Izdvojeno

U Alfi Romeo nisu zabrinuti prije početka nove sezone

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef inženjeringa uz stazu Alfe Romeo, Xevi Pulojar, izjavio je za portal PlanetF1 kako u momčadi nisu zabrinuti oko početka nove sezone, unatoč slaboj drugoj polovici prošle sezone.

„Jesmo li trenutno zabrinuti? Nismo jer ako pogledamo naše utrke s kraja prošle sezone vidjet će se dobre performanse.”

“Borili smo se za pozicije na vrhu sredine poretka. Ima par stvari koje moramo poboljšati i svjesni smo tih stvari, a sad imamo vremena za poboljšati to. Tako da nismo zabrinuti oko svega toga.“

Alfa Romeo završila je šesta u poretku konstruktora što je momčadi dalo veliki financijski poticaj za novu sezonu i otvorilo nove mogućnosti za razvoj bolida.

„Vjerujem kako je to važno za nas jer 2023. će biti još konkurentnija nego prošla sezona. Ne mislim razmišljati samo negativno, ali je istina kako imamo nekih slabih točaka koje moramo riješiti. Na početku sezone imali smo prednost, no iduće sezone će vjerojatno biti teže jer će svi biti puno bliži jedni drugima.“

„Sada se samo moramo pripremiti jer će opet biti jako zanimljiva borba već od samog početka sezone. Šesto mjesto iz prošle sezone jako će nam pomoći u pripremi za novu sezonu.“

Alfa Romeo je prošlu sezonu započela fantastično, odmah osvojivši bodove na otvaranju u Bahreinu. Valtteri Bottas zatim je nastavio nizati dobre rezultate, a vrhunac je bila VN Emilia Romagne gdje je završio kao petoplasiran. Taj rezultat činio je razliku između njih i Aston Martina jer su obje momčadi imale 55 bodova na kraju sezone. Rezultati iz prvog dijela sezone pokazali su se ključnima jer su u drugoj polovici ostvarili sveukupno samo 4 boda u 11 utrka.

Komentiraj

1 komentar

  1. Bit ce zabrinuti nakon pocetka sezone


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni