Izdvojeno

Red Bull o glasinama da sele ili prodaju AlphaTauri: Ne planiramo promjenu trenutne strukture

Piše: Lovro Andraka

Prije 4 tjedana, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Red Bull se oglasio na temu moguće selidbe ili potpune prodaje AlphaTaurija i poručio kako ne planiraju mijenjati trenutnu strukturu.

Njemački Auto Motor und Sport objavio je članak u kojem tvrdi kako austrijska kompanija nije zadovoljna efikasnošću svoje druge momčadi, zbog čega je žele preseliti u Englesku ili u potpunosti prodati.

Glasnogovornik Red Bulla kratko je komentirao za Mirror kako ne planiraju mijenjati trenutnu strukturu, a ranije je izjavu o tome za njemački Sky dao njihov savjetnik za motosport, Helmut Marko:

“Jasno je da AlphaTauri ne može biti zadovoljan onim što je postignuto prošle godine. Odluka o tome je na dioničarima. To su glasine kakve ne komentiramo detaljno.”

AlphaTauri je prošlu sezonu završio na pretposljednjem, devetom mjestu u prvenstvu, što znači da su dobili oko 100 milijuna dolara manje od F1 u odnosu na Red Bull koji zarađuje više od ograničenja budžeta, dok se za AlphaTauri moraju izdvojiti dodatna sredstva da bi dosegli taj limit. Kao problem je naveden i model prema kojem je sjedište momčadi u Faenzi u Italiji, a njihov odjel za aerodinamiku u Bicesteru u Engelskoj, koji se pokazuje neefikasnim.

“Razmišljamo o tome kako povećati efikasnost. Ako imate momčad koja osvaja svjetsko prvenstvo, a druga je tek na devetom mjestu, ne čini se da sinergija funkcionira kako bi trebala.”

“Sveukupni rezultat nije zadovoljavajuć. Kao pravi poslovni ljudi, naši dioničari će donijeti ispravnu odluku”, zaključio je Marko.

Troje mogućih kupaca

AMuS je pod potencijalnim kupcima naveo “ista tri kandidata koja su se prijavila FIA-ji za mjesto u Formuli 1”, a to su već dobro poznati kandidat Michael Andretti te Hitech GP i Mumbai Falcons.

Hitech je britanska momčad koja se natječe u juniorskim trkaćim kategorijama, među kojima su najistaknutije F2 i F3, a s obzirom na njihovu suradnju s Red Bullom preko njihovog juniorskog tima, AMuS ih spominje kao favorite za kupnju AlphaTaurija. Do početka prošle godine glavni financijer i djelomični vlasnik ekipe bio je Dmitrij Mazepin, vlasnik Uralkalija i otac bivšeg F1 vozača Nikite Mazepina, a financijska podrška za momčad čiji je sada jedini vlasnik njezin osnivač Oliver Oakes navodno bi došla “iz Dubaija”.

Mumbai Falcons je također momčad koja se natječe na juniorskoj razini, ali zasad samo u Aziji, a osnovana je tek prije nešto više od tri godine. Iza nje stoji indijska građevinska tvrtka Gadhoke Group, a u kratkom roku uspjeli su ostvariti velike uspjehe kroz tehničku suradnju s uspješnom talijanskom juniorskom momčadi Premom – osvojili su vozačko i momčadsko prvenstvo regionalne F3 kategorije prošle i ove godine te isto u ovogodišnjem F4 prvenstvu UAE.

Komentiraj

5 komentara

  1. Ovako po mom laičkom i neupućenom mišljenju mislim da se Red Bullu ne bi isplatila prodaja AT jer im je AT potreban radi usporedbe podataka. Počevši od Hondinog motora kada su ga preuzeli od McLarena. Imati povratnu informaciju i poligon za testiranje 4 umjesto 2 motora je značajna prednost, a to vrijedi i za sve ostalo.
    Nije Haas zaništa dio firme preselio vrata do Ferrarija, tako da bi seljenje AT u GB bio logičan potez.



    6

    0
  2. Ima jedna kvaka oko selidbe.
    Onomad 2006 kad su spasili Minardi, kao izuzetak dozvoljeno im je da imaju dvije momčadi u F1, ali je uz uvjet da ostaje u Italiji. Čak su u prvo vrijeme vozili i identične bolide….

    Ne znam ima li ta klauzula vremenski rok.

    A inače odjednom sve puno UAE kapitala…. Mislim da su Rusi samo našli posrednike.



    2

    0
  3. Za F1 bilo bi bolje da netko preuzime AT momčad jer teško da može bit manje konkurentna od sadašnjih rezultata. Nekako bi najviše voli da Honda kupi momčad.



    2

    0
  4. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    Lažu, slediba je skupa i u tom periodu bi momčad patila, dok se ne integriraju svi sistemi, mislim da ce je prodati, ionako im se ne isplati financijski ni da je prebace u GB.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni