George Russell smatra da način na koji je njegova kritika upućena Micku Schumacheru preko team radija prošle godine podigla prašinu pokazuje kako je on sada puno više pod svjetlima reflektora u Formuli 1.
Mladi Britanac podigao je prašinu na Velikoj nagradi Singapura kada se na team radiju zapitao zašto je Schumacher tako agresivan u njihovoj borbi za poziciju.
„Schumacher se brani kao da mu je to utrka života, čovječe!”, izjavio je Russell u jednom trenutku, a njihova je borba na kraju završila kontaktom.
Nakon svoje prve sezone u Mercedesu, Russell smatra da mu je taj trenutak sa Schumacherom dokazao da postoje stvari i akcije koje sada poduzima, a koje nikada prije ne bi bile zamijećene dok se borio za niže pozicije.
„Takve su stvari dio iskustva kada ste naprijed.”
„Sve je pod mikroskopom i takav komentar ne bi bio zamijećen da se dogodio 2021.“.
„Mislim da postoje dva dijela toga: prvi, to je borba za sebe; i drugi, samo se pokušavate rasteretiti nekih frustracija. I ponekad zaboravite da razgovarate s cijelim svijetom.”
Russell vjeruje da je radijska poruka upućena Micku Schumacheru također imala agresivniji ton od uobičajenog zbog toga što se incident dogodio na zahtjevnoj Velikoj nagradi Singapura.
„Moj komentar upućen Micku bio je više frustracija s moje strane. Putovao sam na drugi kraj svijeta, uložio toliko truda u tu utrku, te se onda tamo borim izvan bodova.“
„Frustriran sam, uznemiren sam. A svatko tko je frustriran ili uznemiren, fizički iscrpljen, bit će pomalo emotivan u žaru borbe.“
„Ako trčite na traci sat i pol na vrućini od 30°C, s visokom vlagom, i psihički ste preopterećeni, te se onda dogodi nešto što ide protiv vas, bit ćete pomalo frustrirani.”
Russell je rekao da je sada shvatio činjenicu da, kao netko tko se bori za pobjede u Formuli 1, sve što sada kaže javno je vlasništvo.
„Ovo je dio mog procesa učenja, prvo, kontroliranja ove [frustracije], i drugo, [razmišljanja] ‘trebam li to javno reći?’ I mislim da je to jedan od izazova ovog sporta.“
„Nemaš privatnosti. Odabrao sam biti vozač utrka jer mi je san postati svjetski prvak u Formuli 1. Moj san nije biti slavan i biti pred TV kamerama iz dana u dan. Moj posao i moj san je utrkivati se i pobjeđivati.“
„Neki od ovih komentara su upravo da se to i učini, zaboravljajući pritom da milijuni i milijuni ljudi gledaju kod kuće i da se svaka pojedinačna riječ zapisuje i promatra pod mikroskopom.“
„Ovo je također iskustvo za mene. Kao što sam rekao, vjerojatno sam ranije rekao puno ovakvih komentara preko radija, ali nikoga nije bilo briga.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaj je sad ovo? Još jedan Kimi?
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kimi je drag lik, ovaj nikaddd
19
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Antipatičan lik
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po logici Russella, na GP USA 2022, nakon što je Sainza izbacio u prvom zavoju ovaj bi mu trebao nabrojati cijelu familiju …jer došao je na drugi kontinent, u kvalifikacijama imao P1 i trku završio nakon
15 sekundi ..a došao je pobijediti.
Russella bi puno više cijenio da samo vozi ..i ne prica ništa, zaboravio je kako se borio dok je bio u lošoj ekipi.
30
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Blimey
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cim padnes izvan bodova, uz toliki trud, putovanje, trebas parkirat u garazu, sacuvat zivce, energiju, etc….
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Crikey
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije problem što je rekao, nego mene brine što stoji iza toga… Prije su vozači grizli i borili se sa svima za sve pozicije, propuštali nekoga samo kod obilaženja za cijeli krug… Utrkivanje je bilo utrkivanje… Dok po novom trkaćem mentalitetu svi iz donjeg dijela poretka bi trebali propuštati one iz gornjeg bez borbe, čak ako je u pitanju i borba za poziciju, jer što će se boriti, kada su ionako brži… kao što Lando jednom reče…
Žalosno za F1
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo me podsjetilo na njegovog druga albona u sličnoj situaciji:
-they race me so hard.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A bio dobar mali naravno sad se uobrazio.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Moje pitanje zašto postoje tri katergorije formule nakon još nižih kategorija u kojima se klinci tešu?
F3, F2, F1 ?
Ako u F1 možeš ući sa navršenih 16-18 godina života, čemu dvije niže kategorije?
Za djecu od 5-10 godina i 11-15 godina?
Mislim da bi ulazak u F1 morao biti (osim drugim stvarima) limitiran i starosno. Recimo, ulazak u F1 ss minimalno navršenih 21-22 godine.
Imam osjećaj da bi tada F1 dobila puno na ozbiljnosti i profesionalnosti.
Sukladno tome niže razine F2 i F3 postale bi puno popularnije.
Ali to je samo moje mišljenje.
p.s. nema veze sa F1 ali to pitanje mi je palo napamet još kada sam davno gledao dvoransku (žensku) gimnastiku, pa su svjetske prvakinje na pojedinim elementima postajala djeca s 13 godina. (tada je to imalo drugačije veze od F1 – veze s kilažom, visinom i nerazvijenošću tijela (dječija savitljivost)
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F1 utrku trenutno možeš vozit s napunjenih 18 godina i 40 bodova skupljenih za superlicencu.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bez uvrede pitanje je malo bezveze, zekohonda je upravu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
to je kao da kažeš da ne možeš igrat u ligi prvaka s 19 godina
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F4, F3, F2 ozbiljniji vozači odrade kroz 3-5 godina. Znači otprilike od 15. godine. I eto ih u F1 od 18-20.
A onda imaš i vozača kojima je domet jedna od tih nižih serija, pa voze tamo i sa 25+…
Mnogo se ti gluposti pitaš u zadnje vrijeme, a sve je to već odavno poznato…
2
1