Šef momčadi AlphaTauri Franz Tost na predstavljanju livreje novog bolida progovorio je o očekivanjima od svojih vozača u nadolazećoj sezoni.
Yuki Tsunoda ulazi u treću godinu s AlphaTaurijem, ali to dolazi nakon prilično razočaravajuće sezone 2022. u kojoj je samo četiri puta završio među deset najboljih. Njegov ukupan zbroj od 12 bodova bio je dovoljan tek za 17. mjesto u ukupnom poretku te Tost smatra da se Japanac treba poboljšati u 2023. godini.
„Prošle godine, Yuki se mučio s bolidom. Ove godine, budući da očekujem da ćemo imati prilično konkurentan bolid, Yuki mora uvijek ciljati ući u Q3 te završiti utrke u bodovima.“
„On je vrlo kvalitetan vozač i sada ima puno iskustva s dvije sezone u Formuli 1. Zbog toga, naravno, mora osvojiti puno više bodova nego prošle godine.“
Tost se dotaknuo i Nycka de Vriesa kojem će ovo biti prva sezona u Formuli 1.
„On ima veliko iskustvo u utrkivanju, pobjeđujući na utrkama i prvenstvima u mnogim kategorijama u kojima je sudjelovao. Stoga sam prilično siguran da će uskoro moći ostvarivati dobre rezultate završavajući utrke u bodovima.“
„Nyck je tehnički vrlo vješt i fokusiran. Dok je vozio naš bolid na testu za mlade vozače u Abu Dhabiju na kraju prošle sezone, već tada je inženjerima dao dobre povratne tehničke informacije.“
„Mislim da će odmah shvatiti novi bolid. Brzo će se upoznati s njim i njegove će povratne informacije biti korisne jer, kao što sam već rekao, razumije tehničke izazove koje bolidi Formule 1 nameću. Vjerujem da je on jedan od najvještijih vozača u smislu tehničkog razumijevanja bolida.“
FRANZ TOST
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ah pa dečki o čemu da pričamo u pauzi sezone F1 ?
I sami vidite da se i kvaliteta članaka srozala.
Naravno da na to vi nemate utjecaja.
Sezona je kiselih krastavaca za F1.
Možemo sa malo zezati pa kad krene uronit ćemo u tehničke detalje….
Ono što sam napisao je trebala biti ironija. sorry šć
1
0