Andretti Autosport smatra se jednim od favorita za ulazak u Formulu 1 2026. godine, još više otkako su potvrdili partnerstvo s proizvođačem automobila Cadillac. Šef momčadi Red Bulla, Christian Horner u razgovoru za britanski Daily Mail izjavio je kako bi Amerikanci trebali kupiti već postojeću momčad, a ne ulaziti s novom momčadi.
„Red Bull Racing je bio Jaguar, koji je prije toga bio Stewart Ford. Ako pogledate Mercedes, oni su u svojoj povijesti bili Honda, British American Racing (BAR) i Tyrell. Aston Martin originalno je počeo kao Jordan. Procedura je takva već godinama.“
„Nemam ništa protiv momčadi Andretti, sjajni su ljudi i Cadillac je odličan brend. Ono što moramo je postaviti kriterij za 2026. godinu koji neće smanjiti vrijednost ponajprije manjih momčadi, ali će odgovoriti na važno pitanje: Tko će zapravo sve to platiti?“
„U smislu novog sudionika, oni moraju postaviti polog koji neće smanjiti vrijednost 10. momčadi, s druge strane Liberty Media i ostale momčadi to moraju prihvatiti. Kompromisi će biti neizbježni. Naravno, postoje i neki problemi što se tiče praktičnosti. Na primjer, ima li na nekim novim lokacijama dovoljno garaža i općenito mjesta za 11. momčad? Zbog toga se mora postupiti na ispravan način.“
„Andretti je odlična momčad, ime Mario Andretti usko je vezano uz Formulu 1. Cadillac i General Motors neki su od najvećih proizvođača automobila na svijetu. Bilo bi sjajno vidjeti ih u Formuli 1, ali neka to učine kako treba.“
Christian Horner
Michael Andretti već je pokušao kupiti svoj ulazak u Formulu 1 kad je pokušao kupiti Sauber u listopadu 2021. godine. Neuspjeh tog dogovora motivirao ga je i natjerao na pokušaj ulaska s vlastitom momčadi, Andretti Global, odnosno danas Andretti Autosport.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nevezano uz temu zna li tko koliko ce motor od 2026 snage isporucivat v6 850+ i mgu k 350kw ili ti 400+hp znaci li to da ce motori isporucivati 1200 konja?? Ima li tko malo vise pojma?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ili ce reducirat snagu v6 motora kao sto upravo citam za 30%?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Reducirat ce snagu v6 tako da se opet dobije oko 1000 konja, ali s obzirom da ce za toliko elektrike trebat i veca baterija moze se ocekivat da ce ic prema 900 kg. Samim time ce bit sporiji i tromiji u sporim zavojima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da kilaža ode gore ;(
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne mora značiti, ako drastično smanje dimenzije bolida… A i baterija bi mogla znatno olakšati do 2026, odnosno imati veći kapacitet u istoj težini.
A uz nove motore razgovara se i o novim bolidima za 2026. Aktivna aerodinamika, ovjesi. A mogu i dimenzije ići dosta niže, i u dužinu i u širinu. Samo je pitanje šta će se odlučiti. FIA je tu malo postala zahtjevnija sa Muhamedom, kojeg mnogi sada mrze, a nemaju pojma zašto… FIA je ta koja zahtjeva ono što navijači žele, a timovi se bune. Zato im čovjek i smeta… Problem je što im je ranija garnitura dala pravo da se pitaju za skoro sve odluke. Nadam se da će se to riješiti prije novih Concorde ugovora, jer timovi u zadnje vrijeme blokiraju sve što bi valjalo promijeniti u F1.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Pastor
Upravo sam u predhodnom postu komentirao Muhademovo ponasanje. Ne mrzim ga ali njegov smjer nece nista dobro donijet osim dts fanovima koji nemaju pojma o motorsportu ili neki koji zive u pečini i jos uvijek ne postuju žene. I bas zbog tog razmisljanja automobilizam nece opstat jedino ce se šeici sa kurv…na stazi jebavat dok lecrelc i russel trose baterije koje nisu od koslice glasnije. Taj covjek nije nista dobro donio u f1 zato i odlazi. A ko sto kaze da Fia navijace slusa to bas i ne vidim
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dimenzije ce smanjit ali ne drasticno tako da ce biti 50kg plusa,kučište baterije za 2023 0.4 kg teže plus roll bar zbog sigurnosti teži tako da i ove godine ostaju na 798 kg
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koliko odvratnih gluposti izrečenih u jednom intervjuu. Od ovog da to trebaju učiniti “kako treba” do apsolutnog vrhunca u vidu prostornih nedostataka novih lokacija za nove timove. “Sori dečki, super ste nam likovi, najradije bi vas odma pustili u F1, ali ono, u Vegasu si nemremo priuštit još dvije garaže, a i u onoj Arabiji nam je već sad ful tijesno…”
Super mi je i što su među timovima najglasniji protivnici Andrettijevom ulasku ovi koji neće ni primijetiti taj famozni gubitak raspodjelom love na jedan dio više, ali eto, očito bi jedna dodatna ekipa dovela svih ostalih 10 do bankrota ili barem do ruba istog.
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije mu dosta ni onih 200 milja.
užas.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni je problem što ih se uopće pita.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa svašta, donedavno sam mislio da ne žele jedanaestu momčad radi konkurencije, ali čim je rekao da može Andretti doći, ali samo ako će kupiti postojeću momčad, u pitanju je samo novac. A ove izlike sa brojem bokseva ne treba ni komentirati.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“We have always done it this way”
Ocekivao sam malo pametniju izjavu od Hornera…
“Procedura je takva već godinama”
Nisam znao da je vec definirana procedura za ulazak novih momcadi…
0
0