Esteban Ocon izjavio je kako je zadovoljan svojim pristupom utrkivanju protiv timskih kolega i smatra da nema potrebe mijenjati stil utrkivanja kakvog primjenjuje čitav život.
Francuz je prošle godine imao poprilično turbulentan odnos s timskim kolegom Fernandom Alonsom zahvaljujući žestokim borbama u Saudijskoj Arabiji, Mađarskoj i Brazilu, a sada će pored njega u garaži biti njegov sunarodnjak Pierre Gasly.
“Trkaći sam vozač. Natječem se da pobijedim sve. Tako se utrkujem čitav život i tako sam postao uspješan te osvajao titule u prošlosti.”
“U konačnici, tako sam i pobijedio Fernanda – utrkujući se onako kako želim.”
“Za mene je važno osvojiti bodove, surađivati s Pierreom. To je vrlo važno, ali želim se boriti sa svima i vjerujem da se mogu boriti sa svima.”
“Zadovoljan sam takvim utrkivanjem, a tako sam se utrkivao tijekom čitavog života.”
Esteban Ocon
Kod teme opreza Alpineovih vozača u duelima valja se podsjetiti da Gasly u novu sezonu ulazi s 10 kaznenih bodova od kojih se prva dva brišu tek nakon šeste utrke sezone u Imoli, što znači da mu nova dva boda početkom sezone donose zabranu nastupa na jednoj utrci.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisi ti pobijedio Nanda. Njega je pobijedio Alpine sa svojim kvarovima.
35
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A malo tko ti to pamti, da se Mclaren i Ferrari nisu kvarili ne bi Alonso nikad bio 🏆
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kvario se i Renault. Svi spominju Japan 2006., ali nitko ne spominje Monzu 2006. tako da uzmi u obzir sve činjenice.
S druge strane da je 2005. Mercedes napravio pouzdaniji motor onda se ne bi toliko kvario, ali ne bi bio ni toliko brz, a da je Kimi u Njemačkoj otišao po novu gumu ne bi skroz ostao bez bodova i imao bi bolje šanse za naslov…
A ovo što se događalo Alonsu u Alpineu prošle godine zove se – žrtveno janje za testiranje motora i bolida.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
zd1400rt … ” Svi spominju Japan 2006., ali nitko ne spominje Monzu 2006. tako da uzmi u obzir sve činjenice.” znači treba u obzir uzet sve činjenice ? ne znam jesu li činjenice ovo šta ću napisat ali … napisat ću . posli turske u monzu je alonso doša sa 12 bodova više od MS , koji je tu trku starta sa P 2 , alonso sa P 10 . alonso je odusta dok je vozija na P 3 . MS je pobjedija i smanjija prednost alonsa na 2 boda . do kraja prvenstva su preostale 3 trke . u kini ( trka posli monze ) alonso je starta sa P 1 , michael sa P 6 . trku je alonso izgubija na stazi ( ne zbog nekog teh problema ) i u japan su FA i MS ušli bodovno izjednačeni .. MS je starta sa P 2 , FA sa P 5 . u 3. krugu MS je vozija na vrhu poredka , alonso je tada vozija na P 4 . u 17. krugu situacija je bila “stabilna” , MS P 1 , FA P 2 i tako je bilo 20 krugova dok u 37. MS nije odusta čime je pobjedu “prepustija” alonsu . prednost se “popela” na nedostižnih 10 bodova . poanta … posli monze alonso je još uvik ima bodovnu prednost i 3 trke da “nadoknadi” gubitak bodova u monzi . posli japana MS je preostala samo JEDNA trka da nadoknadi japansko odustajanje i tek je teoretsi moga osvojit titulu u slučaju da on pobjedi , a fernando završi 9. ili odustane . u slučaju male bodovne razlike ili izjednačenosti bolje je izgubit bodove 3 trke do kraja prvenstva nego u predzadnoj trci sezone kad prednost suparnika ( alonsa ) iznosi na kraju 10 bodova , a pobjeda “nosi” 10 bodova .
a šta se tiče primjedbe o pouzdanosti mercedesovog motora 2005. kimi je te sezone ima 3 odustajanja ( alonso jedno ) , a razlozi odustajanja kimija su bili jednom hidraulika , jednom prenos i jednom udes . dakle nijedno odustajanje nije bilo vezano uz kvar mercedesovog motora ;)
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prijatelju Avalon
Kako god ti opisao situaciju dvije činjenice ostaju iste. Prva je da da su jednom i drugom krepali motori i s tim su na nuli. Druga je da svi spominju samo Shumacherovo odustajanje, a ja ću uvijek biti tu da podsjetim da se isto dogodilo i Alonsu. Još da FIA nije u pola sezone ukinula mass dampere i time išla na ruku Kajzeru, odavno bi ga Fernando riješio.
OK, možda Kimiju nisu samo motori krepavali, ali bolid je bio nepuzdaniji i to je jako bitan faktor u osvajanju naslova.
Tako da su oba Alonsova naslova itekako zaslužena od Alonsovih sposobnosti pa do timskog rada cijele momčadi, a ne zbog “pehova” njegovih protivnika.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pristup utrkivanju protiv Pereza i Alonsa mu je ajme majko, to valjda svi vide osim njega.
Mislim da ga najviše boli to što su mu nakon pobjede u Mađarskoj rekli preko radia da je pobijedio jer je Alonso držao Hamiltona. Vjerojatno to još više boli Alonsa. Da se može vratiti u tu utrku vjerujem da bi pustio Hamiltona iste sekunde.
Al dobro, nije loše imati i panja na gridu da bude zanimljivije.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je to krajnje ludo. Alpine te placa i Alpine ima cilj biti npr. 4. u poretku. Kakve veze onda ima tvoja osobna ambicija u borbi s momcadskim kolegama. Svi ti vozaci koji, kao, voze za sebe, pa napravite si vlastitu momcad i onda vozite za sebe kako hocete. Po meni, ovo je timski sport i cilj je osigurati plasman timu.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovaj ocon stvarno misli da je u njegovom nacinu utrkivanja sve normalno? I nisi ti pobijedia alonsa nego pouzdanost motora
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
koji smećar majko mila
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oprace ga Gasly ko dalubu! Sad nije jedini francuz u ekipi… 😀
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne znam zašto svi ovo predviđaju? I meni je Gasly simpatičniji ali oprati ga neće sigurno. Kvalitetom su tu negdje. 5 deka gore dole.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I ja sam, kao navijač Gaslyja oprezan. Ne vjerujem da će itko ikoga oprati. Dosta sam optimističan oko bolida, jedino brinu ti kazneni bodovi na prvih nekoliko utrka. Samo da se ne sudaraju. McLaren djeluje pesimistično, za razliku od Astona i Alpine, tako da ih očekujem kao 6., ali ništa to ne mora značiti
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ti pobijedio Alonsa?!?! Nađi boljeg dilera.
Alonso mi nije simpatičan, ali ovaj frajer je jedan sasvim novi level nesimpatičnosti. To još do sad nisam vidio.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo se događa kada roditelji ne primjenjuju fizičke odgojne metode.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pobijedio si ti Ferenanda u svojim mokrim snovima.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dobio Fernanda?! Moš mislit….koje si ti smeće od čovjeka, takav se ne rodi baš često. Sjeti se se Brazila 2020, treba te Verstapen nokautirati, napravio bi svima uslugu. Da nije bilo Fernanda koji ti je štitio leđa NIKADA u životu ne bi pobijedio u F 1 napuhano smeće.
7
1