Izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali kaže da očekuje od FIA-e pojašnjenje novog pravila o zabrani političkih i osobnih poruka, te dodaje da Formula 1 kao sport neće nikoga ušutkavati.
Kako smo već pisali, Mohammed Ben Sulayem je prije nekoliko tjedana potpisao novi Međunarodni sportski kodeks u kojem je dodan članak po kojem se više ne smiju “isticati političke, religiozne i osobne poruke, kao ni komentari koji nisu u skladi s općim principima neutralnosti koje FIA promovira pod svojim statutima”.
Nije sasvim jasno znači li to da vozači više neće smjeti imati križ oko vrata (Alex Albon) ili na tetovažama (Lewis Hamilton), kao ni sliku vjerskih poglavara u bolida (Sergio Perez) ili je namjera zabraniti poruke na kacigama, majicama, u gestikulacijama i slično.
Alex Albon smatra da bi vozači smjeli govoriti slobodno što žele:
“Na nama je da ljude osvijestimo o problemima koji su nam važni. Politika i političke poruke su očigledno vrlo osjetljivo područje. Trebamo pojašnjenje od FIA-e što nam točno želi poručiti.”
Čak je i Max Verstappen, koji ekstremno rijetko govori o bilo čemu osim o utrkivanju, izrazio zabrinutost FIA-inim potezom, rekavši da je takvo što “vjerojatno pomalo nepotrebno”.
Domenicali je naglasio da Formula 1 neće ušutkavati vozače, a misli da u sličnim crtama razmišljaju i u FIA-i.
“Govorimo o pravilniku, a njega piše FIA. Vjerujem da će pojasniti što su napisali, a tiče se određenih lokacija gdje se to ne smije raditi.”
“Siguran sam da FIA dijeli stav s F1, ali oni su dio Olimpijske federacije, tako da postoje određeni protokoli koje moraju slijediti.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“Na nama je da ljude osvijestimo o problemima koji su nam važni. Politika i političke poruke su očigledno vrlo osjetljivo područje. Trebamo pojašnjenje od FIA-e što nam točno želi poručiti.”
Na znam, sta misli sa pod “nama”. Brinem se kada me osvjescuju ljudi koji su minimum 300 dana posveceni sportu. I to govori momak koji ima autoritet vjeverice.
Ne nije na Vama. Dosta je bio jedan Sena.
U svakom slucaju podrzavam slobodu govora i izrazavanja. Ali za to oni placeni nisu.
Izgleda da je jasno, odredjene lokacije su problem.
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Više mi se čini da je to pila naopako. Namjerno povlačenje zmije za rep. – politika
Zanimljivo kako prije pola stoljeća su odlučili ne voziti v.n. Južne Afrike zbog “Aparthejda” u toj državi.
Danas Imamo 4 utrke u državama u kojima je većina stavovništva vlasništvo neke osobe (ženidbom ili zaposljenjem -ropstvom)
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tačno. Likovi kojima nešto izleti na društvenim mrežama pa misle da znaju sve o toj temi. Ili im PR kaže ovo je “in”, ovo trebaš promovirat…
Ili ovo što pero priča, a pojma nema o čemu priča…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Na vama je da vozite…
5
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vidim ništa sporno u tome da pričaju o čemu god žele.
Isto kao što su neki CEO-i ili kompanije vrlo politički aktivni i glasni oko raznih tema (od rasizma i LGBT prava do poruka o očuvanju okoliša) kojima također to nije u “opisu posla”, isto to pravo trebaju imati sportaši.
Bilo bi divno i krasno da živimo u svijetu gdje institucije rade svoj posao, pa to nije potrebno, ali realnost nije takva.
Kod nas vidimo jednom tjedno da se nešto probalo zataškati i da nije bilo iznošenja problema u javnosti to zataškavanje bi prošlo.
Tako da ako oni misle da bacaju svijetlo na neki problem o kojem se dovoljno ne govori neka im je sa srećom.
Nije sport Sj.Koreja, pa da će govoriti samo što veliki vođa kaže.
Vjerojatno ih je strah da netko ne kaže nešto o arapskim utrkama, pa da se šeici ne uzyebu.
Jer o ovim ostalim stvarima Ham i Seb pričaju godinama i nikome ništa.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Trkaći vikend je za utrkivanje i takav treba ostati.
Širiti poruke dobre namjere i sl. je dobro, ali isto mi je toga malo previše zadnjih godina. Kada je trkači vikend onda na prijenosu volim vidjeti stvari vezane uz F1 i utrkivanje, a ne da mi pozornost ide na stvari koje u tom trenutku ne želim vidjeti i koje me ponekad podsjećaju na realnost od koje se u tom trenutku želim maknuti i odmoriti.
Vozači danas imaju društvene mreže, podcaste i milijune pratitelja pa neka tamo propagiraju što god žele…
17
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po meni najrealniji komentar…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ups, opet sam pretjerao. Oproistite.
Htio sam samo se malo previše slikovoto izraziti o promjenama u svijetu pa tako i F1.
Prije pedesetak godina F1 vozači su bojkotirali pa je onda i tadašnja verzija FIA-e prekinula ugovor sa održavanjem utrke za veliku nagradu Južne Afrike zbog rasističke politike prema većinskom stanovništvu – crncima, zvanom “Aparthejd”
Ako se ovako stvari postave s takvim isključujućim zakonom…. Mislim, granica mora negdje postojati.
Ne mislim da nije uredu voziti utrku u Kini, Azerbaijanu…. ali
se u jednom trenutku to može pretvoriti – isčitati iz toga podrška režimu koji upravo nešto strašno radi.
Recimo kao da vratimo ove godine v.n. Rusije.
Bez politike i miješanje u unutrašnja stanja neke države,
ali granica mora postojati. Kada granicu propisuje neko tijelo koje nije birano većinom svih učesnika (nego u ovom slučaju samo vlasnicinima dionica ) ne možemo biti sigurni u ispravnost takvih odluka, jer se oni vode financijskim interesima.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sorry na grešci, Kine trenutno više nema ali zbog drugih stvari a ne zbog problema sa državnom politikom. Bar se nadam da je tako.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta je problem u Kini, Rusiji i Azerbejdžanu, a uredno se vozi u Americi, Francuskoj, Španiji i ostalim koji su radili i rade 100struko veća sranja po svijetu…
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Teško je prepoznati “intelektualca” u F1.
Nekoga čije su izjave i stavovi stvarno njegovi a ne PR u službi organizacija.
Intelektualac u F1 (ako danas postoji?) će reći šta hoće neovisno o politici i zabranama od strane FIA.
Kako se obraniti od nekog F1 Đokovića koji crpi “snagu” iz visočkih piramida?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta to Đoković loše propagira? I kakve veze Visočke piramide imaju s tim?
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vrhunski sportista ali vjerojatno naivni plićak koji vjeruje u energiju iz nepostojećih piramida i tunela koji su osmanagićevi ljudi iskopali.
Ako ne vjeruje u to i tu je radi promocije pseudoznanosti, tim gore.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sva zalaganja za vrijednosti i prava koja promoviraju zadnjih godina, a rekao bih da je u određenim situacijama bilo hiperproduktivno, a time i kontraproduktivno, padaju u vodu ako to promicanje i zalaganja za vrijednosti 21. stoljeća učine eskuluzivnim na određenim lokacijama, ili drugim riječim ostavi eskluzivnim drugima za nezalaganje ili ignoriranje njihovih vrijednosti koji su ranije promovirali i stajali iza njih. Čak što više, pokazuje da je nešto trulo u državi Danskoj…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
baš me zanima da Verstapen podrzi Anderw Tate i stavi ga na kacigu, ne da ga nebi ušutkali nego bi ga izbacili iz sporta
2
1