Sergio Perez u Red Bullu odvozio je najbrže vrijeme ovogodišnjeg testiranja u Bahreinu na zadnjem danu s 1:30.305 na C4 gumama, drugoj najmekšoj Pirellijevoj komponenti koja se idućeg tjedna na trkaćem vikendu neće koristiti – za vikend su odabrane C1, C2 i C3 gume.
Meksikančevo vrijeme je dvije desetinke brže od prošlogodišnjeg pole positiona Charlesa Leclerca, a danas je bio tri desetinke brži od Lewisa Hamiltona na C5 gumama. Perez je bio i jedan od najradišnijih vozača te je vozeći tijekom čitavog dana kompletirao 133 kruga. Treći najbrži Valtteri Bottas u Alfa Romeu odvozio je dva kruga manje, a najviše ih je imao Alex Albon, 136.
Ferrarijevi vozači Charles Leclerc i Carlos Sainz postavili su vrlo slična vremena na C4 gumama sa po sedam desetinki zaostatka za Perezom, a posljednji unutar sekunde zaostatka bio je AlphaTaurijev Yuki Tsunoda. Najbržih deset zaključili su Kevin Magnussen u Haasu, George Russell u Mercedesu te Aston Martinov dvojac, Fernando Alonso i Felipe Drugovich.
Svi vozači koji su završili izvan top 10 osim Albona odvozili su najbrže vrijeme na C3 gumama.
Tijekom dana smo vidjeli tri crvene zastave – prvu je prouzrokovao otpali senzor s Perezovog bolida, zatim je Bottas stao na stazi, a posljednja je bila namjerna, odnosno, F1 je u posljednjim minutama testiranja isprobavala startne procedure pa smo vidjeli leteći i stajaći start novih bolida. Od vozačkih incidenata vrijedi spomenuti izvrtanje McLarenovog debitanta Oscara Piastrija u 10. zavoju koje srećom po njega nije dovelo do štete na bolidu.
Već za tjedan dana na istoj stazi vozit će se prve kvalifikacije ovogodišnje sezone.
Vozač | + | Krugovi | Gume | |
---|---|---|---|---|
1 | Perez | 1:30.305 | 133 | C4 |
2 | Hamilton | +0.359 | 65 | C5 |
3 | Bottas | +0.522 | 131 | C5 |
4 | Leclerc | +0.719 | 67 | C4 |
5 | Sainz jr | +0.731 | 76 | C4 |
6 | Tsunoda | +0.956 | 79 | C4 |
7 | Magnussen | +1.076 | 95 | C4 |
8 | Russell | +1.137 | 83 | C5 |
9 | Alonso | +1.145 | 80 | C4 |
10 | Drugovich | +1.770 | 77 | C5 |
11 | Norris | +1.855 | 37 | C3 |
12 | Gasly | +2.457 | 56 | C3 |
13 | Albon | +2.488 | 136 | C5 |
14 | Ocon | +2.952 | 76 | C3 |
15 | Hulkenberg | +3.024 | 77 | C3 |
16 | Piastri | +3.350 | 44 | C3 |
17 | de Vries | +7.939 | 87 | C3 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo McLarenovo testiranje me vraca na ono kad su busili rupe oko motora , da bi mogli odvest 2 kruga bez zapaljenja bolida.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svakim danom Red Bull izgleda sve vise kao da nastavlja gdje je stao 2022. godine. Mislim da imaju jos u rukavu dosta toga. I nakon 3 dana znamo samo da nista ne znamo. Al sredina poretka će sigurno biti paprena.
Alonsov race pace jako dobar i ne jedu toliko gume.
Alonso prvi stint :
OUT – C3 gume
39.0
39.0
38.9
39.0
39.0
39.0
38.9
39.0
38.7
38.4
38.2
38.0
38.0
38.1
IN
Alonso drugi stint
OUT – C1 gume
37.6
37.8
37.8
37.7
37.7
37.6
37.7
37.5
37.6
37.5
37.5
37.6
37.2
37.2
37.3
37.3
37.0
37.2
37.0
IN
26
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanimljivo. ALO ubo 6 istih vremena u prvom stintu a
i drugi poprilično ujednačen?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerojatno je bila vožnja po unaprijed određenom pace-u da bi postepeno više pritiskao kako su se gume trošile.
Prošle godine su imali jako dobar race pace tako da možda to prenesu u ovu godinu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da to nije “ugrubo”?
Npr ako su vremena bila 1:39. 5, i 1:39.7 pa se nspiše 1:39?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima dosta podataka na internetu…ja cesto gledam forum na stranici autosporta di se cesto nađe nesto ceg nema u medijima.
https://twitter.com/f1debrief/status/1629516588222148609?s=20
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja jedino vidim Mercedes kao neku prijetnju pod uvjetom da se jos poboljšaju,ostali su iza
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ovo su samo testiranja. Ja vjerujem da će sva tri tima biti u borbi za pobjedu već na prvoj utrci.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Ma ovo su samo testiranja” je rečenica od prije x godina. Mislim da nam je iz godine u godinu puno vise informacija dostupno pa možemo donekle zaključit poredak.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svejedno ništa ne znamo. Odnosno znamo samo dijeliće slagalice.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
kartka su testiranja, automatski nesto izlazi van. i brze.
sretan sljedeci vikend svim navijacima🖤
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odlično. Testiranja su iza nas. Za par dana prvi trening, a do tada Drive to survive i F122 koliko djeca dopuste. 😁
Baš me zanima kakvih će još sitnih noviteta biti u petak na bolidima.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
RB i Max prvaci, nikada lakše…
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
gorka istina
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mora biti. Daleko smo od Q3 vremena u subotu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako se honda lijepo čuje kakva zvijer od auta. Ima na yt na f1 kanalu onboard najbrzeg kruga koji je ujedno 2 desetinke brzi od polea prosle godine.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gledao sam snimku Perezovog kruga na YouTubeu, bolid ide ko po tračnicama i to sa nimalo muke. Mislim da prvenstvo uopće nije upitno tko će ga osvojiti.
Ferrari i Mercedes se okreću sezoni 2024 haha
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
next year… hahah
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ćemo po testiranjima ovakav mi je trenutni dojam:
1. RB
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Aston Martin
5. Alpine
6. Alfa Romeo
7. Haas
8. Williams
9. Mclaren
10. Alpha Tauri
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
8.Alpha
Mcl i Williams dijele zadnje mjesto.
Ostalo štima
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ono kad je ražanja spreman, a zec još u šumi.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Klasika, ko i svake godine
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni se sviđa poredak na prvoj trci, po onome što predviđaju Skyevci: Red bull, Ferrari, Merc ili Aston, Hass, Alpine, Alfa romeo, McLaren, A.tauri, Williams…navodno misle da su egal Merc i Aston wooow
5
1