Sergio Perez upozorava da će pomagati Verstappenu samo ako dobije pomoć zauzvrat

Izdvojeno

Luka Gregorić

Prije 1 godinu 2 min 14 komentara

Sergio Perez upozorio je svog timskog kolegu Maxa Verstappena da očekuje njegovu pomoć ove sezone samo u slučaju ako će podrška ići u oba smjera.

Iznimno uspješna kampanja Red Bulla u 2022. donekle je ocrnjena svađom oko timskih naredbi između Verstappena i Pereza na pretposljednjoj utrci sezone u Brazilu. U završnoj fazi Velike nagrade Brazila, Perez je od momčadi dobio upute da dopusti Verstappenu da prođe pod uvjetom da će Nizozemac vratiti mjesto ako ne bude mogao prestići petoplasiranog Fernanda Alonsa. Budući da nije uspio uhvatiti Alonsa, Verstappen je odbio zahtjev momčadi da zamijeni pozicije s Perezom i time pomogne Meksikancu u osvajanju drugog mjesta u prvenstvu vozača.

Mnogi su tada spekulirali da su Verstappenovi postupci osveta za to što ga je Perez koštao šanse da osvoji Veliku nagradu Monaka namjernim izazivanjem sudara u zadnjem krugu kvalifikacija.

Šef momčadi Red Bulla Christian Horner priznao je da je neslaganje rezultat momčadske pogreške, ali inzistirao je da su njih dvojica ostavili incident iza sebe.

Uoči nove sezone Perez je za meksički Fox Sports naglasio potrebu da Red Bullovi vozači rade zajedno kako bi se obranili od izazova Ferrarija i Mercedesa.

„Uvijek je važno funkcionirati kao tim i očito ako vidim da ne dobivam podršku kada mi je potrebna, neću je ni dati. To je očito, ali ne očekujem da će doći do toga.“

„Mislim da smo vrlo jasni oko važne stvari, bit će to vrlo intenzivna sezona, sa sigurno šest bolida koji će se boriti za prvenstvo, tako da će biti vrlo važno raditi kao tim na mnogim utrkama.“

SERGIO PEREZ

Perez, koji je pobijedio u dvije utrke u 2022., nada se boljoj formi ove godine nakon što je završio dva mjesta i 149 bodova iza svog timskog kolege.


Odgovor

14 komentara

  1. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    Naucit će Perez vrlo brzo svoje mjesto ako proba kakve gluposti, umjesto da bude sretan jer je tamo gdje je on čakča di ne treba.



    4
    4

    0
  2. F1puls
    ivanh Prikaži

    Ko moj cuki..stalno reži al nikog ne ugrize.😅



    9
    9

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    To Checooooooo, poderi Maxa. ( Da znam, clickbait , ali jače je od mene ). 😎😎😁😁



    2
    2

    0
  4. Kimi Raikkonen
    Michael Schumacher Prikaži

    Sergio Perez isti kalaibar vozača kao i Felipe Massa, Rubens Barrichello, Valtteri Bottas i još mnogi koji su cuvali leđa i živjeli u iliziji da ih se išta pita i da će osvojiti prvenstvo. Tu si jel si u datom trenutku najposlušniji od ponuđenih i amen. Jako te volimo i jako si nam bitan, a kad ti se treba vratiti zalupe ti se vrata i još ispadneš glup i sve to za neku mizeriju od para u svijetu u kojem radiš.



    3
    3

    0
    • avalon Prikaži

      baš me zanima na kojim činjenicama se zasniva ovakvo mišljenje o perezu ( i ostalim navedenim ) ka “čuvaru leđa” ? kome je on treba čuvat leđa tokom svoje karijere ? na prste jedne ruke bi se moglo nabrojit koliko je puta čuva leđa maxu u ove 2 sezone i opet ne bi “potrošili” sve prste . kome je massa čuva leđa ? alonsu ili komiju tokom njihovih sezona u ferrariu ? bottasu u williamsu ? rubens .. on je navodno čuva leđa MS . svaki put kad bi rubens završija iza MS 3. vozač je za MS zaostaja min 15 s ;) jedino bi se ka pravo čuvanje leđa mogla “proglasiti” trka u mađarskoj 2001. kad je MS pobjedija , rubens završija 2. sa 3,3 s zaostatka i coulthard 3. sa zaostatkom za michaelom od 3,9 s . ili je možda moguća usporedba vozačkih kvaliteta , talenta MS i RB ? ako je rubens bija tako dobar , a “sirota” je mora čuvat leđa jednom od najboljih ikad zašto npr nije svoju kvalitetu , super talent pokaza 2009. u brawnu GP i oslobođen “okova čuvara leđa” nije pobjedija kolegu buttona ? možda je i njemu čuva leđa ? ako je čuvanje leđa npr perezova borba sa lewisom ond je i alonso bija čuvar leđa oconu u mađarskoj 2021. kad se 17 krugova borija sa lewisom i uspješno ga zadržava iza sebe . jedini pravi čuvar leđa u novijoj povijesti F 1 je zapravo bottas , najbolji pomočnik kako ga je “titulira toto ali … kakve je šanse ima VB na kreju sezone bit bolji od lewisu ? iste onakve kakve je ima rubens Vs MS , perez Vs maxa ili massa Vs alonsa = nikakve ;)


      0
      0

      0
  5. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Al se Max sje.. lani krajem godine u smislu pomoći Pereza u budućnosti. Ako bude imalo tijesne borbe sljedećih sezona, moglo bi mu to faliti.


    0
    0

    0
  6. Rover
    zjurina Prikaži

    A daj Checo… šuti i vozi !



    1
    0

    1
  7. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ne znam zašto negativni komentari, pa ako je tu samo da kruži i prima platu kao što je bio Bottas, onda sta ce nam takvi vozači u F1? Perez vozi šampionski bolid, u 30-im je godinama, ovo je zadnji voz. Svjestan je i on da RBR zna vrlo lako rotirati vozače ako ne ide, a kud ćeš bolju motivaciju od biti bolji od Maxa, jeste nemoguća misija, ali čuda se vazda dešavaju…



    1
    1

    0
  8. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Jedno je puštati timskog kolegu koji je brži od tebe, a drugo je tražiti da timski kolega uspori da bi te propustio, da bi ti dobio neke nebitne bodove za neko nebitno mjesto… Prošle godine je imao sve u svojim rukama, pa nije uspio. Samo sebe može da krivi.


    0
    0

    0
  9. Michael Schumacher
    Ante86 Prikaži

    Checo.. kao morski pas bez zubiju.



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.