Šef Red Bulla Christian Horner i njegov vozač Max Verstappen komentirali su restrikcije aerodinamičkih testiranja s kojima se njihova momčad mora suočiti tijekom ove godine.
Od 2021. u F1 postoji pravilo koje ograničava količinu provedenih testova u zračnom tunelu i CFD simulacija po kriteriju uspjeha u prethodnoj sezoni – prvaci dobivaju najmanji koeficijent dozvoljenih testova, a posljednji u prvenstvu najveći.
Red Bull je kao konstruktorski prvak 2022. trebao imati 70% testiranja, no zbog prekoračenja ograničenja budžeta za sezonu 2021. kažnjeni su smanjenjem ovogodišnjeg koeficijenta za 10%, odnosno njihov konačni koeficijent iznosi 63%.
“Radimo najbolje što možemo s obzirom na ono čime raspolažemo. Momčad se morala prilagoditi hendikepu kojeg imamo. Napravili su sjajan posao po tom pitanju.”
“Je li to dovoljno? Saznat ćemo za par tjedana.”
“Svakako se radi o značajnom hendikepu kojeg imamo tijekom većine godine, ali mislim da je momčad to prihvatila; pokušali smo se prilagoditi tako da budemo efikasni koliko god možemo biti.”
“Kad RB19 izađe na stazu u realnim uvjetima vidjet ćemo jesmo li napravili dovoljno.”
Christian Horner
Aktualni dvostruki prvak Verstappen nije pretjerano zabrinut ovim restrikcijama:
“Imamo puno kompetentnih ljudi u našoj tvornici. Naravno da ovo malo otežava stvari, ali gledam to na način da preferiram biti u ovoj poziciji u kojoj jesmo, nego da uvijek završavamo drugi ili treći u prvenstvu, jer je to daleko više deprimirajuće.”
“Siguran sam da moramo biti malo precizniji oko toga što radimo u zračnom tunelu, ali ne očekujem da će to biti veliki limitirajući faktor u tome hoćemo li osvojiti titulu ili ne.”
Momčad | RBR | Ferrari | Mercedes | Alpine | McLaren | Alfa | AM | Haas | AlphaTauri | Williams |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ATR (%) | 63 | 75 | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 105 | 110 | 115 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Budi prvi koji će napisati komentar!