vidjeti kako se novi bolidi ponašaju u uvjetima u kakvima će se voziti kvalifikacije i utrka.
Prvi na izlazu iz boksa bio je Lance Stroll koji će pokušati što bolje nadoknaditi izostanak s predsezonskih testiranja kao i manjak krugova s prvog treninga zbog problema s bolidom. Leclerc je prijavio da se kvačilo i dalje čudno ponaša.
Do čudne situacije je došlo na kraju startnociljnog pravca kad je Piastri pogrešno procijenio namjeru Lancea Strolla koji je vozio jako sporo te je Piastri morao odraditi evazijski manevar uz lockup na ulasku u zavoj. Piastrijevo proklizavanje uništilo mu je gume, a nedugo potom je imao i bliski susret s Red Bullom kojeg je izbjegao izletom na vanjski dio staze.
Uskoro smo dobili i prvo javljanje Verstappena na timski radio koji kaže da je bio zadovoljniji s bolidom nakon testiranja ustvrdivši da bolid sad više poskakuje nego prije.
Mali incident bio je u pit-laneu gdje je De Vries nesmotreno izašao ispred Norrisa. Ekipe su u međuvremenu počele sa simulacijom kvalifikacijskih krugova, a nakon Perezovog brzog kruga Alonso je napravio 1:30:907 što ga je svrstalo na vrh poretka, ispred Verstappena i Pereza.
Zanimljivo je da je Strollov trkaći inžinjer tražio da Kanađanin kompromitira prvi zavoj kako bi imao bolji izlaz iz drugog, na što je Stroll odgovorio da ne može zbog ruke. Nakon toga smo vidjeli prikaz Strollovog kokpita, gdje Stroll u prvom zavoju mora maknuti ruku s volana kako bi mogao namotati udesno, što ostavlja upitnim koliko je Stroll spreman za kvalifikacije i utrku, te je li procjena dati mu prednost ispred spremnog Drugovicha bila dobra, imajući u vidu potencijalnu konkurentnost Aston Martina.
Treći trening na rasporedu je sutra u 12:30
P | Vozač | Momčad | Vrijeme | + | Broj krugova |
---|---|---|---|---|---|
1 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:30.907 | 24 | |
2 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:31.076 | +0.169s | 23 |
3 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:31.078 | +0.171s | 25 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:31.367 | +0.460s | 25 |
5 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:31.376 | +0.469s | 24 |
6 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:31.450 | +0.543s | 27 |
7 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:31.475 | +0.568s | 23 |
8 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:31.543 | +0.636s | 26 |
9 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:31.570 | +0.663s | 26 |
10 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:31.586 | +0.679s | 26 |
11 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:31.608 | +0.701s | 24 |
12 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:31.793 | +0.886s | 27 |
13 | George Russell | Mercedes | 1:31.882 | +0.975s | 24 |
14 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:31.956 | +1.049s | 27 |
15 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:32.024 | +1.117s | 26 |
16 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:32.110 | +1.203s | 17 |
17 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:32.440 | +1.533s | 27 |
18 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:32.525 | +1.618s | 26 |
19 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:32.605 | +1.698s | 27 |
20 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:32.749 | +1.842s | 28 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nelinjo na aparatima
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://tenor.com/bi1T7.gif
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max u simulaciji utrke brzi dosta. U pocetku su tu negdje Max i Alonso, onda se cini Aston Martin popapa gume.
9
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Otkud ti ovo? Odradili su podjednak broj krugova i Alo je neznatno sporiji
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije baš tako.
alonso je u početku bio brži i do 10-og kruga su se vremena izjednačila i tek onda je alonso bio po krugovima nešto sporiji, pa sve do 0.200-0.300sec u korist maxa do 15-16 kruga
ok, max je imao 1 krug starije gume, tako da se i tu maxova prednost nazire.
ali reći da je max dosta brži i nije.
ferrari je dosta sporiji i teško će konkurirati ako nešto ne pročačkaju.
tu će naravno opet igrati strategije. samo i svi znamo kako max zna čuvati gume.
alonso je opasan, samo neka amr radi kako treba, a na med gumama će biti za vidjeti šta i kako.
baš mi je drago kako je alonsu očito sjeo amr.
24
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svatko ima svoj pojam “dosta” brzi, ali u sustini se slazemo, Max ima prednost.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajmo prestati sa tom foloskulom tko zna ili ne zna cuvati gume. Vettel je u RB u takoder bio blag prema gumama a onda su 2019 skupa i on i Leclerc jeli gune za doručak. Mercedes je trosio gume kao lud i najednom kad su to “magično” rijesili bilu su najblazi prema gumama godinama. Vozac moze biti agresivan ili ne. No ako bolid jede gume kao npr lani ferrarijev u vise navrata nebi tome pomogao niti jedan vozac. Rb je gotovo uvijek bolid koji je blag prema gumama a Max kao izuzetno agresivan vozac ih ne potrosi. Sjecam se lanjske utrke gdje je Leclerc izgubio od Maxa jer je ovaj toboze potrosio gume a Max koji mu je bio na dupetu vecinu utrke nije. Takve stvari su do bolida. Ok ponekad vozac moze nesto malo prolongirati kraj guma. Ali je nemoguce da ih jedan sahrani za 10 krugova a drugi vozi na njima 30 u istom bolidu.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
jos sam zaboravio dodati, ralika je isla i do 0.400 sec, meni je to malo too much, tako da se bolje otusiramo sad hladnom vodom.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prosječna vremena u simulaciji na softu.
Alonso: 1m37.24s
Verstappen: 1m37.22s.
Na početku je Verstappen vozio konzervativniju deltu (i jedan krug po sredini je pustio), dok je Alonso više stiskao na početku.
EDIT:
Ante molim te miči nam ovu mrljavu kacigu s avatara! 😅
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
drugim riječima nema razlike u utrci.
s time da se nadam da je u oba bolida goriva bilo podjednako
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Budimo realni i prizemni. Utrka i simulacija na treninzima je nesto posve razlicito. U utrci vozac vozi na macimumu ako je to potrebno. U simulaciji na treningu vozac sigurno ne vozi ni blizu limita. Pitanje je tko ima i koliko jos brzine. Nemojmo se zanositi ovim rezultatom sa treninga. Ja sam poprilično siguran da ova vremena idi sve do 1:29 a možda i ispod. A pitanje je tko to moze. Uz to nemamo pojma koliko tko ima goriva u bolidu. Vjerovatno svaki bolid na gridu može uhvatiti 1:30:900 . Budemo vidjeli sutra
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max Verstappen
1m37.641s
1m37.136s
1m36.898s
1m37.179s
1m36.827s
1m37.230s
1m37.324s
1m50.625s (back off)
1m37.268s
1m37.169s
1m37.229s
1m37.519s
Average push laps: 1m37.22s
Fernando Alonso
1m36.251s
1m36.479s
1m36.712s
1m37.192s
1m37.288s
1m37.502s
1m37.542s
1m38.116s
1m37.479s
1m37.914s
Average: 1m37.24s
Bas je osjetno brzi Verstappen
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Osjetno brži? Možda je Alonso samo htio vidjeti degradaciju guma i vremena po krugu ako konjski pritisne, ne mora značiti da će tako pritiskati i voziti kao lud u trci :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Drug ja ne razumijem šta si htio reci svojim komentarom. Ja samo odgovaram na konstataciju Realiste da je Max dosta brzi u simulaciji dužih stintova, sto očigledno nije tačno.
Ali kako god , i ja u potencijalnom duelu navijam za Alonsa , pa šta god da si mislio na tvojoj sam strani 😂
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bez starca nema udarca…
17
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stari kao vino
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Red Bull 1-2, Alonso 3. u utrci meni se čini.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako sada izgleda, vidjet ćemo još sutra i u nedjelju, Alonso je nakon 10 godina konačno dobio pošteni bolid!
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Valjda
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajoooj…Alonso hejteri na aparatima.hehehe..vamoooos campeon!
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako su ovo realni pokazatelji nekakvog poretka vesela sezona.
Ali da je odjednom 8 od 10 ekipa unutar pola sekunde od RB-a i Ferraria sa jednim ili oba vozača realno spada u sferu Science Fiction.
Toliki napredak da su ostvarili u razmaku od 4mj je teško za povjerovati.
Čak ni sutra a čak niti poslje 2 utrke u Jeddah-i nećemo vidjeti pravo stanje jer su utrke specifične i nerelevatne naspram ostatka kalendara osim možda Miamia koji se vozi praktički po parkiralištu.
Kad cirkus stigne u Europu imati ćemo puno bolji uvid u stanje tko je gdje.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije ovo plod AM-a od 4 mjeseca, nego od skoro godinu dana, prijatelju. Na AMR23 se radi od maja mjeseca prošle godine, ili ti ga svibnja
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedna ekipa može iskočiti a da 8 njih napravi toliki iskorak nije moguće ni u zoni sumraka.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Takva su pravila. Ograničena. Najbolji timovi su odmah došli blizu maksimuma. A ove godine nisu nešto drastično mijenjali. Ostali sada imaju referencu – top timove iz prošle sezone, i više vremena u zračnom tunelu i više CFD simulacija. A budžeti isti za sve…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda je Ferrari skupa sa Mercedesom nazadovao kao Ferrari 2020. Tada su bili jedina ekipa sa losijim vremenima nego godinu prije u početku sezone.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Te godine im je motor bio ograničen od strane FIE a ne rezultat lošeg napravljenog bolida.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja čak i mogu vjerovati, da, puno prerano je za donošenje bilo kakvih zaključaka, ali ograničavanje vremena u wind tunnelu i budget cap ipak donose nekakve plodove, pogotovo zato što su top 3 momčadi svoje bolide lani razvijali dosta dugo, dok su se ostale momčadi ranije prebacile na razvoj ovogodišnjeg bolida. Mislim da će se ipak i ove godine izdvojiti Red Bull, Ferrari i Mercedes, ali da će razmak u odnosu na F1.5 ekipe biti manji, a nagodinu bi mogao potpuno nestati.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne sjećam se kad je ekipa iz Silverstonea ovako dobro izgledala. Možda tamo negdje ’99. u rukama Frentzena? Uspjeh 23 godine u izradi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, Jordan Mugen-Honda iz 1999. je bila raketa i umalo je upisala 3 pobjede. Ipak, i 2020. je bila super za Racing Point. Imali su 1 pobjedu, da nisu imali kaznu bili bi 3. kao 1999. Vjerojatno je glavna razlika da je 2020. bila brutalna dominacija Mercedesa što je ostalima ostavilo mrvice, dok je 1999. bilo vise odustajanja vodećih McLarena i Ferrarija.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nitko neće pohvaliti Vettela za dobro odrađen posao?
20
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nista cudno, nije bilo ni pohvale za Alonsa 2015. 😉
Salim se malo, ali bilo bi zanimljivo imati uvid u to koliko je Vettel bio ukljucen u razvoj bolida za 2023. Malo mastovito, ali kada vidim ovako stabilan bolid i pretpostavio bih da je u igru bio ukljucen Vettelov feedback. Cesto se spominjao i Schumacherov utjecaj za 2013. i nadalje najvecu dominaciju jednog tima u povijesti F1.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je je, sigurno je ustimao odlican bolid i onda odlucio otici u mirovinu, jos je rekao, “izvoli Fernando, ovo je samo za tebe.” Ne lupetajte, danasnji ujecaj vozaca na razvoj bolida nije ni blizu onoga sto je nekad bio. Vrlo malo vozaci mogu pomoci. A da ne pricamo kako Vettel i Alonso imaju totalno suprotni stil voznje.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stroll sa povredom i bez testiranja na šestom mjestu?
Ima li u AM još brzine?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A la ludih li vremena.
Svi još puno skrivaju, to najbolje pokazuje Haas na 5.mjestu.
Bilo bi odlično kad bi RB imao konkurenciju od starta, ali sam još uvijek skeptičan.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evazijski manevar… 🤔🤔
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma bicu zadovoljan sutra sa TOP 6.
Mislim da bi to mogao biti realan neki rezultat. 2 RbR, 2 Ferrarija i onda Alonso. Ali puno bitnije od rezultata je da je Alonso konačno na mjestu gdje izgleda znaju sta rade, gdje su promijenili 90% auta i sto je sigurno urodilo plodom. Koliko? Vidjet cemo u iducih par utrka. Necu se zanositi ali ovo je sigurno najbolji auto sto je on imao jos od vremena kad je bio u Ferrariju a to je unazad 10ak godina. Sigurno je Aston ispred Alpine i ostalih iz sredine a oce li moci pratiti ove naprijed vidjet cemo. Opet trebat ce proc par utrka da se vidi stanje. I najvažniji ce biti razvoj kroz sezonu ali sudeći po ovim nekim “rezultatima” bogme je AM napravio fin napredak u odnosu na 2022.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iako sve ovo ne znači previše, dozvolimo si malo sanjati – zamislite da se Max i Alonso do kraja sezone bore za titulu!
Stari i mladi lav, kako bi to lijepo bilo za nas fanove F1! ❤️
A ako je ovaj AM stvarno tako konkurentan, stari Stroll ce ulupati para i para u buducnosti da postanu prvaci, to je sigurno. A ako Alonso stvarno bude konkurentan, ocekujemo ga za volanom i u 50-oj, to je španjolski bik koji se ne predaje! 😄
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imao si to s lavovima već 2021. Mladi lav je bio bolji kroz sezonu, ali formalno je presudila mućka u zadnjem krugu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
poslije FP1 sam bio skeptičan, no sad me pomalo hvata hype
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nakon dva treninga se zna da se ništa ne zna. Ova vremena nisu relevantna svi skrivaju nešto,nekako sam uvjerenja da prve tri ekipe najvise skrivaju i da će se najvise vidjeti tek u kvalifikacijama i utrci tko je sta i kako radio
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa što je ovo AM skuhao od bolida. Ako je ovo realno, kapa do poda.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Napokon AM ima dobrog vozaca koji moze radit razliku i gura ekipu.Nije ni cudno sto su SV otpisali a doveli FA.Ako,AKO bude AM dobar cijelu sezonu lako bi mogao FA zadat dobre glavobolje MV.
5
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realno koliko je to moguče? Realno koliko je uopće moguče da AM zaprijeti RB ja stvarno ne vidim tu ikakve šanse. To bi moralo biti čudo neviđeno. Mišljenja sam da neće zaprijetiti ni Mercu ni Fer.ariu
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta znači ovo da su Vettela otpisali, a doveli Alonsa? Vettela nisu otpisali, nego je on SAM pošao u mirovinu i tek onda su se oni okrenuli traženju drugoga vozača, tj. Alonsa.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aloooooooonsoooooooooooo!
Znam da treninzi nisu relevantni ALI!!!!!!!!!!…………koliko dugih godina smo mi zagriženi Alonsovi navijači čekali vidjeti ga u vrhu – pa makar to bila dva slobodna treninga…..!!!!!!!
Ali brate – dva treninga za redom
(2., 1.)
Aaaaaaaaaaa………kakav osjećaj!!!!!
Jooooooj kad bi se ova forma u kombinaciji Fernanda i Astona nastavila i u utrckama…….
Mozda jest nerealno ali…….
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A i formula 1 je ovo cekala.
Max i Lewis su nas jako zabavili 2021 godine, ali trebamo jos neke ljude na vrhunskoj razini.
Nadam se da se i Leclerc moze pridruziti njima
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, slažem se
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A? Koja je ovo godina? Sezona? Alonso iz 2003, Oscar Piastri iz 2023?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Molim te, objasni ovo Oscar Piastri iz 2023?
1
0