Aston Martin je upravo u svojoj tvornici u Silverstoneu predstavio svoj novi bolid – AMR23. Njega će voziti Lance Stroll i Fernando Alonso – dvostruki svjetski prvak koji je ove sezone došao iz Alpinea.
Alonso je istaknuo kako mu je drago da ekipa predstavlja pravi bolid, a ne samo livreju:
“Danas u punoj veličini vidimo pravi bolid. Mislim da će navijači to cijeniti. Ponekad je razočaravajuće vidjeti da netko pokazuje samo bolid s drukčijim naljepnicama na sebi.”
AMR23 je 27. bolid koji izlazi iz ove tvornice koja je nekad bila domaćin ekipama Jordana, Midlanda, Spykera, Force Indije, Racing Pointa, a od 2021. i Aston Martina.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
hibrid Red Bulla i Ferrarija
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kao što rekoh… svi bolidi su kombinacija RB-Ferrari… a čini mi se da će i RB i Ferrari imati slicna rijesenja… tj očekujem bocne brazde i kod RB, a i Ferrari ce kopirati RB u nekim oblastima… na kraju, svaki bolid će biti slican 😀 još Merc da sacekamo… oni su vazda unikat! Da li će i sad ostati doslijedni ili će i oni kopirati!? 😀
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Oracle Green Bull Scuderia Racing
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Alonso pun energije ko malo dijete na prezentaciji
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Obzirom da je ovo potomak Jordana, da li sam ja dobro izračunao da su Stewart i Jordan posljednje nove momčadi koje su uspjele ostvarit pobjedu u F1 ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moćno pitanje si postavio i ponukao me da se konačno registriram! Mislim da je Jordan stigao 1991., a Stewart 1997. Međutim 1993. je stigao Sauber, zar ne? Mislim da je Kubica pobjedio sa BMWSauberom jednom u Kanadi. Moram razmišljati dalje je li još netko u konkrenciji.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
BMW Sauber je bio “nova” ekipa (statistike “vode” Sauber i BMW Sauber odvojeno), ali pošto je “proizašao” iz Saubera, stoji onda ovo što je @Montoya napisao da su Jordan i Stewart posljednje, kompletno nove ekipe (tj. Jordan je posljednja) koje su pobijedile.
Sve ostali pobjednici od 2003. (Fisico u Jordanu) pa naovamo su ili stariji (Ferr, Will, Mcl, Renault) ili su nastali od nekoga (STR, Brawn, RB, Lotus, AT, RP, Alpine) ili kombinacija “starosti” i “porijekla po imenu” (Honda, Benz).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Prost? On je kao sljednik Ligiera ili nova ekipa?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Prost GP nema pobjedu
A i “nastao” je kupovinom Ligiera.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Stewart je zadnja momčad koja je nanovo osnovana a ostvarila je pobjedu. Jordan jest imao pobjedu kasnije kasnije, ali je stariji. Po toj logici onda možemo uvrstit i Williams sa Maldonadovom pobjedom iz 2012.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma ja, na to sam mislio.
Posljednja pobjeda kompletno novoosnovane ekipe. 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onda misterij rijesen, Stewart, Sauber i Jordan su najnovije ekipe – ukljucivsi nasljednike proizasle iz njih – koje su pobijedile.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sauber otpada. Samo novoosnovane koje su pobijedile prije nego su prodane
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, po tom kriteriju je tako, bez Saubera. To samo pokazuje kako je F1 postala teska zadnjih 30 i vise godina. Cestitke za HSBC Stewart Grand Prix i Benson & Hedges Jordan Grand Prix!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kombinacija Red Bulla i Ferrarija, ako bude brz kao Red Bull i pouzdan kao Red Bull moglo bi bit nešto..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
🤣
i ako mehaničari budu kao kod Red Bulla
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jedino Red Bull izgleda kao potpuno novi bolid ove godine (slike testa na Silverstoneu)širi nos i veliko udubljenje na sredini sidepoda neznam jel bi ga nazvo evolucijom ili revolucijom.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.instagram.com/p/Cog8zQstpA9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerojatno nas i kod Merca čeka veća promjena, za Ferrari nisam siguran što su u stanju napraviti tj. ne napraviti.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari ce napraviti bolid pun iznenadjenja… oni su se uvijek s nestrpljenjem čekali… 😀 a RB ima slicno rijesenje bocnih stranica kao Ferrari. Ove slike ništa posebno ne govore…
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne treba vjerovati ovakvim slikama. Uz ovako lošu sliku i uhvaćen u brzini boje se znaju razmazati, pa ti se svašta pričinjava. I ja sam svašta pomislio, ali sada mi se čini da će biti otprilike isti sidepod kao i lani. Možda dodaju Ferrarijevo udubljenje odozgo, kao i svi drugi. Što se tiče nosa, mislim da žuta boja vara, a da sami špic nosa nije ni obojen, pa se ne vidi. Jedino u šta sam malo više siguran je da su smanjili ovu rupu iznad vozačeve glave. To se vidi i na novom AlphaTauriju, pa bi i kod njih mogao biti slučaj. A tako izgleda i na ovoj slici.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
ma iz ovako loše slike ne bi ni Horatio Caine izvadio išta korisno…
razmazane boje, nikakva rezolucija. cijeli sidepod je jedan piksel…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Držim im fige.
Nadam se da su uspjeli zakoračiti bar stepenicu više.
Bilo bi ih strašno zanimljivo gledati kada bi imali kvalitetu i brzinu Alonsovog prošlogodišnjeg bolida (neću mu spominjati ime)
Jer dođe mi žao kada se sjetim Vettela koliko se trudio i preforsiravao da bi pokušao napraviti ikakav plasman.
Da ne kažem da je to Alonso prošao sa MCL kojeg su na njegovu naivnost navukli da vozi kada nisu imali ni pola motora.
Sjećam se Hondine izjave.
“Testirali smo motor samo s jednim cilindrom jer je tako jeftinije. Ne znamo zašto sa svim cilindrima radi ko traktor Zetor?”
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uz ovakav bolid i Alonsa, Lance juri po naslov. 🤣
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda je to samo u mojoj glavi, ali Fernandov izlazak me podsjetio na ovu legendarnu scenu:
https://imgflip.com/gif/2i0u9e
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Točno kolega
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hahahaaha top.
Mene podsjetio na Ahilovo trcanje u Troji.
https://youtu.be/_z5UKystdZg?t=137
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nananana nananana Fernandooo!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidim downforce u ovom. Ne samo da vidim nego miriše na downforce. HEHEHE. (Sarkazam)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nema potrebe za sarkazmom ako je Dan Fallows bivši šef arodinamike RB danas tehnički direktor AM?
Kažu da ima potencijala:
https://mobile.twitter.com/SportmphMark/status/1625415499436769287?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1625415499436769287%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=
1
0