Izdvojeno

Perez najbrži na zadnjem danu testiranja

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez u Red Bullu odvozio je najbrže vrijeme ovogodišnjeg testiranja u Bahreinu na zadnjem danu s 1:30.305 na C4 gumama, drugoj najmekšoj Pirellijevoj komponenti koja se idućeg tjedna na trkaćem vikendu neće koristiti – za vikend su odabrane C1, C2 i C3 gume.

Meksikančevo vrijeme je dvije desetinke brže od prošlogodišnjeg pole positiona Charlesa Leclerca, a danas je bio tri desetinke brži od Lewisa Hamiltona na C5 gumama. Perez je bio i jedan od najradišnijih vozača te je vozeći tijekom čitavog dana kompletirao 133 kruga. Treći najbrži Valtteri Bottas u Alfa Romeu odvozio je dva kruga manje, a najviše ih je imao Alex Albon, 136.

Ferrarijevi vozači Charles Leclerc i Carlos Sainz postavili su vrlo slična vremena na C4 gumama sa po sedam desetinki zaostatka za Perezom, a posljednji unutar sekunde zaostatka bio je AlphaTaurijev Yuki Tsunoda. Najbržih deset zaključili su Kevin Magnussen u Haasu, George Russell u Mercedesu te Aston Martinov dvojac, Fernando Alonso i Felipe Drugovich.

Svi vozači koji su završili izvan top 10 osim Albona odvozili su najbrže vrijeme na C3 gumama.

Tijekom dana smo vidjeli tri crvene zastave – prvu je prouzrokovao otpali senzor s Perezovog bolida, zatim je Bottas stao na stazi, a posljednja je bila namjerna, odnosno, F1 je u posljednjim minutama testiranja isprobavala startne procedure pa smo vidjeli leteći i stajaći start novih bolida. Od vozačkih incidenata vrijedi spomenuti izvrtanje McLarenovog debitanta Oscara Piastrija u 10. zavoju koje srećom po njega nije dovelo do štete na bolidu.

Već za tjedan dana na istoj stazi vozit će se prve kvalifikacije ovogodišnje sezone.

Vozač+KrugoviGume
1Perez1:30.305133C4
2Hamilton+0.35965C5
3Bottas+0.522131C5
4Leclerc+0.71967C4
5Sainz jr+0.73176C4
6Tsunoda+0.95679C4
7Magnussen+1.07695C4
8Russell+1.13783C5
9Alonso+1.14580C4
10Drugovich+1.77077C5
11Norris+1.85537C3
12Gasly+2.45756C3
13Albon+2.488136C5
14Ocon+2.95276C3
15Hulkenberg+3.02477C3
16Piastri+3.35044C3
17de Vries+7.93987C3

Komentiraj

23 komentara

  1. Ovo McLarenovo testiranje me vraca na ono kad su busili rupe oko motora , da bi mogli odvest 2 kruga bez zapaljenja bolida.



    12

    0
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Svakim danom Red Bull izgleda sve vise kao da nastavlja gdje je stao 2022. godine. Mislim da imaju jos u rukavu dosta toga. I nakon 3 dana znamo samo da nista ne znamo. Al sredina poretka će sigurno biti paprena.
    Alonsov race pace jako dobar i ne jedu toliko gume.

    Alonso prvi stint :
    OUT – C3 gume
    39.0
    39.0
    38.9
    39.0
    39.0
    39.0
    38.9
    39.0
    38.7
    38.4
    38.2
    38.0
    38.0
    38.1
    IN

    Alonso drugi stint

    OUT – C1 gume
    37.6
    37.8
    37.8
    37.7
    37.7
    37.6
    37.7
    37.5
    37.6
    37.5
    37.5
    37.6
    37.2
    37.2
    37.3
    37.3
    37.0
    37.2
    37.0
    IN



    26

    2
  3. Ja jedino vidim Mercedes kao neku prijetnju pod uvjetom da se jos poboljšaju,ostali su iza



    2

    5
  4. Odlično. Testiranja su iza nas. Za par dana prvi trening, a do tada Drive to survive i F122 koliko djeca dopuste. 😁
    Baš me zanima kakvih će još sitnih noviteta biti u petak na bolidima.



    16

    0
  5. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    RB i Max prvaci, nikada lakše…



    4

    3
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Kako se honda lijepo čuje kakva zvijer od auta. Ima na yt na f1 kanalu onboard najbrzeg kruga koji je ujedno 2 desetinke brzi od polea prosle godine.



    5

    0
  7. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Gledao sam snimku Perezovog kruga na YouTubeu, bolid ide ko po tračnicama i to sa nimalo muke. Mislim da prvenstvo uopće nije upitno tko će ga osvojiti.
    Ferrari i Mercedes se okreću sezoni 2024 haha



    8

    0
  8. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Ako ćemo po testiranjima ovakav mi je trenutni dojam:
    1. RB
    2. Ferrari
    3. Mercedes
    4. Aston Martin
    5. Alpine
    6. Alfa Romeo
    7. Haas
    8. Williams
    9. Mclaren
    10. Alpha Tauri



    4

    1
  9. Ono kad je ražanja spreman, a zec još u šumi.



    4

    0
  10. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Meni se sviđa poredak na prvoj trci, po onome što predviđaju Skyevci: Red bull, Ferrari, Merc ili Aston, Hass, Alpine, Alfa romeo, McLaren, A.tauri, Williams…navodno misle da su egal Merc i Aston wooow



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni