Izdvojeno

Sainz kaže da je Aston Martin u igri ovog vikenda; Alonso nije siguran da je podij moguć

Piše: Ante Vetma

Prije 4 tjedana, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz vjeruje da bi Aston Martin mogao biti “u igri” ovog vikenda na prvoj utrci sezone u Bahreinu.

Aston Martin je prošlu godinu završio na 6. mjestu u konstruktorskom poretku, ali su na predsezonskim testiranjima imali relativno kompetitivna vremena. Također, Fernando Alonso je za tempo u simulaciji utrke izjavio da im je bio bolji od Ferrarijevog.

Carlos Sainz apsolutno očekuje Aston Martin u dobroj formi:

“Očekujemo ih pri vrhu. Još od prosinca ste mogli čuti glasine da će Aston Martin biti brži ove godine. Znamo da su im brojevi u zračnom tunelu i u simulatoru bolji. Mislim da su čak i oni sami neuspješno skrivali entuzijazam onog što vide.”

“Kad smo stigli u Bahrein to je na neki način samo potvrdilo da će nam biti blizu. Mislim da je to sjajna vijest za F1 i sjajna vijest za Fernanda. Bit će uzbudljivo boriti se s još jednom ekipom ove godine.”

Međutim, Alonso sada ublažava retoriku i kaže da nije siguran koliko je moguće boriti se za pobjedničko postolje ovog vikenda:

“Dat ćemo sve od sebe, ali to nije naš cilj, budimo iskreni. Moramo i dalje učiti o bolidu. Dan i pol ili dva dana testiranja nisu dovoljna za potpuno novi bolid, novi paket.”

“Mislim da su najbolje tri ekipe bile u svojoj ligi prošle godine. Nekad bi prestizali četvrtu najbržu ekipu (Alpine) za cijeli krug i samo bi sedam bolida bilo u istom krugu. Prema tome, ne možemo napraviti toliki korak samo preko jedne zime.”

“Vrlo smo zadovoljni bolidom, ali morate biti prizemljeni i nastaviti raditi na ovim dobrim temeljima.”

Komentiraj

10 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Svi pričaju o tom AM?
    Bilo bi to pravo čudo da Alonso “ubode” momčad ali hajmo pričekati još malo.
    Jedva čekam trening a tek utrku🥴🥴



    1

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Ma previše priče oko Aston Martina. Tresla se brda, rodio se miš. Čim se toliko priča,….. to nije istina.
    Jasno je kao dan, da od toga nema ništa. Bullshit!! 🥱🥱


    0

    1
  3. Da bi Aston došao do borbe sa Ferrarijem, morao bi napraviti skok u perfomansama kakvim se Mercedes nije posramio tkom cijele prošle sezone. Neke ekipe to ne mogu već jako dugo godina kao npr McLaren ili Williams. Dali to može AM u tri mjeseca pauze sa nikad manjim budgetom? Da su nova pravila pa ajde, no lani su Merc i Ferrari bili svjetloanu godinu ispred AM u svemu. Nevjerujem u taj scenarij. Ako budu oko Alpine to će za njih biti ogroman posao.



    3

    1
    • Fernando Alonso
      Brane FA14 Prikaži

      Ja sam rekao, a mislim da je neki cilj to i Alonsu, samo da budu ispred Alpine…to će mi biti na neki način znak da je ipak pogodio što je otišao iz Alpine :)



      2

      0
    • Alonso1983 … zašto bi scenarij bija nemoguć ? sitimo se williamsa .. 5 sezona od 2008. do 2013. su bili bliže dnu nego sredini poretka ( da o vrhu ni ne govorim ) , a onda su iznenada “buknuli” 2014./15. u te 2 sezone su prvenstva završavali na 3. mistu . 2014. su bili iza merca i RB , ostavili iza sebe ferrari , a 2015. su završili iza merca i ferraria , ostavili iza sebe RB . da nam je neko reka da će posli 5 sezona “patnje” napravit ovakav skok ko bi u to povirova ? možda je pompa oko AM pretjerana , testiranja ne govore puno ali ipak nešto kažu . AM ipak treba napravit manji skok od williamsa da bi završija u sredini poretka , a uz malo sriće možda budu i best of the rest . možda im baš motivirani alonso bude prevaga u tome jer po pokazanom na testiranju izgleda da su složili bolji bolid od alpine , AT , haasa , williamsa i možda ih jedino alfa može ugrozit . da ne špekuliram .. dosta toga će se vidit posli 4 – 5 trka .



      2

      0
      • Pirelli Wet
        r2d2 Donator Prikaži

        Neću reći da Dan Fallows nije možda složio aerodinamičko čudo, ali usporedba s napretkom Williamsa iz ’13 u ’14 je promašena jer je napredak u plasmanu posljedica promjene pravila i motora koji je bio 2 sec po krugu brži od ostalih. Napredak Astona iz prošle u ovu godinu je .bolje usporediti s ‘napretkom’ Wiliamsa između ’14 i ’15 (obje sezone su završili 3.) Na ostatak nemam primjedbi.



        1

        0
      • Iznenada? 2014 je bila godina gdje su uvedeni ovi motori i nova pravila. Lijepo sam napisao da su nova pravila pa ajde . Stoga williams ne čudi 2014 na onom dominantnom Mercedesovom motoru . No ovdje to nije slučaj. Am je prošle godine bio predaleko od prve tri ekipe. Bez obzira na treninge ne vjerujem da mogu toliko skočiti naprijed u 3mj.



        1

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni