Izdvojeno

[live timing] Krenulo testiranje u Bahreinu: Verstappen najbrži sa čak 157 krugova

Piše: Pulsmedia portal

Prije 1 mjesec, 38 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

8:00Kreće nova sezona svjetskog prvenstva Formule 1!

8:05 Felipe Drugovich je danas u bolidu Aston Martina umjesto ozlijeđenog Lancea Strolla, ali za ekipu iz Silverstonea stvari su krenule po krivu odmah na početku. Tek što je izišao iz garaže Drugovich je parkirao bolid pokraj staze – problemi za Aston Martin i crvena zastava!

8:15Vozačke postave za danas su iduće: VER (Red Bull), SAI/LEC (Ferrari), RUS/HAM (Mercedes), GAS/OCO (Alpine), PIA/NOR (McLaren), ZHO/BOT (Alfa Romeo), DRU/ALO (Aston Martin), HUL/MAG (Haas), TSU/DEV (AlphaTauri), ALB/SAR (Williams).

8:30Zelena zastava, nastavljamo s testiranjem!

9:12 Sat vremena nakon problema Aston Martin se vratio na stazu i čini se da će Drugovich sad imati nešto više posla.

10:25Nakon problema s elektronikom – Drugovich je dosad odradio 14 krugova.

11:51Alex Albon je prvi vozač koji je odradio punu kilometražu jedne utrke u Bahreinu (57). Iza njega je sad već 70 krugova, a trenutno se nalazi na trećem mjestu.

12:02Petnaest minuta prije kraja prvog dijela prvog dana – uprava utrke testira sustave žutih zastava i virtualnog sigurnosnog automobila.

13:27Krenuo je drugi dio prvog dana, prvi na stazi je Max Verstappen.

13:56Tri sata i trideset minuta prije kraja prvog dana vidimo još jedno od brojnih blokiranja kotača Haasova bolida, ovaj put s Kevinom Magnussenom za volanom.

15:18Dok Max Verstappen kruži stazom po 109. put, Lando Norris sjedi u garaži uz samo pet instalacijskih krugova. U McLarenu kažu da obavljaju “određene provjere iz predostrožnosti”. Definitivno nije idealan nastavak dana za ekipu iz Wokinga.

16:30Danas smo vidjeli nekoliko blokiranja kotača u karakterističnom 10. zavoju staze u Bahreinu. Posljednja “žrtva” bio je Logan Sargeant koji je trenutno sa svojim Williamsom na devetom mjestu, točno jednu desetinku ispred Hulkenberga u Haasu. Na vrhu je i dalje Verstappen, ispred Sainza i Hamiltona.

Live timing

Komentiraj

38 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Felipe baby stay cool.



    4

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Tek što je izišao iz garaže Drugovich je parkirao bolid pokraj staze – problemi za Aston Martin i crvena zastava!

    Alonsooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    6

    0

  3. Mercedes opet poskakuje lol



    2

    1
  4. Ferrari
    Peky03 Prikaži

    Rueda je dobio pedalu



    5

    0
  5. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Aston je naj…., vjerojatno će Alpine bez kvarova ove godine.



    4

    0
  6. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    da li to Ferrari vozi sa potpuno glatkom podnicom bez ijednog, jedinog propusta za vazduh, bez ijedne “kvačice”!? interesantno! :-)


    0

    0
    • Meni se čini da će biti borba izmedju RB i Ferrarija,Mercedes bliže alpini nego vodećima



      1

      2
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        i meni se tako cini… a Ferrari ce izgleda imati drugu podnicu za trku ili mozda vec zadnji dan testiranja… nekako mi je nelogična ovakva podnica! po zelenoj tecnosti kojom su testirali protok vazduha, cini se da vazduh dobro cirkulise… kako kazu sad mogu praviti i podesavati podnicu prema protoku kako zele…


        0

        0
  7. A kaj je to na Ferrarievom nosu?
    Pojavi se udubina pa nestane 🤔🤔
    Ili me oči varaju?



    1

    0
  8. Kako to da je na tablici dva puta upisan SAR?…vidim nema Pereza, ili je to lista samo za današ ji dan?


    0

    0
  9. Marlboro
    ExTr4 Prikaži

    1. Dan testiranja:
    Svi se bolidi cine “tvrđi” nego prosle god:
    Redbull- brz, puno vibracija
    Ferrari- malo poskakuje, ali izgleda kao kompletniji bolid od rb (za sad)
    Mercedes- zadrzao cudan dizaj od prosle godine, takoder malo poskakuje
    Alpine- navodno su isprobavali postavke za prednje krilo (kod Gasly-a)
    Aston- izgleda da se Alonso jako dobro snalazi
    Williams- Albon je imao manje probleme sa sjedalom, ostalo je vljd ok
    Haas- izgleda isto jako “tvrd” bolid
    Alfa romeo- iako je Bottas imao par momenata alfa izgleda jako stabilan i kompletan bolid
    Mclaren- samo cu reci “brakes”, deja vu
    Ovo su samo moje procjene tako da su greske moguce. 🤞🤷‍♂️🏎



    2

    1
  10. Fernando Alonso 14
    Josip Rakić Prikaži

    Mercedes i understeer – kombinacija još neviđena od 2017. Čudan mi je bolid, u najmanju ruku.



    2

    0
  11. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    -Mclaren bas si puca u nogu s tim djecjim bolestima i kvalitetom dijelova
    -Mercedes izgleda nevozljivo zasad i neki je dojam da su opet dalje od Ferkana i Red Bulla nego na kraju prosle sezone
    -Alpine slican program ko i prosle godine onako ispod radara tako da mislim da cemo od njih vidit bolja vremena sljedece dane
    -Aston izgleda dobro na stazi…nema previse understeera kao kod mnogih. Vremena nisu toliko i bitna, ali bolje da su u vrhu nego na dnu barem za moral
    -Ferrari izgleda opet jako dobro i po meni opet tu negdje sa Red Bullom
    Od 8 vecinom slusam i tu i tamo pogledam na ekran testiranja…trebam na odvikavanje
    Sad se cekaju neke analize na YT od nekih koji imaju vise podataka od nas



    5

    0
    • Meni nekako Ferrari baš i ne izgleda kao dobar paket. Bolid jako nervozan na ulasku i izlasku iz zavoja pune ruke posla su imali za volanom CS i CL puno sitnih korekcija.
      Nisam impresioniram kako su izgledali na stazi dok Red Bull kao zaljepljen za stazu.



      5

      0
  12. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Zanimljivo kako se otpisuje mercedes , a zaostaju samo 0,671 na tvrđoj komponenti. S obzirom na njihove najave oko testiranja i nadogradnji ovo čak izgleda vrlo obećavajuće. Ako netko vjeruje da je AM brži od ferrarija, sretno.



    4

    1
  13. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Brzi portal nema kaj, 2 sata nakon kraja testa i dalje prvi članak “live timing” not gud not gud



    3

    5
    • Max Verstappen
      derfahrer1996 Prikaži

      Portal je za svaku pohvalu,netko je prije par tjedana napisao da nema puno vijesti ali decki stvarno pišu puno i bogati su sadržajem. U prosla 2-3 tjedna je jako puno članaka objavljeno (ne samo predstavljanja bolida). S obzirom da im to nije primarni posao svaka pohvala sa moje strane 👏



      9

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni