Nakon što je prije nekoliko dana odradio testnu vožnju na Silverstoneu, Alpine je na predstavljanju održanom u Londonu otkrio svoj novi bolid za sezonu 2023. naziva A523.
Ohrabrena putanjom napretka u prvenstvu nakon što je završila na petom mjestu 2021. i četvrtom 2022., francuska momčad ulazi u novu sezonu s ciljem daljnjeg uspona prema vrhu F1 grida.
Predstavljanje su otvorili direktor Renault grupacije Luca de Meo te direktor Alpinea Laurent Rossi koji su objasnili i potvrdili ambicije i strategiju iza prisutstva brenda Alpine u Formuli 1, dok je šef F1 odjela Otmar Szafnauer naglasio suradnju između baze u britanskom Enstoneu koja je zadužena za dizajn šasije i baze u francuskom Viryju koja je zaduženu za dizajn pogonske jedinice, čiji je plod novi bolid A523.
“Bio je fantastičan osjećaj postići naše ciljeve u 2022. završetkom na iznimno zasluženom četvrtom mjestu u konstruktorskom prvenstvu, što je bila značajna prekretnica u našem planu od 100 utrka kojeg je Laurent iznio na početku sezone.”
“Imamo nešto manje od 80 utrka u toj misiji i ponosan sam što vodim momčad na tom putovanju. Cilj za 2023. je jednostavan: minimalno moramo završiti četvrti u prvenstvu, i to na puno uvjerljiviji način. Pod tim mislim na više završenih utrka, više bodova i manje nepotrebnih odustajanja.”
Otmar Szafnauer
Francuska vozačka postava koju čine Esteban Ocon i Pierre Gasly predstavila je boje novih vozačkih odijela, dok je kao rezervni vozač potvrđen Jack Doohan koji će drugu sezonu zaredom provesti u Formuli 2.
Osim standardne plavo-ružičaste livreje, Alpine je, baš kao i prošle godine, predstavio i posebnu ružičastu livreju koju će koristiti na prvim trima utrkama sezone.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel su meni samo svi bili tako cudni i neprirodni na prezentaciji bolida. Atmosfera bas nikakva u usporedbi s Ferrarijom.
Bit ce jako gusto u sredini poretka. Alfa, Aston, Alpine, Mclaren, Haas ce biti unutar par desetinki. Mislim da ce jedino Williams biti tim na zacelju.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je stvar tradicije i para. Nego, sredina poretka. Pa ja samo ui utrci i pratim sredinu poretka jer je tamo prošle (prošlih) sezone najveći fajt. Bore se do zadnje kapi krvi 4-5 momčadi, dakle desetak bolida i to mi se baš dopada. Jedini je problem što glupi SKY prati samo prvoga. p.s. u borbu za sredinu možeš dodati još i gore spomenute, drugu alfu, ma prava borba.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sky bas i nije prvog pratio (Verstappena) hahah
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na prvu vrlo sličan prošlogodišnjem bolidu, no sa zapravo puno promjena.
Nos i prednje krilo su strukturno promijenjeni, geometrija ovjesa je nova, sa time da je zadnji ovjes prešao dodatno iz pullroda u pushrod dizajn. Na sipodima su dodatno povećani i produbljeni utori sa gornje strane, distribucija težine sa balastima je značajno poboljšana, na dynu pogonska jedinica ne radi probleme, sipodi su uži i kompaktniji jer je smanjen sustav hlađenja, i temperatura plenuma je smanjena, što automatski znači više snage za motor.
Ovo je samo za početak sezone, tako da se nadam dobroj godini.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lijepa i obećavajuća analiza 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam problem sa bojama bolida ove sezone, bolje reći sa nedostacima boje.
Kad su krenuli prvi timovi sa crnom bojom (tj. bez boje) pomislio sam – nije loše. Ali kako su dolazili drugi timovi i svi su skidali boju, postalo je glupo. Na kraju će svi biti prevladavajuće crni. Jasan mi je razlog, ali želimo li da svi bolidi na gridu budu crni do kraja sezone? F1 je uvijek imala šarenilo boja i neke varijante su bile super, neke bez veze, ali bilo je svega.
Razlozi su i estetski i zbog lakšeg razlikovanja bolida.
Mislim da bi FIA trebala pravilo da minimalno x% bolida treba biti pokriveno sa bojom. Pa ako netko hoće crnu, neka koristi crnu boju, a ne ovako bez boje. Onda će to biti dio livreje, a ne štednja na težini.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Očajne su mi ovogodišnje livreje. Nijedna ne izgleda bolje nego lani.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovi bolidi podsjećaju na rane 90-te, ispred vozača gotovo ništa, a iza njega veći dio bolida. Neskladno. Najdraži bi bio period otprilike 1995-2005, tada su se i bolidi međusobno razlikovali i izgledali su daleko skladnije, posebice oko 2005.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Godina 2004ta je bila specijalna. Svaki bolid je bio ekstremno drugačiji, livreje su bile odlične također.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prednje krilo- ferrari
Sidebody- red bull
Straznje krilo- mercedes
Sta se tice boje msl da bi bilo bolje da je cili plavi ili cili rozi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda čak i najzanimljivi bolid za promatrati po promjenama.
Nekad najdraža momčad, a onda su došli Ocon i Otmar pa me više nije briga kako će proći..
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemoj se ljutit, ali ti uopće nisi navijač. Ako za nekoga navijaš i nekoga voliš, nebitan je i vozač i mehaničar i direktor i čistačica. Sve je to prolazno, samo momčad ostaje (dok god se natječe u F1). Evo usporedi samo s nogometom, da prestaneš navijati za najdražu momčad, zato jer je neki mrski igrač došao u tvoj najdraži klub, nemoguće. 🙂
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Smijem li navijati za vozača (dok god se natječe, bez obzira za koji tim vozi) ili nisam pravi navijač?
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zašto ne bi smio navijati za vozača?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Renault_F1_team
Svi mi imamo svoju definiciju navijača momčadi ili vozača. Moj prvi auto je bio Renault Clio 1991. kojeg sam tunirao i uživao u svakom pređenom metru s njim. Od početka pretprošlog desetljeća sudjelovao sam u razvoju i moderiranju foruma Renault kluba Hrvatska gdje sam kreirao podforum za praćenje Renault F1 teama i svaki vikend otvarao topice s novostima i najavama, a između trkaćih vikenda pisao o braći Renault i njihovom utrkivanju, o Dijonu 1979. itd.
Uživao sam u usponu Renault F1 teama s Alonsom i još uvijek imam na vješalici plavo žutu majicu kao i onu narančastu ING s posebnim uputama ukućanima da se te majice ne diraju iako će uskoro imati 20 godina. U vrijeme svoje aktivnosti na RKH forumu organizirao sam meetinge u Plitvicama s ciljem da gledamo F1 utrke i Alonsova osvajanja naslova. Jelo se u Macole i slavilo u nekoj birtiji s velikim TV-om :D.
Veselio sam se ko malo prase u puno blata kada se Alonso vratio u Renault odnosno Alpine, ali to oduševljene je brzo splasnulo prošle godine od kad je Otmar tamo i otkad su prema Alonsu pokazali 0% poštovanja. Znam da je Alonso isto naporan u neku ruku, ali ipak, posao je odrađivao odlično i timski.
Ne mogu slijepo navijati samo za logotip bez obzira na smećare koji rade u momčadi. Bilo bi mi drago da Gasley uspije napraviti sezonu karijere, ali ponavaljam za ostalo nisam nešto previše uzbuđen.
A ono što mi Renault i Renault F1 Team znače inače i kroz povijest, neće se nikada promijeniti.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cijenim to, svaka čast 👍
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sjajno, zaista velika veza. Meni je takvu emociju mogao izvuci jedino Jordan.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Evo par fotki, nostalgija na kvadrat:
https://i.postimg.cc/0y7KhV7Z/Clio-Vert-04.jpg
https://i.postimg.cc/tgynbF5b/P1010001.jpg
https://i.postimg.cc/CKNBxdPq/P1010026.jpg
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lijepe fotke, lijepi Renaulti. Imas cak Mild Seven naljepnicu i posvete sampionskim 2005. i 2006. Ovakvi renovirani klasici su danas cijenjeni.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanimljivo.
Alpine ima dva GP pobjednika u momčadi. To je dobar znak, biti će još pobjeda.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanima me jedan slucaj, a prije nego idem detaljno provjeriti, zanima me vase misljenje. Dakle, Schumacher i Benetton osvojili su 1994. naslov s Fordom, a godinu poslije s Renaultom. Da li postoji ijedan takav primjer u povijesti F1 da je netko osvojio uzastopne naslove s razlicitim proizvodjacima motora?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ima Max Verstappen,
2021. je bio prvak sa Red Bull Hondom, a 2022. sa Red Bull Power Trainsom 😁
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tuzna istina, ali formalno jest tako. :D
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
J.M. Fangio
1954. Maserati i Daimler Benz
1955. Daimler Benz
1956. Ferrari
1957. Maserati
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam mislio na to, krivo sam se izrazio. Mislio sam na istu momcad, razliciti motori. Kao Schumacher 1994-95 i Verstappen 2021-22. Nisam mislio na mjenjanje momcadi.
0
0