Izdvojeno

[live timing] Krenuo je posljednji dan testiranja: Piastri se izvrtio

Piše: Pulsmedia portal

Prije 4 tjedana, 69 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

8:00Upravo je krenuo posljednji dan testiranja u Bahreinu!

8:01Dosad je najveću kilometražu napravio Williams, nakon jučerašnjeg monstruoznog Sargeantovog stinta.
Williams – 1639,8km
AlphaTauri – 1569,5km
Red Bull – 1515,4km
Ferrari- 1482,9km
Alfa Romeo – 1466,7km
Mercedes- 1353km
Haas – 1315,1km
McLaren – 1250,2km
Aston Martin – 1244,8km
Alpine – 1196,1km

8:05Evo i prve crvene zastave! Perezov aerosenzor je otpao i suci će ga morati ukloniti sa staze.

8:10 Zelena zastava, nastavljamo s testiranjem!

8:28 Prije crvene zastave Leclerc je imao problem s DRS-om pa Ferrari sad radi na tome.

8:51Evo nam i prvog većeg izvrtanja na stazi – Oscar Piastri je uništio svoj set guma u 10. zavoju, ali srećom, McLaren je ostao netaknut.

10:13Trenutno je na vrhu Charles Leclerc koji je vrijeme 1:31.024 napravio na C4 gumama. Četiri desetinke iza njega je Russell, ali na C5 gumama.

10:58Valtteri Bottas se zaustavio na stazi, prouzrokujući novu crvenu zastavu.

11:08Zelena zastava, testiranje se nastavlja!

11:46Pola sata je ostalo do kraja jutarnjeg dijela. Sve što vidimo na stazi u ovom trenutku su testiranja dužih stintova pa je teško popratiti tko je na kakvom programu. Za sve je dobro što nema incidenata pa se planovi odvijaju bez prekida.

14:55 Nakon što su oba Mercedesa i oba Ferrarija odradila svoje krugove na mekšim gumama – na vrhu su Leclerc i Sainz (C4), ispred Hamiltona i Russella (C5).

16:03Sergio Perez također radi krugove na C4 gumama, sad se ugurao između dva Mercedesa.

16:38Sergio Perez na C4 gumama vozi 165 tisućinki bolje vrijeme od Hamiltona koji je bio na C5. Ostaje pitanje jesu li zapravo te najmekše gume dovoljno dobre da izdrže jedan puni krug ili je C4 ipak nešto brži.

16:21Sad napokon vidimo malo bolja vremena i ekipe iz druge jakosne skupine polako padaju ka sredini poretka. Hamilton je pokušao uzvratiti Perezu, ali je ostao na pola desetinke zaostatka. Perez je na 1:30.616. Jedino ime koje trenutno iskače je Yuki Tsunoda na 5. poziciji na C4 gumama.

Komentiraj

69 komentara

  1. Izgleda loše vijesti za Ferrari procurile su informacije iz ekipe da navodno degradacija guma na Ferrariu je katastrofalna te je dobra tek za par krugova.

    A to je nešto najgore za ekipu za riješiti.



    8

    0
  2. @RaleF1
    Ako je to istina sezona im je u k….u.
    Sjeti se kako Merc morao u prošlosti riješavati taj problem
    a tada si mogao daleko više testirati i nije bilo ograničenja buđeta.

    Ferrari je imao Isti problem u drugom dijelu sezone i nisu ga do kraja sezone uspjeli riješiti.



    2

    0
    • Naišao sam negdje na tu informaciju, ali navodno tada nije bio neki problem… Ako je ovako kako kažeš, onda se mogu slikat i sa snagom i sa pouzdanošću i sa novim strategom. Ukoliko se to ne riješi (ako problem zbilja postoji) ode sve k vragu…opet


      0

      0
    • Fernando Alonso
      junior Prikaži

      Ja nisam toliko pesimističan. Mislim da se to može rješit relativno brzo. Alpine je prošle godine imao problema na pocetku sezone pogotovo bahrein. Makar oni si mogu priuštit los start sezone jer se bore za sredinu poretka.
      Ako Ferrari želi izazvat Red Bull ne smije biti grešaka.
      Sad opet ko u doba Alonsa u Ferrariju..loši predsezonski testovi, problemi sa zracnim tunelom i onda prvi dio sezone se pokušavaju vratit u vrh.


      0

      0
      • Imao ih je i Ferrari u drugom djelu sezone nakon dizanja podnice i nisu ga uspjeli riješili do kraja sezone.

        Ako problem sa gumama stvar samog bolida odnosno njihov koncept onda su banani.
        Nadam se da nije to upravo problem.


        0

        0
    • Otisa je Lewis na godisnji i Merc je rjesio problem sa gumama…



      1

      0
    • mislim da bi im se isplatio tajni test. ako zaista imaju probleme s gumama onda nemaju šanse ove sezone, a najgore što im se može desiti (ako ih uhvate) da im oduzmu sve bodove i dobiju kaznu par milja dolara.
      a benefiti su dugoročni, što smo vidjeli na Mercedesu.
      nakon toga fino mogu pomesti konkurenciju par sezona do sljedećih većih promjena.



      1

      0
    • Ferrari je daleko od uspješne ekipe,to sto su oni osvajali prvenstva prije 40-50 godina tog se sjećaju jos stari dedeki


      0

      4
  3. McLaren jest ultra spor. Ali nakon pocetnog problema prvog dana nižu jako dobar broj krugova. Da ih ne ureknem.
    Sve se i dalje nadam da sandbagaju. I da su na predstavljanju ciljano isli s izjavama da u startu dosta stvari ne stima , a ustvari je suprotno ;D



    2

    0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Ovaj, nisam u toku. Kakve su to gume na bolidu Drugovicha, svi voze c3 ili c4 – žute/crvene, a on neke U – crne?


    0

    0
  5. Sad tek gledam rezultate od jučer, Perez 14ti a Maks drugi, pa će mi netko govorit da bi Perezu trebali davat jednake šanse ko Maxu jer su jednako dobri. Malo sutra. Prihvaćam argument da uvjeti nisu bili jednaki ujutro i popodne ali ovo je puno prevelika razlika izmedu dva vozača koja voze jedan od bržih ako ne najbrzi bolid na gridu trenutno.



    2

    14
    • Ovo su testiranja a ne utrka… voze kako im se kaže. Ova vremena su potpuno nerelevantna.



      14

      0
      • Naravno, privikavanje i tako dalje, ali Sainz i Leclerc drže korak jedan s drugim, razlika od cca sekunde i pol je ipak malo prevelika samo zato jer im je boks tako reko.



        1

        3
        • Možda jedan testira fast lap a drugi full tank… nema šanse da je 1,5s razlika.
          Da je ALO vs. DRU pa da je 0,5s to je ok… ali 1,5s je vječnost.



          3

          0
        • Vidjet ćemo kakva Perezu budu vremena danas


          0

          1
        • Ti si od onih koji misle da je Alfaromeo kandidat za postolje samo zbog toga što su 1 dan imali najbrže vrijeme?
          Ovo su testiranja i da su vremena imalo relevantna, Ferrari bi u zadnjih 10 godina ima najmanje 7 naslova.
          Jer mi nemamo pojma šta pojedini vozač testira.



          5

          1
        • Apsolutno to ne mislim, ali svi bi trebali voziti u jednom trenutku na odredenoj verziji postavki za kvalifikacije, pa bi vremena ipak trebala pokazivat bar razliku izmedu vozača, ali oke, usporedivat ćemo najbrza vremena cijelog testa izmedu dva vozaca u istom timu isključivo


          0

          5
    • Max jeste debelo bolji , to se apsolutno zna. Ali , kako kaze kolega , neznamo tko je sta testirao i kako je testirao.
      Vjerojatno realno stanje nije bas tolika razlika , vidjeti cemo



      6

      0
    • Koliko sam uspio vidjeti Perez je vozio s bijelim gumama, znači da je testirao najtvrđu komponentu, možda C1 i s tim je vjerojatno bio puniji rezervoar.
      Daleko od toga, Max je bolji i konstantniji vozač, ali tolika razlika među njima nije sigurno, može biti najviše 0,5 sec.
      Testiranja su takva da se voze razni programi, a većina ih ne ganja najbrže vrijeme, već su bitne ostale stavke poput dugih stintova, potrošnja guma u različitim režimima vožnje i još sto drugih stvar s kojima moraju znati na čemu su.


      0

      0
      • Jasno to, ali opet vozači se moraju naviknuti na bolid tako i na najbrze verzije odnosno kvalifikacijske postavke tako da tesko da u tri dana jednom su dali da vozi bar odredenu verziju toga, a drugom ne



        1

        3
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          Piliš ga pajdo.
          Koja su ti ova testiranja do sada?
          Navijanje i glorificiranje svojih ljubimaca obično ne radimo za vrijeme testiranja.



          6

          0
        • Nitko ali baš nitko na testiranjima ne vozi kvalifikacijske postavke jer se onda u suprotnom nebi popravila vremena u kvalama po 1,2,3 sekunde nakon testiranja i tako bude skoro svake godine. Lanjsko vrijeme kvalifikacija je od Leclerca sa P1 1:30:558 što je još uvijek brže za pola sekunde od ovog vremena a bolidi su razvijani nakon prošlogodišnjeg bahreina čitavu sezonu i zimsku stanku. Poprilično sam siguran da to vrijeme u kvalifikacijama može ići na 1:29:000 (+/- par desetinki).



          4

          0
        • @Deathbone5 gotovo… Maxa u peMziju… PER brži sekundu i pol. Motaj kablove.



          2

          0
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Lanjsko vrijeme kvalifikacija je od Leclerca sa P1 1:30:558

          I to na C3, a lanjsko najbrže vrijeme na testiranju 1:31.720 na C5…


          0

          0
  6. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Jel moguće da se ništa nije promjenilo niti će ove sezone… RB idalje pola sekunde u džepu , Ferrari vodi borbu sam sa sobom , Mercedes se pravi pametan pa tvrdoglavo gura nešto sto ne ide pa ni oni ništa bolji nisu od Ferraria



    4

    0
  7. Leclerc baš ne zrači optimizmom na presici. Na pitanje šta očekuje od ove sezone pobjede, prvenstvo?
    Odgovor:
    imamo još jako puno posla nismo na nivou Red Bulla a Max mrtvo hladno idemo po novi naslov.
    Nadam se da Ferrari pili naopako i da samo skrivaju ali…



    4

    0
  8. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    CrapLaren.
    Lipo se začudim kad vidim da ne stoji P pokraj na timinigu.



    3

    0
  9. …malo pratim live timing i vidim da ferrari ne može 10 krugova konstatno vrijeme držati po krugu…dok recimo alonso na c2 već 15 krugova identično vrijeme gotovo svaki krug i čak i brže od sainza u tim nekim long run simulacijama…



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni