Izdvojeno

Pridružite nam se u F1 Fantasyju!

Piše: Pulsmedia portal

Prije 3 tjedana, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Dragi naši,
godinu dana nakon zatvaranja Puls managera (😥) – pozivamo vas da nam se priključite i zaigrate službeni F1 Fantasy s Puls ekipom.

Igra je u potpunosti besplatna, a pravilnik prilično jednostavan. Prije početka kvalifikacija u Bahreinu potrebno je posložiti vlastitu “ekipu”. U F1 Fantasy svijetu to bi značilo: dva konstruktora i pet vozača, a sve uz budžet od 100 milijuna dolara.

Šest puta tijekom sezone moći ćete koristiti takozvani “DRS Boost”, odnosno, poduplati sve što vam nosi najuspješniji vozač iz ekipe. Tu je i “Extra DRS” koji nosi trostruki broj bodova, ali i “final fix” opcija za jednu promjenu između kvalifikacija i utrke. Sve spomenute i druge detalje najbolje je isprobati kroz igru, a onda će i praćenje sezone utoliko biti zabavnije.

Pridružite nam se u F1puls ligi na ovom linku (ili u igri upišite ovaj kod: C3BIDG1PD06).

Vaš, F1puls

Komentiraj

7 komentara

  1. Od kada su takvi “chipovi” u igri? Ili tko kreira ligu moze staviti koje god chipove zeli?
    Jer ovo sta sam ja ovih godina igrao sluzbeni fantasy , nije bilo tog fixa , niti drs boosta itd :).

    BTW , F1 mobilna aplikacija za fantasy je cista katastrofa vec sezonama. Neznam dali su ista popravili za novu sezonu


    0

    0
  2. Ne sviđa mi se, više mi je odgovarao sistem Puls Managera, 1 team ( motor, šasija i dva vozača). To mi je bilo zanimljivije i napetije. Ovo sa dva teama i pet vozača, ne hvala.



    2

    0
  3. Max x2
    Perez
    Alonso
    De Vries
    Bottas

    RB i Aston…
    Nisam baš najsretniji s ovim fantasyem valjda sam se priključio u ligu…



    1

    0
  4. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ne kužim kaj će mi pet vozača?



    1

    0
  5. Upisao se, ali previše tih nekih opcija za moj gušt. Onaj prošlogodišnji u aplikaciji mi je bio taman – upao u TOP 20 😁



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni