Izdvojeno

Sargeant o pritisku u nadolazećoj sezoni Formule 1

Piše: Luka Gregorić

Prije 2 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Logan Sargeant otkrio je kako se nosi s pritiskom kao novak u Formuli 1 te kao američki vozač usred velikog porasta popularnosti ovog sporta u Sjedinjenim Američkim Državama.

Sargeant je prvi stalni američki vozač u Formuli 1 otkako je Scott Speed završio svoj kratkotrajni boravak u paddocku 2007. godine.

No, dok F1 u SAD-u nije bila pretjerano popularna tijekom tog razdoblja, sport je u posljednjih nekoliko godina izbio pred oči američke javnosti utrkama u Austinu i Miamiju kojima se u kalendaru nadolazeće sezone pridružio i Las Vegas.

Uz ovu popularnost dolazi i pritisak, ali Sargeant tvrdi da ne osjeća ni djelić toga.

„Ući u sport baš u godini u kojoj se održavaju tri Velike nagrade SAD-a, to je posebna prilika i privilegija u isto vrijeme.”

„Mislim da je praćenje F1 u Americi očito na viskoj razini i da je još uvijek na putu prema gore, što je vrlo pozitivno.“

„To mogu primijetiti po tome koliko pitanja imam od prijatelja i obitelji te koliko su ljudi znatiželjni o sportu. To pokazuje koliko sport raste u Americi.”

Na pitanje što misli o održavanju tri utrke u svojoj domovini, Williamsov vozač je dodao:

„Da budem iskren, u Formuli 1 se od vas očekuje da iz tjedna u tjedan budete na visokoj razini.”

„Postoje 23 utrke u kojima bi pritisak trebao biti potpuno isti, tako da zapravo ne stavljam dodatni pritisak na te utrke.”

Slično kao i kad je George Russell debitirao u F1 s Williamsom, Sargeant se pridružuje timu koji je prošle sezone uglavnom vozio na začelju, što bi moglo ograničiti očekivanja. To u kombinaciji s činjenicom da su timovi ograničeni na samo 3 dana testiranja za nadolazeću sezonu te da su staze na početku kalendara nepoznate Sargeantu, moglo bi mu koristiti kao izlika za slabije rezultate.

Upitan smanjuje li to dio pritiska, Sargeant je rekao:

„Ne mislim tako. Kao što sam rekao ranije, pritisak da se zadovolji je uvijek tu.“

„Bez obzira u kakvoj se situaciji nalazite, u smislu gdje se bolid nalazi, morate ga maksimizirati i iz njega izvući sve. To je tako jednostavno.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Bas mi je muka u sto je f1 evulirala. Oval narednik se proci kao i onaj sto se prevodi kao brzina.

    Neku vecer gleam Laudu i Prosta, koji ga tapse po glavi, a ovaj prvi, stari, pokazuje srednji prst.
    Koje su to ljudine bile. Iako mislim da je Lauda zauvjek usrao sport u Japanu.

    Bez trolovanja. Jos su ostali Alonso, Lewis i Max.



    7

    0
  2. Sergio Perez
    broza Prikaži

    Ako je Goatifi u tom bolidu imao najbrzi sektor i dalje zavrsio zadnji onda je sve moguce😂



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni