Izdvojeno

Jost Capito o svojem odlasku iz Williamsa: Bilo je najbolje vrijeme za predati ključeve nekome drugome

Piše: Marko Litvić

Prije 2 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Veliko iznenađenje dogodilo se u prosincu 2022. godine kad je tadašnji šef momčadi Williamsa Jost Capito napustio momčad unatoč očekivanjima kako će ostati još barem jednu sezonu. Capito je sada za njemački AutoBild rekao što se zapravo dogodilo iza kulisa.

„Oni koji su izvan toga svega, naravno, nemaju uvid u cijelu priču. No da, ja sam još na početku rekao kako ću ovdje biti samo dvije sezone, možda najviše tri. Sad kad ima toliko utrka postaje stvarno naporno, a jednostavno je potrebno puno više od samo dvije ili tri sezone za vratiti momčad s dna na vrh.“

Dosad je bilo mnogo sumnji medija je li 64-godišnji Nijemac izguran iz momčadi ili je li stvaran pritisak na njega neka otiđe, na što je sad odgovorio kako to nije bio slučaj.

„Razgovarali smo, plan je oduvijek bio kako ću ovo raditi dvije ili najviše tri godine. Stoga smo razgovarali o tome što je najbolji potez za trenutnu situaciju. Relativno brzo postalo je jasno kako je sad najbolje vrijeme za predati ključeve nekome drugome.“

Capito je uvjeren kako je odradio dobar posao i postavio temelje te kako momčad može postati uspješna pod vodstvom novoga šefa momčadi – Jamesa Vowlesa. Također je rekao kako ovo nije njegovo konačno „Zbogom.“ Formuli 1, ali kako ipak ne bi htio više biti u nekoj velikoj ulozi.

„Da, mislim kako je najpotrebnije prvo postaviti dobre temelje. Nakon što to imate, možete početi graditi dalje. Bio sam uvjeren kako je to slučaj te to sam rekao i upravi. Kako sad kada imaju nekakvu osnovu, moraju pronaći nekoga tko će ostati na dulji vremenski period i može nastaviti od točke na kojoj smo mi stali.“

„Ja ću vidjeti što ću sada raditi. Volio bih biti koristan negdje, ali više u nekakvoj savjetodavnoj ulozi. Samo malo pomoći negdje, ali ne u ovako velikoj tvrtki s tolikim brojem ljudi i svakodnevnim radom.“

Jost Capito

Momčad Williamsa sada se s Jamesom Vowlesom na čelu priprema za novu sezonu i 6. veljače kad će u 15 sati po hrvatskom vremenu otkriti svoju livreju za 2023.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni