Šef Red Bullove F1 momčadi Christian Horner pojasnio je razliku između neostvarene suradnje s Porscheom i one nedavno objavljene s Fordom.
Prošlog ljeta naveliko se pisalo o pregovorima između Red Bulla i Porschea oko suradnje u proizvodnji motora za 2026., no njemački proizvođač tražio je preveliku kontrolu u samoj momčadi i to je dovelo do propasti tih pregovora.
“Ovo je značajno drukčiji odnos od onog o kakvom smo pregovarali s Porscheom. Ovo je čisti komercijalni i tehnički dogovor, stoga nema razmjene nikakvih dionica niti sudjelovanja u poslovanju”, rekao je Horner.
“Radi se o vrlo jasnom dogovoru u kojem ćemo mi imati mogućnost pristupa istraživanju i razvoju, posebice u pogledu električnih vozila, tehnologije gorivnih članaka, razvoja softvera i tako dalje. Tu je i komercijalna strana, s obzirom na to da Ford u tolikoj mjeri prevladava u SAD-u, s koje nam kao komercijalni partner pomaže da ostvarimo još veći prodor na to tržište.”
RBPT (Red Bull Powertrains) zasad je samo ime na Hondinom motoru kojeg će Red Bull i AlphaTauri koristiti do kraja 2025., no od 2026. taj Red Bullov odjel ulazi u ozbiljnu proizvodnju motora, pri čemu će Ford biti tehnička podrška, prvenstveno u električnom dijelu, što je opseg tehničke suradnje s proizvođačem o kakvom se pričalo i tijekom pregovora s Porscheom.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
red bull ubija biznis. u smislu da razvaljuju da me nebi krivo shvatili
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidjet ćemo kako će im ići kad krenu sa svojim motorom. Hondu su odlično iskoristili nakon što je prošla silne muke od povratka. Na njezinom primjeru smo vidjeli koliko je teško doći do konkurentog proizvoda u F1.
RBPT je rano krenuo, ali oni i dalje nemaju svoj konkretan motor i taj 2026. će im biti prvi pa ćemo vidjeti kako će se snaći.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A gle, cosworth je imao vrlo dobar i konkurentan v8 motor na početku 2006. Problem su uz williams bile i financije kojim bi dalje razvijali taj motor. Tko zna što bi bilo da su imali red bullov novac iza sebe.
0
0