Izdvojeno

Predstavljena nova Alfa Romeo

Piše: Ante Vetma

Prije 1 mjesec, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Jutros je u 10 sati predstavljen prvi ovogodišnji novi bolid. Alfa Romeo je pokazala puno novih detalja i već je na prvi pogled značajno drukčija od svog prethodnika, kako po tehničkim detaljima tako i po livreji.

U bolidu će i ove godine sjediti Valtteri Bottas i Guanyu Zhou.

Komentiraj

18 komentara

  1. Lijep bolid. Zanimljiv rub poda. Ima zanimljivih detalja ovako na prvi pogled.



    13

    0
  2. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Krasna 👌Ali će vjerojatno i Ferrari bit u crveno-crnoj kombinaciji.



    1

    0
  3. Max Verstappen
    Yilla Prikaži

    I meni je puno ljepši nego prošle godine. Ali me isto brine kak će to izgledati skupa s Ferrarijem, mogli bi imati dva vrlo slična bolida na gridu.



    4

    0
  4. Podnica namijenjena bušenju tuđih guma.
    Lijep.



    13

    0
  5. Max Verstappen 1
    TheDutchLion Donator Prikaži

    Ajde napokon nesto malo svjezije po pitanju vizualnog dizajna.

    Crna definitivno bolje ide uz crvenu nego bijela
    👌👌



    7

    0
  6. Jako lijep bolid: kako livreja tako i neki detalji! Izgleda baš kao dobra “jurilica”!
    Nadam se da zbog livreje nećemo imati “4 Ferraria” na gridu.
    Možda Ferrari ubaci malo svoje žute ili bijele……vidjet ćemo!



    12

    0
  7. zanimljivo i lijepo.
    nadam se da neće bit i brzo.



    1

    0
    • Ferrari
      karlo_b Prikaži

      A ja se baš nadam, da konačno imamo zgusnuti grid, a ne uvjek dvije ekipe u borbi za pobjede, sredinu poretka i začelje.. Nek jedanput bude sezona gdje se svaka ekipa može boriti u svakoj utrci za top 10 i bodove. 👍



      2

      0
  8. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    predivna je.
    apsolutno navijam za alfin iskorak.



    6

    0
  9. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Bit ce najljepsi bolid ove sezone😍



    5

    0
  10. Lijepo sve u svemu…i sa nekoliko inovacija, čini se. Konačno se netko od dizajnera probudio, haha.
    Volio bi da se i Alfa uključi u borbe bliže vrhu.
    Isto tako, nadam se livreja neće biti slična Ferrariu.
    Inače, imam 5 meteri graba za prepilit pa ako se ekipa iza Alfe nudi za pomoć, da ne tupim lanac na štilovki…



    1

    0
  11. Priprema za Audi… samo će vremenom prilagoditi nijanse…



    4

    0
  12. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Ante, napisat ću tehničku analizu pa ti poslati na mail kako si rekao ako imam insipiraciju i evo mi inspiracije za članak. Znam da su ljudi htjeli što više tehnikalija, a ja sam čovjek za to.
    Ja sam onaj novinar/student što ti je rekao da će nešto napisati.



    4

    0
  13. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Vidi se kako je oslabio uticaj Alfe u zadnjoj godini. Čak se i Sauber pojavljuje na nekoliko mjesta na bolidu. Do sada je samo pisalo Sauber engineering na jednom mjestu na zadnjem kraju bolida.

    Gomila sponzora.

    A bolid izgleda ludo. Pogotovo zadnji kraj. U Red Bullovom stilu, ali rekao bih još agresivnije. Kažu da su tu kompletnu promjenu odradili, od hlađenja do ovjesa, mjenjača. A da će prednji kraj razvijati kroz sezonu. Pročitao sam da su i povećali međuosovinski razmak. Valjda do dozvoljenog maksimuma. Prošle godine su bili najkraći, zato su bili i najlakši.



    2

    0
  14. Jako lijep bolid, prvi od predstavljenih na kojem se vide velike promjene. Krenuli su u Red Bullovom stilu, za razliku od prošle sezone kada su imali svoj dizajn.
    Ono što me ponajviše zainteresiralo je izjava njihovog tehničkog direktora Jana Monchauxa, da su midfield momčadi imale većih problema u implementaciji onih “Mercedesovih” 15 mm (radi manjih aero odjela), jer su već razvijale bolid za 2023 dobrih 6 mjeseci i onda su morale u 8 mjesecu 22. krenuti sa mnogim stvarima ispočetka.
    Što opet znači da ako je Mercedes “znao” već početkom sezone da će lobirati za tih 15 mm i svoj bolid razvijao od starta u tom smjeru ima 6 mjeseci prednosti nad ostalima i vraća se u igru.



    2

    0
  15. Super izgleda. Nadam se da neće previše sličiti Ferrariju da ih ne brkam na stazi. Bila bi fora da Ferrari vrati žutu boju za stalno koju su imali na par utrka prošle sezone.

    Zanima me da li će i Mercedes kopirati RB… To bi bio show



    1

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Zamisli da Ferrari ode u Red Bullovom smijeru, a Red Bull u Ferrarijevom. Nebi bilo prvi put da Newey uzme nečiju ideju i usavrši je. A Ferrari je lani bio stvarno brz…


      0

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni