Wolff: Učinak ograničenja budžeta Red Bulla neće biti velik; prošle godine su krenuli s barem pola sekunde bržim bolidom

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 1 godinu 3 min 9 komentara

Red Bullovi suparnici vjeruju da kazna momčadi zbog kršenja ograničenja budžeta tijekom 2021. godine neće imati značajan učinak na njihovu konkurentnost ove sezone.

Podsjetimo, Red Bull je kažnjen sa 7 milijuna dolara i smanjenjem predviđene alokacije za aerodinamička testiranja zbog prekomjernog trošenja u prvoj godini otkad je Formula 1 uvela ograničenje budžeta. Kazna je objavljena u listopadu prošle godine.

S obzirom na to da se kazna plaća iz budžeta matične firme, a ne oduzima od predviđenog budžeta za razvoj – Red Bull će najbolniji udarac primiti ograničenjem sati za aerodinamičko testiranje. Ionako su ga imali na 70% zbog izvrsnih rezultata, a sad je dodatno smanjena na svega 63%. Za usporedbu Ferrari će imati 75% vremena za testiranje, a Mercedes 80%.

Svejedno, Toto Wolff kaže da će Red Bull i ovu godinu početi konkurentno bez obzira na te kazne i ograničenja, a iako je na početku sezone Ferrari izgledao kao brži i pouzdaniji bolid, Wolff laska svojoj konkurenciji i kaže da je Red Bull proizveo bolid barem za pola sekunde brži od konkurencije:

“Prošle godine su napravili jako dobar posao, proizveli su bolid koji je pola sekunde ili još više brži od svih drugih.”

“Mislim da ograničenje vremena u zračnom tunelu nije sjajna situacija za njih, to je prednost za nas ove sezone. Ali, ako imate efikasan pogon – onda to možete kompenzirati, ili barem većinu toga. Dugoročno gledano – to je dobro za nas.”

Prema pravilniku o ograničenju budžeta – ekipa koja završi na prvom mjestu u konstruktorskom prvenstvu imat će najmanje vremena u zračnom tunelu za razvoj iduće sezone. S tim se izazovom Mercedes susreo nakon osvajanja konstruktorske titule 2021. godine.

“Bili smo već u toj situaciji prije par godina. Pobijedili smo i imali smo najmanje vremena u tunelu. To će sigurno utjecati na njih, ali su već pokazali da su kao ekipa vrlo učinkoviti pa udarac neće biti velik.”

Bivši dizajner Red Bulla Dan Fallows, trenutno član Aston Martina, kaže da je Red Bull toliko dobro ograniziran da će učinak kazne svesti na minimum:

Alpineov šef Otmar Szafnauer se nada da će ograničenje pomoći njegovoj ekipi da sustigne trojac ispred sebe.

“Red Bullu to definitivno neće pomoći. Aerodinamika je još uvijek jedno od najvećih područja razvoja, a ograničenje će im sigurno naškoditi. Koliko? Ne znam. Ako me pitate je li kazna trebala biti veća – naravno da ću reći da da. Ja nisam član Red Bulla i stoga ću uvijek odgovoriti pozitivno na to pitanje.”

Tri dana predsezonskog testiranja kreću već preksutra u Bahreinu, a sve događaje uživo popratite na F1puls portalu.


Odgovor

9 komentara

  1. Sergio Perez
    Who Prikaži

    A ko je vama kriv sto ste vi fulali pa krenuli sa sekundom zaostatka pa vam i red bulova kazna nije dovoljna da se izvucete



    5
    -3

    8
  2. Fia
    Realista Prikaži

    Nema veze, nadoknadit ce oni taj postotak kroz Alpha Tauri.



    8
    8

    0
  3. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Ajd Toto ne s**i više….2014. ste krenuli sa 2,5 sek prednosti



    14
    12

    2
    • Ferrari
      Mrgud Prikaži

      Samo me zanima sta ce izvesti ili izvoditi ove sezone ako opet budu drasticno kasnili kao u prvoj polovici 2022…bolovi u leđima, briga za sigurnost bla bla samo da se voda natjera na svoj mlin.



      10
      9

      1
  4. Mclaren
    Leo4 Prikaži

    Evo počela su kmečanja,a ni testiranja nisu odradili 😭



    4
    3

    1
  5. Toyota
    RaleF1 Prikaži

    Ovi ili su u klincu ili su odlični



    1
    1

    0
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Na Formel1.de kažu da je merc na shakedownu imo problema sa motorom i poskakivanjenjem. Zanimljivo.


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.