Izdvojeno

Shovlin: Mercedes bi mogao požaliti što je pustio de Vriesa

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 mjesec, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Mercedesov glavni trkaći inženjer Andrew Shovlin nahvalio je Nycka de Vriesa i rekao da bi njemačka momčad mogla požaliti za tim što ga je pustila iz svojih redova.

Shovlin je svoja razmišljanja podijelio u knjizi “Max & Nyck” autora Iva Pavkisa i Stijna Keurisa koja u Nizozemskoj izlazi za dva dana, a govori o razvoju karijera dvojice nizozemskih vozača koji će 2023. nastupati u F1, aktualnom dvostrukom prvaku Maxu Verstappenu i debitantu Nycku de Vriesu, te načinu na koji je Verstappenov uspjeh pomogao de Vriesovoj karijeri.

“Nemam nikakvih sumnji u to da je Nyck sposoban za pobjede u pravom timu s pravim bolidom. O njemu će ovisiti može li postati svjetski prvak. S obzirom na godine, ima manje vremena za ostvariti to, ali to nadoknađuje svojim iskustvom”, rekao je Shovlin u citatima koje prenosi Motorsport.

“Imali smo dogovor s Nyckom da ako ga ne možemo smjestiti u Mercedes, može otići za najboljom opcijom. Mogli bismo požaliti što smo ga pustili.”

De Vries je nakon titule u F2 2019. postao Mercedesov vozač u Formuli E, gdje je u svojoj drugoj sezoni osvojio naslov, a sve to dovelo ga je do prilike da postane njihov testni i rezervni vozač za F1. Prošle je godine nastupio na nekoliko treninga za Mercedes i njihove kupce, a ubrzo nakon što je devetim mjestom u Williamsu kao zamjena za bolesnog Alexa Albona u Monzi impresionirao javnost, dobio je trkaće mjesto u AlphaTauriju za nadolazeću sezonu.

“Jako se dobro uklapao u naš tim, ali ne možete sputavati nekoga. Bio nam je idealan testni i rezervni vozač. Da smo ga mogli zadržati za situacije kada nam je potreban, napravili bismo to, ali onda bismo spriječili vozača u ostvarenju njegovog sna.”

“Imao je velik značaj za Mercedes kao brend zbog titule u Formuli E, a bio je izvrstan i kao rezervni vozač. Zato smo ga htjeli zadržati još duže.”

“Ovo je važno i za budućnost. To koliko smo bili pošteni prema njemu tijekom godina utjecat će na šanse za njegov povratak u ovaj tim. Nema razloga da Nyck jednoga dana ne vozi za Mercedes.”

Andrew Shovlin

Shovlin je dodao kako ga ne bi iznenadilo da se Nizozemac uskoro pridruži sunarodnjaku u Red Bullu – podsjetimo, Sergio Perez ima ugovor do kraja iduće godine.

“Ne bi me iznenadilo kada bismo se ubrzo utrkivali protiv njega u Red Bullovoj tvorničkoj momčadi. Ne bi me nimalo iznenadilo kada bi se to dogodilo u idućih 12 mjeseci ili u takvom nekom roku.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Volio bih da napravi dobre rezultate, cini se totalno simpatican decko, a tu utrku u Williamsu je stvarno bio odlican.
    Ali sjetimo se i bljeskova Magnussena (prva utrka za McLaren i odmah na podiju), pa Tsunode, i kasnije – tu i tamo pokoji bljesak.
    Da i dodje u RB jednog dana, nema sanse da moze “disati” uz Maxa, pa bolje da je s Mercom u dobrim odnosima. 😃



    2

    0
  2. Nyck i Max u kartingu nisu vozili nikad zajedno (ispravite me ako griješim). Nyck je bio fenomenalan u KF klasama, a Max u KZ. Uglavnom oba su skoro istovareno “rasturali” karting. Osobno bi ih volio vidjet u istom bolidu.



    3

    0
  3. Ima takvih vozača na desetke, eto Mercedes ima jednog u svojim redovima Mick



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni