Šef momčadi Andrea Stella objasnio je da je nedostatak aerodinamičke učinkovitosti glavni razlog za probleme s njihovim novim bolidom. Ekipa iz Wokinga je već prilikom predstavljanja bolida otvoreno izjavila da nije u potpunosti zadovoljna s početnom specifikacijom MCL60, a stvari naizgled ne idu najbolje za njih i na predsezonskom testu u Bahreinu.
Izvršni direktor McLarena Zak Brown ranije je u petak otkrio da je momčad promašila razvojne ciljeve za bolid, dok je šef momčadi Andrea Stella ponudio nešto više uvida u stvari koje su pošle po zlu.
Stella sugerira da je najveći nedostatak bolida u ovom trenutku aerodinamička učinkovitost, što znači da bolid proizvodi previše aerodinamičkog otpora za određenu razinu „downforcea“, što utječe na brzinu na pravcu.
„Prošle godine imali smo neke jasne ciljeve u smislu razvoja, oni su se odnosili na aerodinamičku učinkovitost, razvoj vezan uz iskorištavanje guma, kao i neke druge ciljeve za poboljšanje ravnoteže bolida. Stvarnost je da je većina ovih ciljeva zapravo ispunjena. Ali cilj u smislu aerodinamičke učinkovitosti bolida je onaj gdje još uvijek zaostajemo za onim što smo si postavili kao zadatak.“
Komentirajući izdanje McLarena na predsezonskom testu u Bahreina, Stella je izjavio:
„Na temelju onoga što sam vidio u ova dva dana, naš nastup je otprilike onakav kakav sam očekivao, bez iznenađenja. Znamo da imamo posla. Ali ako razmišljamo o sezoni, ona je duga i može biti varijacija u natjecateljskom poretku.“
ANDREA STELLA
Upitan koja su realna očekivanja za VN Bahreina, Stella je priznao da postoji jednaka mogućnost ispadanja iz Q1 kao i prolaska u Q3. Valja podsjetiti da je McLaren prošle sezone na VN Bahreina imao loše izdanje tako da je završio na 14. i 15. mjestu sa skoro minutom zaostatka za pobjednikom, no usprkos tome napredak kroz sezonu omogućio im je borbu za 4. mjesto u poretku konstruktora sve do posljednje utrke.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Američkom krmku je ionako samo bitno da se novi sponzori potpisuju. Lako za aerodinamičku učinkovitost.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I uvik izgovori.. sad je tunel i simulator, posli ce bit PU, samo seru, ne znaju auto složit.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imaju oni puno problema, njihov bolid se previse raspada i za testiranja, a ne za utrku.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Piastri nije ni došao u F1, već pati od Alonsovog sindroma da ga od dvije momčadi pogodi ona gora.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Si siguran da će ona druga bit bolja ?
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja neznam jeli @zd siguran da će druga bit bolja, ali komentar je tako dobar da sam umro od smijeha 😂
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zezam se malo naravno, ali izgleda da će McLaren i Renault nastaviti rivalstvo i to bi bilo još ekstra zanimljivo s obzirom na Piastri slučaj. :)
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel moguće da je Aston Martin toliko napredovao? Po rezultatima ispada da je sekundu – sekundu i pol sporiji od najboljih. Prošle godine je to bilo skoro 3 sekunde. Ili je stvar samo u tome da se odveze jedan ludi krug u stilu pole position, a nakon toga ne znaš koliko će gume izdržati u utrci?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne izgleda dobro.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nekad ekipa koja je unapređivala f1 i bila u mnogo čemu inovativna, sada, više od desetljeća, ima žive borbe da bi došla u situaciju da se bori bar za koliko-toliko redovita postolja. O naslovima više ni ne sanjam
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije to vise ta ekipa. RD je potjeran ima vec dosta godina, novi vlasnik i vodstvo luta.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemaju ni tunel a borili bi se za vrh
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Većina ekipa ionako nema svoj tunel, nego koristi Toyotin u Kolnu. Tj. imaju svoj, ali ih ne koriste, nego sada ulažu u rekonstrukciju istih ili izgradnju novih. Problem je što su dimenzije tunela prije bile manje i adekvatne, ali s promjenom pravila gdje dolazi do outwasha umjesto inwasha kod prednjeg krila javlja se problem jer odjednom su zidovi preblizu i tuneli ne daju dobre rezultate. I najsigurnija opcija otić u Koln i platit te imat provjereni tunel s adekvatnijim rezultatima.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Aerodinamicka neucinkovitost…bas podsjeca na 2018 godinu.
Nakon te godine su napredovali sve do prosle godine.
Jel to znaci da se opet vracaju prema donjem dijelu poretka?
0
0