Izdvojeno

Button iznenađen Norrisovim ugovorom

Piše: Marko Litvić

Prije 1 mjesec, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Jenson Button, svjetski prvak Formule 1 iz 2009. godine, za britanski Sky Sports izjavio je kako je iznenađen što je Lando Norris potpisao ugovor s McLarenom koji ga veže za momčad do kraja 2025. godine, s obzirom na to gdje momčad iz Wokinga stoji u usporedbi s momčadima s vrha.

„Bio sam jako iznenađen kad je potpisao dugoročni ugovor. U ovom sportu ne znate tko je na vrhu i morate biti u bolidu koji pobjeđuje. Vaš talent nije dovoljan za pogurati bolid do vrha.“

„Istina, možete pomoći momčadi u razvoju dobrog bolida, ali kako biste pobjeđivali morate biti u odličnom bolidu. McLaren to nije omogućio Norrisu. Dobro napreduju, ali u ovom trenutku u njegovoj karijeri on mora biti u bolidu koji može pobjeđivati.”

Vidjet ćemo što će biti za par godina, stvarno se nadam kako će momčadi poput McLarena, Alpinea i Aston Martina biti puno bliže vrhu ili čak biti u borbi za naslove. Kad se sve zbroji i oduzme, to je bila ideja limita budžeta, isto kao i smanjeno vrijeme u zračnom tunelu za momčadi s vrha poretka. Nadam se kako ćemo vidjeti posljedice toga u 2023., a 2024. još više.“

„Lando ima još vremena, mlad je. Jako je brz, ali sad ima i jako talentiranog novog momčadskog kolegu Oscara Piastrija. To što Piastri uskače u relativno kompetitivan bolid na samom početku karijere stavlja pritisak na njih obojicu.“

Jenson Button

Lando Norris prošle sezone bio je jedini vozač na postolju koji nije nosio boje Red Bulla, Ferrarija ili Mercedesa. Taj uspjeh ostvario je na VN Emilia Romagne, kad je završio trećeplasiran iza Red Bullovog dvojica Verstappena i Pereza.

Komentiraj

1 komentar

  1. S jedne strane teško je trenutno dobiti mjesto u top tri momčadi uz tretman koji ima u McLarenu, a s druge strane limitirani budžet bi trebao kroz još koju sezonu ostalim momčadima omogućit lakši put do vrha.
    Nema mu druge nego ostati gdje je i lijepo gomilati zaradu i čekati bolji bolid.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni