Izdvojeno

Magnussen: 2023. je početak nove ere za Haas zahvaljujući svježim investicijama

Piše: Luka Gregorić

Prije 3 tjedana, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Kevin Magnussen smatra da Haas ulazi u „novu eru“ budući da su financijski resursi momčadi konačno dostigli razinu maksimalno dopuštenog iznosa budžeta, što za sezonu 2023. iznosi 135 milijuna dolara.

Haas je prolazio kroz turbulentno razdoblje u F1 u posljednjih nekoliko godina rezultat čega je bilo potpuno otpisivanje sezone 2021. i fokusiranje momčadi na razvoj bolida u skladu s velikom promjenom pravila 2022. godine. Haas je pritom zaposlio dobro financirani, ali i veoma neiskusni dvojac u vidu Micka Schumachera i Nikite Mazepina da sakupljaju iskustvo kroz 2021. godinu.

Igranje na kartu novih pravila se za Haas očito isplatilo pa su tako sezonu 2022. završili na 8. mjestu u poretku konstruktora sa 37 osvojenih bodova, što je napredak u odnosu na 2021. kada su sezonu završili na posljednjem mjestu i bez bodova na kontu. Nikitu Mazepina zamijenio je Magnussen na početku sezone 2022., dok će ove sezone boje Haasa braniti Nico Hülkenberg umjesto Micka Schumachera čime je Haas napravio potpuni zaokret i od dva mlada i relativno neiskusna vozača došao do dva iskusna veterana sporta koji zajedno imaju 322 nastupa u utrkama F1.

Haas je pred nadolazeću sezonu sklopio ugovor s novim naslovnim sponzorom naziva MoneyGram koji je omogućio momčadi da dostigne ograničenje proračuna. Magnussen smatra da je time momčad revitalizirana te ulazi u ono što on naziva „novom erom“.

„Haas je definitivno napravio korak. Rekao bih da je ovo nova era za momčad u koju ulazimo. Uzbudljivo je, idemo u pravom smjeru. I bit će uzbudljivo vidjeti kamo idemo. Svatko u momčadi može vidjeti da smo u dobroj poziciji i da se približavamo ostvarenju ciljeva koje smo si postavili kao momčad. A napredak nas sve motivira.“

Dok su ograničeni financijski resursi spriječili Haas da uvede više od jedne značajne nadogradnje prošle sezone, tim će sada moći slijediti agresivniju razvojnu strategiju s ciljem poboljšanja pozicije u poretku konstruktora.

„Jasno je da smo bolje pripremljeni za sezonu u usporedbi s prošlom. Možemo ići na svaku utrku, bilo da se radi o Bakuu ili Monaku, i osjećati se kao da možemo optimizirati bolid za stazu. To je nešto što košta, pa sama činjenica da imamo malo poticaja od MoneyGrama kao glavnog sponzora pokazuje da smo uspjeli stvoriti interes oko tima prošle godine da poduzmemo taj veliki korak i dobijemo njih na našoj strani.“

KEVIN MAGNUSSEN

Haas će svoju novu formu moći prikazati već sutra u 12:30 kada je na rasporedu prvi trening VN Bahreina.

Komentiraj

5 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Haas ide po prvu pobjedu. 😁😁



    3

    0
  2. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Dobar ce bit Haas, volija bi da uspiju



    2

    0
  3. Ron Dennis
    Kufare Prikaži

    Svi napravili korak ili dva naprijed jedino Mercedes i McLaren slusamo žalopojke



    1

    0
  4. očekujem podij Haasa i Aston Martina ove godine


    0

    0
    • ZA AM je digao neki hype ove godine, pa ajde mozda, imaju i ajkulu Alonsa koji ce sigurno iskoristiti priliku ako se pruzi, ali Haas nema nikakve sanse za podij. Jedino nekakav freak scenarij s kisom, Safetom u krivom trenutku…. Ali Hulk u zivotu nije stajao na podiju, a Kmag ima 1 podij ako me sjecanje dobro sluzi, a zajedno imaju utrka bok te pitaj koliko.


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni