Predsjednik Hondinog trkaćeg odjela Koji Watanabe izjavio je kako je nekoliko ekipa kontaktiralo japanskog proizvođača oko moguće suradnje od 2026., no i da još uvijek nema odluke o tome hoće li se uopće natjecati u F1.
Honda je jedan od šest registriranih proizvođača pogonskih jedinica za 2026., a njihov trenutni partner Red Bull dogovorio je suradnju s Fordom, stoga je jasno da moraju tražiti novog kupca ako odluče ostati dio prvenstva.
“Formula 1 se uvelike okreće ka elektrifikaciji, a ugljična neutralnost je cilj cijele Hondine korporacije. Mislimo da je budući smjer F1 u skladu s našim ciljem i zato smo se odlučili registrirati kao proizvođač pogonske jedinice.”
“Zanima nas kuda ide F1; F1 kao najviša kategorija utrkivanja i kako će ona izgledati s povećanom elektrifikacijom. Želimo pozorno pratiti to.”
Koji Watanabe
Nedavno se pojavila informacija kako je McLaren, njihov partner u dva navrata – od kojih je posljednji bio u neslavnom periodu od 2015. do 2017., stupio u kontakt s japanskim proizvođačem.
“Nakon registracije nas je kontaktiralo nekoliko F1 ekipa. Trenutno želimo pozorno pratiti kuda F1 ide i samo vidjeti kako se to odvija. Zasad nema konkretne odluke o tome hoćemo li se ponovo pridružiti F1.”
“U pogledu razvoja tehnologije, mislimo da će nam činjenica da će to [elektrifikacija] postati dio F1 pomoći.”
Koji Watanabe
Broj Hondinih opcija nije velik – od dostupnih ekipa McLaren i Williams čine se najrealnijima, Aston Martin zvuči vrlo nategnuto, a Haas je trenutno vrlo blizak s Ferrarijem i ostat će njihov jedini kupac nakon što Sauber prijeđe na Audijeve motore. Andretti će ako i uđe imati Alpineove motore.
“Imamo vremena da odlučimo što želimo od 2026. nadalje. Nismo u žurbi i vrlo smo zadovoljni Mercedesom. Vidjet ćemo kako će stvari izgledati iduće godine prije nego donesemo odluku.”
Zak Brown, izvršni direktor McLarena
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Honda ode iz F1, ali nisu zapravo otišli. Pitaju ih hoće li biti parneri nekom drugom, a oni ne mogu reći jesu li otišli i mogu li se uopće vratiti ako nisu otišli. Jedno je sigurno, glavni ljudi u Hondi su nesigurni luđaci već godinama. Uvijek važu ekonomska kretanja, ne znaju što donosi sutra, ali tko zna drugovi, ili se natječite ili odite plakati u Japan.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi za Hondu uveo posebno pravilo 50 miliona eura svakoj ekipi na gridu a 100 miliona odštete za ekipu koju ostave na cijedilu.
Možda bi im to pomoglo u donošenju odluke IN or OUT.
Pa ako budu morali iskeširati jedno pola milijarde možda bi im došlo iz guzice u glavu šta žele.
Tu Hondu kao da predškolska djeca vode i donose odluke koje u biti ne donose ili nisu u stanju donijeti jer vjerojatno i sami nemaju pojma šta žele.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovi i dalje ne znaju bili piskili ili kakili…
Za nekog tko ocekuje biti znacajan igrac u F1 ponasaju se kao mala djeca. Nije ni cudno da ih je RedBull odj…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa dajte i Mclarenu i Williamsu.
Duplo više povratnih informacija.
Odličan marketing (Mcl-Honda i Will-Honda su zvučne kombinacije iz prošlosti).
Ok, zadnja Mcl-Honda epizoda je bila loša.
Trošak ionako opada sa brojem proizvedenih motora.
A sa duplo više bolida idu i duplo veće šanse.
Zak Brown je valjda toliko zreo i iskusan da zna da nema titule sa Benzovim motorom dok je fabrička ekipa tu.
Jedino u slučaju da u Stuttgartu postanu nezadovoljni zbog dugogodišnjeg neosvajanja titula (ako RB nastavi nizati titule, ili se možda tu umiješa i Ferrari), pa onda Odbor glavešina odluči povući ekipu iz sporta, ali ostaviti motore.
Međutim, i u takvom razvoju situacije, za Mclaren ostaje potencijalni “problem” zvani Aston Martin.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najgore je sto su već imali ples sa McLarenom pa nije uspjelo. Jeste da je Honda napravila ogroman iskorak u brzini i pouzdanosti, ali pitanje je da li bi sa McLarenom išlo, ne samo sa njima već sa Williams kao sa RBR? Možda zbog toga vagaju…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako u Stuttgartu postanu nezadovoljni, zna se tko postaje glavna ekipa Mercedesa. Tata Stroll i njegovi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja sam tog stava.
Što sam i natuknuo u zadnjoj rečenici mog prethodnog komentara.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moji ko Ivica Račan: odlučno možda.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zeko, gotovo sam siguran da bi Honda ostala da joj neka momčad, kao npr. McLaren, Aston ili Williams ponudi udio u vlasništvu. Recimo trećinu. Ako je to dovoljno za jedan Mercedes, ako je gotovo sigurno da će i npr. Alpine prodati dio momčadi u dogledno vrijeme strateškom partneru, onda stvarno ne znam kuda i što misle iz ovih momčadi koje sam gore spomenuo.
Jer biti samo dobavljač pogonske jedinice jednostavno nije opcija u današnjoj F1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko je tu koga kontaktirao, ne zna se…
Zna se da ni Mclaren ni Honda neće imat izbora nego jedno s drugim, opet, čini se…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da je ovo krivo napisano, nisu to Alpineovi motori, nego Renaultovi motori.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
FIA ih je na popisu za 2026. navela kao “Alpine Racing” pa zato pišem Alpine. Svi znamo da je to sve isto kao što su Honda, RBPT i Honda RBPT, ali eto, naljepnice se mijenjaju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije nego TAG Heuer.😁
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Renault_F1_team, sada ću nešto napisati sa čime se ti vjerovatno nećeš složiti 😃, ali tu zato i jesmo da razmijenjujemo mišljenja.
Naime, krajem 60-tih je Renault preuzeo dvije tvrtke, Alpine i pogon u Dieppeu te Gordini i njegov pogon u Viry-Chattillonu. 70-tih se dogodila potpuna asimilacija i tada je nastao Renault Sport, kojega ne bi ni bilo u tom obliku da nije bilo Alpinea i Gordinija. Pa kada se već stvari polako povijesno vraćaju na početak barem u vezi Alpinea, ja bih pogonsku jedinicu nazvao Renault-Gordini, jer je on i bio zapravo tuner Renaultovih motora, a pogonska jedinica za F1 se i dalje razvija u povijesnoj Gordinijevoj tvornici.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Alpine
Znam za te činjenice sa Gordinijem i Alpineom i nemam ništa protiv da se motor zove Renault-Gordini, dapače želim ime Renault u imenu motora kad već nije ime momčadi. Jedino gdje je vidljivo “Renault” je na poklopcu motora, a i to je nekakvo minijaturno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma, meni je cijeli rebranding na Alpine sulud. I još maknut Renault kao naziv motora…
Ali opet, moji u imsa-i imaju acuru prototip i motor acuru umjesto da se barem motor zove Honda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se! Možemo reći imamo iste ili slične probleme.
0
0