Izdvojeno

Alpine planira nadogradnje za VN Bahreina

Piše: Luka Gregorić

Prije 1 mjesec, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iako se vozači Alpinea Esteban Ocon i Pierre Gasly nisu pojavljivali u gornjoj polovici poretka vozača prema najbržim vremenima na ovogodišnjem predsezonskom testiranju, u momčadi su optimistični glede njihovih izgleda za dobar plasman u nadolazećoj sezoni. Prema izvorima iz momčadi, Alpine se na testiranju usredotočio na dulje vožnje i eksperimentiranje sa svojim A523, odlučivši da neće voziti krugove s malo goriva na najmekšim Pirellijevim komponentama.

Tehnički direktor Alpinea Matt Harman sugerirao je da je tim zadovoljan ishodom testiranja jer zna s koliko performansi raspolažu.

„Imamo određenu razinu samopouzdanja. Naravno da imamo, jer očito je da ne koristimo bolid u njegovom punom potencijalu. Ne želim previše tupiti o tome, jer nemam pojma gdje su drugi, da budem sasvim iskren.

Radimo analizu, svi znamo da gledamo jedni druge, ali u tome postoji ogromna razina nesigurnosti. S naše točke gledišta stvari izgledaju kako smo očekivali, naša aerodinamika radi kako smo očekivali.

Isprobali smo neke vrlo zanimljive i različite detalje ovog tjedna, i pokazali su se prilično pozitivnima. Tako da jedva čekamo prvu utrku.“

Harman je otkrio da će prvi paket nadogradnji za A523 izaći na stazu već sljedećeg vikenda na uvodnoj VN Bahreina.

„Bit će nekih vizualnih razlika na prvoj utrci. Imamo prilično dobru nadogradnju u tijeku, i nadamo se da će to pomoći u našem nastojanju da se približimo toj trećoj poziciji, ako ne i biti na njoj. A onda idemo naprijed s onim što smo naučili ovaj tjedan kako bismo ne samo poboljšali bolid za prvu utrku, već i bili agresivni sa samim razvojem, kao što smo bili prošle godine, ako ne i više.“

Prošle godine Alpine je bio poznat po redovitom donošenju manjih paketa novih dijelova na bolid, a Harman se nada da tim može učiniti isto ove godine.

„Možda neće biti svake utrke, jer kako se bolidi razvijaju, oni postaju sve integriraniji, pa stoga paketi koje trebate donijeti moraju biti malo rašireniji. U osnovi, pokušat ćemo razviti nešto za svaku utrku, čak i ako to nije karoserija i stvari koje možete vidjeti vizualno, već stvari koje možda ne možete, a koje nam daju prednost. Tako da, to je naša namjera. Bili smo prilično ponosni na to prošle godine, a imamo iste resurse, imamo iste financije, ako ne i malo bolje. Dakle, na nama je da obavimo taj posao.“

MATT HARMAN

Komentiraj

18 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Ne znam, ne vozi se baš lijepo, dosta poskakivanja i oversteera na izlazima iz zavoja, zapeo kotač na osovini… Drago mi je jer i McLaren ima problema, no čini mi se da će prije francuzi riješiti svoje probleme nego momčad iz Wokinga…



    1

    0
  2. Svatko tko dovlači nadogradnje već za prvu utrku nije kako Zak Brown kaže “hit the testing target” kao što McL nije.



    5

    0
    • Da, ali i činjenica je da Renault nije ni ganjao najbolja vremena i da uopće nisu koristili C4 i C5 gume na testiranju. Sad jeli Matt Harman govori istinu ili kenja vidit ćemo narednih tjedana.



      3

      0
      • A čuj, ja se ipak nadam da ne…….kenja 😃
        Jer bi u protivnom to bila katastrofa za momčad kakva se nije dogodila tamo, od 2015, mislim.
        Optimističan sam jer Harman tvrdi da ovaj bolid A523 razvijaju već od kraja 2021, dakle par mjeseci prije nego su predstavili A522, i da ova nadogradnja za prvu utrku nije nekakva zakrpa, nego imaju inovativan sistem na zadnjem dijelu bolida sa kojim će moći dodatno spustiti bolid i koji namjerno žele predstaviti na prvoj utrci.
        No, živi bili pa vidjeli.



        5

        0
  3. x1

    Od Ferrari optimista gori su samo Renault optimisti. :D



    15

    0
  4. Mclaren
    raca Prikaži

    McLaren će već za Monte Carlo imati spremne nadogradnje. Čemu već sad žuriti. Pa tek su sklepali bolid



    2

    0
    • Ron Dennis
      Kufare Prikaži

      McLaren luta okolo godinama bez vizije i bez jasnog cilja, nikad vise zlatnih vremena i Rona Denisa



      4

      0
      • koliko je zaslužan dennis je i “zaslužan” za lutanje McL u ovoj turbo eri F 1 . koliko je ima “dobar nos” kupujući motore TAG porschea i honde ( 6 titula u 8 sezona ) toliko je fula kad se vratija u McL i dogovorija ekskluzivnost sa hondom po pitanju PU . btw , dennisu je bilo i “lako” jer uz odlične motore TAG porschea i honde u timu je ima i laudu , prosta , sennu , hakkinena + neweya . navedeni vozači su McL donili 9 od njihovih 12 vozačkih titula . 4 sezone ( posli povratka u McL ) i tvrdoglavost na ekskluzivnosti McL/rona da PU honde “pripada” samo njima je makar djelomično krivo za sadašnji gubitak “kursa” tima .
        nepovoljno za McL pa i williams je činjenica šta usprkos dugom “stažu” u F 1 ( McL 57 , williams 48 sezona ) nikad nisu imali svoj motor , uvik su kupovali motore . kad je MB ozbiljno “zagriza” u F 1 u turbo eri “povratnik” dennis je pametno zaklučija da sa PU merca ne može računat na najviše domete no kakav je izbor PU ima ? renault , ferrari i povratnika u F 1 hondu kojoj je trebalo vrimena da “pohvata končiće” posli dugog odsustva . odabra je najgore rješenje i sve “začinija” inzistiranjem da hondina PU bude isključivo u McL . posli njegove neuspješne 4 sezone u Mcl tim je bilo teško vratit na staze stare slave i zato se sada batrgaju i muče i 5 sezona posli odlaska dennisa , po prikazanom na testiranju ni ova sezona neče bit izlazak iz krize . koliko je dennis zaslužan za zlatno doba toliko je makar dijelom zaslužan i za ovo “mračno” doba McL….



        2

        0
        • mclaren nije kupovo motore od honde.



          1

          0
        • Ron Dennis
          Kufare Prikaži

          Istina, ali opet da ga nije bilo ne bi bilo ni zlatnog doba, tim bi se mozda ugasio



          4

          0
        • Marlboro
          F1bodul Prikaži

          Pa nema ni red bull, imat ce tek od 2026, ko zna mozda bude šrot. Mislim da se McLaren trebao držati Honde, iako u početku nije išlo, no Red Bull je to pokazao svakako i osvojio s njima 2 puta naslov, tj jedan konstuktorski, al



          1

          1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Whitmarsh je okrenuo McLaren nizbrdo, nakon najboljeg bolida 2012, ovaj ih je tako srozao odmah sljedeće godine. Dennis se vratio i barem pokušao nešto. Kao što kažeš, nekog izbora sa motorima i nije imao. A Ferrari vjerovatno nije ni dolazio u obzir, iz istog razloga kao i Mercedes, a i zbog rivaliteta. A onda i Renault možemo isključiti po istom osnovu, jer su se i oni vratili kao tvornička ekipa… Da nije otjeran, možda bi dočekao da Honda proradi u McLarenu, pa bi onda opet bio “zaslužan” za uspjeh… A nisu se baš usrećili ni poslije njega. Malo na Renault, pa Mercedes, a napretka nema. Možda bi da su još koju godinu ostali na Hondi bili puno bliže vrhu.



          3

          0
        • “Whitmarsh je okrenuo McLaren nizbrdo…” stvarno ? “pod” martinom su bili među prve 3 ekipe do 2013. te sezone je za kolegu buttonu doša perez koji je “plesa” tek sezonu . 2014. dennis se ponovno vratija na čelo tima . kad gledam plasmane tima na kraju prvenstava ispada da su zadnje 3 sezone pod dennisom (do odlaska) po uspješnosti/krajnjem plasmanu jednake onima martina posli preuzimanja tima od masu iskusnijega dennisa .
          vidiš kako se može tolerirat i neuspješnost . kad napišeš npr ” Dennis se vratio i barem pokušao nešto.” ili “Da nije otjeran, možda bi dočekao da Honda proradi u McLarenu, pa bi onda opet bio “zaslužan” za uspjeh…” znači 4 sezone neuspjeha je trebalo još “produžit” pa bi uspjeh možda i doša ? za razliku od zadnje dennisove “ere” u McL koja je bila jako loša binotto je bija plasmanski puno uspješniji .. 2 X 2 , 1 X 3 i 2020. tek 6. ali znamo i zašto . ferrari i McL su veliki timovi u povijesti F 1 , pod dennisa su zabilježili svoj najlošiji plasman u novijoj povijesti .. 9. u sezoni 2015. najlošiji plasman ferraria pod binottom je 6. misto . i kad su obojica bili neuspješni maksimalno mattia je bija manje neuspješan od rona . a rona je možda trebalo čekat da hondina PU proradi dok su sada svi sritni šta mattia više nije na čelu ferraria .. njega nije trebalo možda čekat ? btw , oba tima su vrlo slična u čekanju vozačke titule … Mcl je čeka 14 , a ferrari 15 sezona ….


          0

          1
        • izvini zeko , nisam uzeja u obzir da je honda poklanjala motore McL od 1988. do 1991. za razdoblje od 2015. do 2017. nisam siguran .jesu li ih poklanjali ili prodavali .


          0

          0
        • ni to nisu plaćali…sramota bi bila da jesu. :D



          1

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Šta do 2013. Ne govorim šta je čovjek bio i obavljao do 2013. Koliko znam tek je 2013 postao šef ekipe, i ekipa se obrukala pošteno. Nisu odkad pamtim bili gori.


          0

          0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni