Red Bull je na prvom treningu pokazao znakove da bi ove godine mogao biti još dominantniji nego prošle sezone, a dobar dojam s predsezonskih testiranja potkrijepio je Aston Martin. Tako je Perez zasjeo na vrh prve službene sesije 2023. a na drugo mjesto smjestio se Alonso dok je Verstappen zauzeo treće. Norris je bio četvrti, a Leclerc peti s napomenom da je u top 5 jedino on svoje vrijeme odradio na medium gumama, dok su ostali koristili soft.
Prva tema treninga bila je glomazno rešeto za aerodinamička testiranja na bolidu Estebana Ocona. Alpine je momčad koja je na predsezonskim testiranjima ostavila najsuzdržaniji dojam, a prema viđenom se čini da imaju još puno podataka za prikupiti o aktualnom bolidu. Francuska momčad je kao i na testiranjima koristila tvrđi setup na bolidu.
McLaren na prvom treningu nije popravio dojam s testiranja – Piastri je demonstrirao kako još nije ovladao upravljanjem MCL 60, ispravivši preupravljanje prolaskom izvan staze. Logan Sargeant je u međuvremenu momčadi prijavio smrad gorenja, ali s obzirom da nije bilo posljedica na bolidu, njegov oštar njuh možemo pripisati debitantskom privikavanju sudjelovanju u F1.
U prvom dijelu treninga najbrža vremena uradili su Red Bullov dvojac i Alonso, a pažnju je u međuvremenu plijenio Leclerc s iznimno klimavim stražnjim krilom. Ferrari je kasnije na Monegažaninov bolid stavio drugu specifikaciju stražnjeg krila s kojim je SF-23 izgledao puno stabilnije.
Lance Stroll se oporavio od ozljede i nadao se osjetiti novi bolid što prije, ali je zbog poteškoća s paljenjem bolida propustio prvu polovicu prvog treninga. Kratku žutu zastavu izazvao je Norris koji se prekočio na ulasku u prvi zavoj, a nedugo potom je Carlos Sainz izveo dvostruku piruetu na ulasku u 9. zavoj i tako potpuno uništio gume.
Leclerc je pritom odradio još jedan stint na medium gumama na kraju kojeg je postavio najbrže vrijeme urađeno na toj komponenti. U tome mu nije pomoglo čudno ponašanje kvačila na koje se požalio nekoliko trenutaka ranije.
Osmijesi iz Aston Martinovog stožera razvukli su se nakon još jednog Alonsovog bržeg kruga na soft gumama, a koji mu je taj put bio dovoljan za drugo mjesto na treningu, 4 desetinke u zaostatku za vodećim Perezom.
Drugi trening na rasporedu je danas u 16 sati.
P | Vozač | Momčad | Vrijeme | + | Broj krugova |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:32.758 | 21 | |
2 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:33.196 | +0.438s | 22 |
3 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:33.375 | +0.617s | 20 |
4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:34.165 | +1.407s | 21 |
5 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:34.257 | +1.499s | 17 |
6 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:34.298 | +1.540s | 17 |
7 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:34.402 | +1.644s | 20 |
8 | Zhou Guanyu | Alfa Romeo Ferrari | 1:34.575 | +1.817s | 18 |
9 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo Ferrari | 1:34.689 | +1.931s | 20 |
10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:34.917 | +2.159s | 13 |
11 | George Russell | Mercedes | 1:34.966 | +2.208s | 20 |
12 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:34.997 | +2.239s | 24 |
13 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri Honda RBPT | 1:35.015 | +2.257s | 20 |
14 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:35.043 | +2.285s | 22 |
15 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:35.105 | +2.347s | 20 |
16 | Nyck De Vries | AlphaTauri Honda RBPT | 1:35.402 | +2.644s | 25 |
17 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:35.455 | +2.697s | 22 |
18 | Logan Sargeant | Williams Mercedes | 1:35.749 | +2.991s | 23 |
19 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:36.018 | +3.260s | 15 |
20 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:36.072 | +3.314s | 21 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RBR izgleda koa Mercedes iz 2020
Aston izgleda bolje od Ferraria
koji izgleda opasan i nemoguc za vozit
a za Mercedes nezelim jos nista govorit
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
All aboard the Alonso hype train!
31
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nazalost, mislim da ce taj train zavrsiti kao oni u Grckoj, a nasa srca pitanje hoce li prezivit.
3
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Morbidan komentar. Porediti neuspjeh bolida sa ogromnom nesrećom sa desetinama mrtvih, mislim…
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Izvini, slučajno stisnuo minus.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kažu da je odradio krug sa 9kg manje goriva nego RBR.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja sam vidio taj podatak…kažu da je to otprilike 0.6 sec po krugu što je opet realno dobro. Ako će se kretati između sredine poretka i prve trojke i to je uspjeh. Nisu ovo više 70e da se bilokakvom revolucijom se može odjednom probiti kroz konstruktorski poredak.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gdje nađete te podatke, informacije? od koga? Ako može link stranice, profila, nečega?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tj ispravak, 10 kila je oko 0.3 sekunde po krugu.
Ja gledam različite forume. Nisu svi komentari korisni, al puno puta cujem neke informacije koje ne mogu vidjeti kroz medije.
https://forums.autosport.com/forum/2-racing-comments/
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije to podatak. Ne može jedan glupi novinar znati takav podatak, može samo lupat, kao što to obično i rade…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakva su ovo vremena?
Dvije sekunde su sporiji od vremena na testiranjima. Hamilton je preko 4 sekunde sporiji od svog PB s testiranja…
Daleko je ovo od pravog stanja
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes je enigma, RB najbolji iza njih Ferrari, pa AM?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sandbagging 😄
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na testiranjima imaju svih 5 komponenti guma. Na gp vikendu se koriste 3 komponente koje odabere fia. Tako da na nekim utrkama c3 može biti soft ,c2 midium a c1 hard. Na nekim utrkama c5 može biti soft (na kojim su postavljena najbrza vremena na testiranjima) c4 midium i c3 hard. Znači ovdje soft nije nužno ista guma koja je bila na testiranjima najmekša komponenta. Druga stvar je što svi još testiraju bolide i uštimavaju setup. Na drugom i trećem treningu će se još ubrzati a na kvalama pokazati maximum koji nerijetko bude po sekundu i pol ili dvije brži od vremena sa treninga. Polako , tek je krenulo. A koje komponente koriste u bahreinu za gp vikend nemam pojma.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, je, je, u pravu si. Skroz sam zaboravio na to. Čak su komentatori F1TV za vrijeme testiranja rekli da će tadašnja žuta guma biti crvena na GP vikendu. To je to! 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
C1, C2, C3. Najbrža vremena na testiranju su bila na C4 i C5.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na SK imamo nove komentare,😶😶,nekako mi nedostaju prošlogodišnji.
Ali u svakom slučaju HB da je krenulo!!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislio sam Komentatori
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na Sportklubu proslih godina su bili Pavle i Srđan, danas su bila ova dvojica nasih. Sad gledam kvale za F3, Srđan komentira. Zna li itko pouzdano sta se događa, jer ova dvojica naših sa svojim špranciranim komentiranjem mi nikad nisu legli.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
da,Pavle I Srdjan su bili,kao i tebi ovi mi nisu nikako legli bez ikakve energije za F1 !
šta je još gore čuo sam ih kako govore da će se oni družiti sa nama naredne 23 utrke 🤦🤦🤦🤦🤦
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Osobno ih slusam prvi puta i nisu mi nesto .. Doduse i trening mi je bzvz.. Dat cu im sansu do utrke u nedjelju.. Ako bude lose, F1TV opet..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Glupost da u Deutschland ne može F1Tv!.
Sky ne dozvoljava
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Crash
Ako ti danas nisu legli, vjeruj mi da ćeš tek u nedjelju popizdit
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I proslih sezona su svi oni komentirali, ova dvojica za HR sportklub, a Pavle i Srdjan za Srpski. Cak su u emisijama prije trke znali skupa neke stvari komentirati. Ali, kazem, sad gledam na istom tom Sportklubu gledam kvale za F3 i Srdjan komentira i nije mi sad jasno sta se dogada.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja na total tv samo prebacim jezik na srpski i to je to
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mogu da vjerujem da debili još nisu sredili da se na EON boxu mogu mijenjati audio i titlovi na kanalima koji to podržavaju. Imali su prije one stare resivere, na kojima si mogao lako promijeniti. A ovaj EON, samo mu je prednost što podržava 4K. Nemaju čak ni tipku za prebacivanje na prethodni kanal, što su imali daljinci na svim televizijama odkad pamtim. A najraniji je bio Gorenje iz 80-ih…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Normalno sve ostaje, na SK Hr prenose ova dva naša, pojma nemam kako se zovu, koda sprovod prenose. Na SK Sr i dalje ostaju Paja i Srki.
Srki kad se ùzivi kao Prasicko nekada.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znaš li je li bio Srđan danas na Sk SRB na prvom treningu ili su i tamo bila ova dvojica naših? Jer sad je rekao je Pavle bolestan, pa mozda ne moze sam sve ispratiti pa su zato ove nase pustili da mu pomognu i popune rupu, jer ovaj vikend se voze i F1 i F2 i F3.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ova dva budu komentirala utrke to je kao da si na komemoraciji pokojnika.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Mrgud
Ova dva naša su isto bila na Sk Sr.
Sada F3 na Sk Sr, Srki komentira.
I ja osobno više gledam na Sk Sr, samo radi Srkija i Paje,
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toky, hvala, onda moze biti ovo sto sam rekao da zbog obujma posla i zbog toga sto jedan od njih nedostaje da su zvali ovu dvojicu da pripomognu.
Ovo mi je sad trenutno vaznija tema nego forma Ferrarija 😬😂
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao Prasičko…….. hahahahahahaha
😂😂😂😂😂
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cvitkovic i Dijakovic su meni bili vrh onomad krajem 90-ih
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zasad mozemo samo nagadati tko je zapravo gdje, ali ce sve biti jasno sutra nakon kvalifikacija. Nadam se da ce Aston i tad ostati u top 6 🤞🏻
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Steta, bit ce dosadna sezona.
1. RB
.
.
.
.
2. Borba Ferrari, Mercedes i mozda AM za drugo
3. Koga briga
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čini se da si apsolutno u pravu. Samo ću si uzet za pravo pričekat još malo i nadat se da netko ima još skrivene brzine jer vremena nisu baš reprezatativna.. inače ako ovako ostane, užas.
A poznavajući razvoj Ferraria kroz sezonu, brzo će bit:
1. RB
.
.
2. Mercedes (ponekad borba AM)
3. AM
4. Ferrari
5. … koga briga
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ti si očito opal z neba, pa poglej haas i alfu romeo sa ferarijevim motorima, očekujem Ferrari u borbi za pol position , a ne kao 4. , idi prati šah!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Molim te da pročitaš komentar s razumijevanjem.. Vjeruj, nitko sretniji od mene ako Ferrari uzme pole. Nisam rekao da sutra nisu konkurencija..nego da, poznavajući kako razvijaju bolid zadnjih godina, njihova putanja je samo prema dolje kroz sezonu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kakav će tek biti Mercedes ako je AM sa njihovim motorom u top 6 sa oba bolida ispred alfi i hasa.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Osim ako MB i Ferrari ne naprave velik iskorak u razvoju kroz sezonu.
Što više odmiče sezona to bi više RB trebao osjetiti posljedice kazne od prošle sezone.
Samo je pitanje dal’ imaju dovoljno u startu prednosti da to negiraju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po prvom slobodnom treningu ti znas da će sezona bit dosadna 😅 svaka čast,
kao i ovih 19 koji su lajkali komentar,
stručnjaci 🤝🤝
4
0