Izdvojeno

Predstavljen i novi Aston Martin!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 30 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Aston Martin je upravo u svojoj tvornici u Silverstoneu predstavio svoj novi bolid – AMR23. Njega će voziti Lance Stroll i Fernando Alonso – dvostruki svjetski prvak koji je ove sezone došao iz Alpinea.

Alonso je istaknuo kako mu je drago da ekipa predstavlja pravi bolid, a ne samo livreju:

“Danas u punoj veličini vidimo pravi bolid. Mislim da će navijači to cijeniti. Ponekad je razočaravajuće vidjeti da netko pokazuje samo bolid s drukčijim naljepnicama na sebi.”

AMR23 je 27. bolid koji izlazi iz ove tvornice koja je nekad bila domaćin ekipama Jordana, Midlanda, Spykera, Force Indije, Racing Pointa, a od 2021. i Aston Martina.

Komentiraj

30 komentara

  1. hibrid Red Bulla i Ferrarija



    6

    0
    • Ferrari
      nelinjo Prikaži

      Kao što rekoh… svi bolidi su kombinacija RB-Ferrari… a čini mi se da će i RB i Ferrari imati slicna rijesenja… tj očekujem bocne brazde i kod RB, a i Ferrari ce kopirati RB u nekim oblastima… na kraju, svaki bolid će biti slican 😀 još Merc da sacekamo… oni su vazda unikat! Da li će i sad ostati doslijedni ili će i oni kopirati!? 😀



      3

      0
  2. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Oracle Green Bull Scuderia Racing



    12

    0
  3. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Alonso pun energije ko malo dijete na prezentaciji



    15

    0
  4. Williams
    Montoya Prikaži

    Obzirom da je ovo potomak Jordana, da li sam ja dobro izračunao da su Stewart i Jordan posljednje nove momčadi koje su uspjele ostvarit pobjedu u F1 ?



    1

    0
    • Moćno pitanje si postavio i ponukao me da se konačno registriram! Mislim da je Jordan stigao 1991., a Stewart 1997. Međutim 1993. je stigao Sauber, zar ne? Mislim da je Kubica pobjedio sa BMWSauberom jednom u Kanadi. Moram razmišljati dalje je li još netko u konkrenciji.



      2

      0
      • Nelson Piquet
        Frantic Donator Prikaži

        BMW Sauber je bio “nova” ekipa (statistike “vode” Sauber i BMW Sauber odvojeno), ali pošto je “proizašao” iz Saubera, stoji onda ovo što je @Montoya napisao da su Jordan i Stewart posljednje, kompletno nove ekipe (tj. Jordan je posljednja) koje su pobijedile.
        Sve ostali pobjednici od 2003. (Fisico u Jordanu) pa naovamo su ili stariji (Ferr, Will, Mcl, Renault) ili su nastali od nekoga (STR, Brawn, RB, Lotus, AT, RP, Alpine) ili kombinacija “starosti” i “porijekla po imenu” (Honda, Benz).


        0

        0
  5. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Kombinacija Red Bulla i Ferrarija, ako bude brz kao Red Bull i pouzdan kao Red Bull moglo bi bit nešto..



    8

    0
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    Jedino Red Bull izgleda kao potpuno novi bolid ove godine (slike testa na Silverstoneu)širi nos i veliko udubljenje na sredini sidepoda neznam jel bi ga nazvo evolucijom ili revolucijom.



    2

    0
  7. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Držim im fige.
    Nadam se da su uspjeli zakoračiti bar stepenicu više.
    Bilo bi ih strašno zanimljivo gledati kada bi imali kvalitetu i brzinu Alonsovog prošlogodišnjeg bolida (neću mu spominjati ime)
    Jer dođe mi žao kada se sjetim Vettela koliko se trudio i preforsiravao da bi pokušao napraviti ikakav plasman.
    Da ne kažem da je to Alonso prošao sa MCL kojeg su na njegovu naivnost navukli da vozi kada nisu imali ni pola motora.
    Sjećam se Hondine izjave.
    “Testirali smo motor samo s jednim cilindrom jer je tako jeftinije. Ne znamo zašto sa svim cilindrima radi ko traktor Zetor?”



    12

    0
  8. Uz ovakav bolid i Alonsa, Lance juri po naslov. 🤣



    9

    0
  9. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Možda je to samo u mojoj glavi, ali Fernandov izlazak me podsjetio na ovu legendarnu scenu:
    https://imgflip.com/gif/2i0u9e



    7

    0
  10. Fernando Alonso 14
    Josip Rakić Prikaži

    Vidim downforce u ovom. Ne samo da vidim nego miriše na downforce. HEHEHE. (Sarkazam)


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni