Izdvojeno

Sargeant: F1 će ubrzo biti najpopularnija trkaća serija u SAD-u, ako već nije

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Williamsov debitant, 22-godišnji Amerikanac Logan Sargeant, smatra da će F1 u SAD-u ubrzo prestići njihove domaće trkaće serije po popularnosti, ako već nije.

Ogroman rast popularnosti F1 “preko bare” pripisuje se Netflixovoj dokumentarnoj seriji Drive to Survive koja postoji od 2019. i čija će peta sezona biti objavljena 24. veljače, a ta velika popularnost dovela je do toga da kalendar za 2023. sadrži čak tri utrke u Sjedinjenim Državama – Miami, Austin i novu utrku u Las Vegasu.

“Čini se da je velika kao NASCAR i IndyCar, ako ne i veća. Teško je reći bez brojki, ali čini se da je prilično popularna”, rekao je Sargeant na današnjem predstavljanju Williamsa.

“Jasno je da postoji puno žestokih fanova IndyCara i NASCAR-a kojima se ona ne sviđa, ali mislim da će ovim tempom sport [F1] u Americi, ako već nije, ubrzo postati najveći.”

Prošlogodišnja sezona srušila je rekorde gledanosti u SAD-u koji su bili postavljeni godinu ranije, s porastom prosječnog broja gledatelja od čak 28%, odnosno 1.21 milijun ljudi u prosjeku pratio je svaku utrku u 2022. godini.

NASCAR je zabilježio 3.7 milijuna gledatelja po utrci, što je skok u odnosu na prethodne dvije sezone, ali je isto tako daleko od 2014. ili 2015., kada su imali 5.3, odnosno 5 milijuna gledatelja u prosjeku. IndyCar je prošle godine imao prosječnu gledanost od 1.30 milijuna gledatelja po utrci, što im je najbolji rezultat još od 2016. godine.

“Iskreno, mislim da ranije nikoga nije bilo briga [za F1]”, dodao je Sargeant.

“Sada je to potpuno drukčije u Americi. Sada svi tamo znaju što je Formula 1. Lijepo je vidjeti tu promjenu i nadam se da će se rast nastaviti.”

Logan Sargeant bit će prvi Amerikanac koji će nastupiti u F1 utrci nakon Alexandera Rossija koji je nastupio na pet utrka tijekom 2015. godine. Ameriku već sedam godina kao momčad predstavlja Haas, a u budućnosti bi se taj broj mogao povećati – Andretti i Cadillac žele osnovati novu momčad, dok se Ford udružio s Red Bullom kao proizvođač motora od 2026. godine.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni