Izdvojeno

Wolff: Mercedes će biti kompetitivan, samo ne znamo kada

Piše: Luka Gregorić

Prije 1 mjesec, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Mercedesa Toto Wolff uvjeren je da će se njegova ekipa nadolazeće sezone moći natjecati za pobjede, ali je i nagovijestio da to možda neće biti odmah na prvoj utrci.

Mercedes je nedavno predstavio svoj novi bolid za sezonu 2023. pod nazivom W14 koji bi trebao ispraviti pogreške prethodnika zbog kojih Mercedes nije mogao ugroziti Red Bull u borbi za konstruktorski naslov. Prilikom predstavljanja Mercedes je izdao priopćenje za medije u kojem je svoja očekivanja uoči nadolazeće sezone iznio šef tima Toto Wolff.

„Cijela je organizacija pritiskala maksimalno prošle godine.“

„Kada smo shvatili da bolid nije tamo gdje smo htjeli, mobilizirali smo sve rezerve koje smo imali. To nije prestalo tijekom cijele sezone.“

„Sada se spremamo za početak sljedeće sezone. Vidim toliko truda, motivacije i energije u čitavoj organizaciji da razvijemo bolid koji će s vremenom biti dovoljno konkurentan da se bori na samom čelu grida.“

Naravno, novinare je zaintrigirao izbor riječi šefa Mercedesa i dio izjave “s vremenom” te je Wolff upitan da pojasni što je mislio.

“Razmišljao sam o tim riječima 15 minuta kad smo razgovarali o priopćenju za javnost. Zato što s jedne strane želite reći da ćemo biti konkurentni. S druge strane, morate ostati skromni i realni pa biste mogli reći: ‘Nadam se da ćemo biti konkurentni’. Sredina toga je – bit ćemo konkurentni u borbi. Samo ne znamo kada. S vremenom.”

“Mislim da smo na uzlaznoj putanji na kojoj smo htjeli biti što se tiče našeg učinka. Ali isto tako ne znate gdje su oni drugi.”

ToTO WOLFF

Predsezonski test kreće već ovog tjedna, u četvrtak.

Komentiraj

6 komentara

  1. Formula 1
    tomz Prikaži

    I ja ću izvesti na večeru Adrianu Limu, samo ne znam kada :D



    7

    3
  2. Ništa novo… klasični Totto



    2

    1
  3. Ferrari i Hajduk će jednom biti prvaci, ali ne znam kad.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni