Red Bull je na događaju u New Yorku predstavio RB19, bolid s kojim će u 2023. pokušati obraniti vozački i konstruktorski naslov prvaka.
Na istom je događaju potvrđena očekivana suradnja s Fordom od 2026. – američki proizvođač udružit će se s Red Bullom u proizvodnji novih motora pod nazivom Red Bull Ford Powertrains, a suradnja neće biti isključivo marketinške prirode, već će Ford biti uključen u cjelokupni razvoj pogonske jedinice.
“Mogućnost benefita od iskustva proizvođača poput Forda stavlja nas, kao nezavisne proizvođače motora, u dobru poziciju u odnosu na konkurenciju”, rekao je šef Red Bullove F1 momčadi, Christian Horner.
Suradnja će trajati barem do 2030. godine, a RBPT-Ford jedinice koristit će i druga Red Bullova momčad, AlphaTauri.
“Fordov povratak u Formulu 1 s Red Bull Racing u potpunosti se uklapa u smjer naše kompanije – sve više električna, softverski definirana, moderna vozila i iskustva”, dodao je predsjednik i izvršni direktor Forda, Jim Farley.
“F1 će biti troškovno iznimno efikasna platforma za inovacije, razmjenu ideja i tehnologija te povezivanje s desecima milijuna novih kupaca.”
Što se tiče ovogodišnjeg bolida, on je predstavljen u standardnoj Red Bullovoj livreji, no barem malo osvježenja trebali bismo vidjeti na trima američkim utrkama ove sezone u Miamiju, Austinu i Las Vegasu, za koje je Red Bull organizirao natjecanje u kojem će fanovi moći dizajnirati livreju.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bar Honda piše na bolidu, to mi je drago za vidjet
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
super nova liverija, podsjeca me na njihovu liveriju od prije 10 godina
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
haha da nova liverija bas
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Full je revolucionarna
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odavno se znalo da su sledjeći ili Ford ili Audi, što sam i nagovještavao par puta. Na kraju oba proizvođača što je super za sport. Još ako Honda ostane….
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Honda je potpisala za ’26. koliko znam … Tako da ostaje, samo u kojem formatu..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Taj potpis nije obvezujući.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…ovo je predstavljen RB18 sa par novih logotipa sponzora..zapravo je veća predstava bila usmjerena na Ford.. vjerojatno u bahrainu za 3 tjedna vidimo pravi RB19, do tad ništa :)
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pomisliš da je nemoguće raditi manje od uhljeba iz državnih službi, a onda se sjetiš da Red Bull ima grafičkog dizajnera.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je brate, mogli su nesto iz zaje*ancije stavit na bolid bar neke druge boje, pa makar samo za ovo predstavljanje. Ovo je bolid iz 2022…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I bolid i boje iz 2022
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
isti je kao bolid iz 2022
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sad postaje pita je skime ce honda u 2026..?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sa Andrettijem?? 🤔
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Možda sama :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čudni su putevi Hondini…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
McLaren :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada je “predstavljanje bolida” prestalo biti predstavljanje bolida nego predstavljanje livreje i sponzora. Dali je to bilo oduvijek ili su momčadi stvarno nekad predstavili novi bolid a da nije render slika?
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slučajno minus, sorry.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Lando nije slucajno
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne, nije bilo oduvijek, pogledaj predstavljanja bolida prije samo par godina, tipa 2017. ili 2018.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ford, hm.
Znači europski i japanski proizvođači će “ćućnuti” a USA će sve diktirati u budućnosti?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koji su to? Ima 3 europska i jedan japanski? Amerika nema nego eventualno jos GM tako da nece niko pokleknuti
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gepolitički gledam.
U Europi je rat kojemu se još ne vidi kraj.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Red bull Ford, zvuci lepo!
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo nisam u toku priznajem, Honda ce biti dobavljac motora od 2026. a rb i at ce imati ford. Sto im preostaje osim tvornicke ekipe?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
S moje strane čak i očekivano. Red Bull je krajem 2021. započeo projekt izgradnje centra za razvoj motora u Milton Keynesu. Nedugo nakon toga započela je izgradnja sličnog postrojenja, samo je ovaj puta u pitanju bio Ford, relativno blizu Milton Keynesa.
Jedino što je bilo malo čudno i van svih kombinacije je priča oko Porschea- navlakuša od strane Red Bulla?
Bilo kako bilo, ovako jako ime će sigurno imati dobar utjecaj na budućnost sporta i privlačenje drugih velikih igrača(nadam se povratku BMW-a, tako da njemačko sveto trojstvo bude potpuno).
Jedno je sigurno-netko od velikih će u ovom sportu biti mali.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa oni koji dođu sada će svakako u početku biti mali. Čisto sumnjam da Bmw ili Audi sada dođu da bi u jednoj godini nadoknadili godine razvoja ovog motora. Uostalom i Mercedes i RB su do svoje dominacije prvo malo bili mali ili srednje mali da bi postali veliki. Neki nisu ni uz najvece resurse (Toyota i Bmw) postali veliki. Uz to i da netko iznenadi u startu , opet treba izdržati cijelu sezonu na tom nivou što smo vec hrpu puta vidjeli da jedan Ferrari koji je od pamtivjeka tu to ne može nikako odraditi bez obzira sto su u neke sezone krenuli jako dobro.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Poanta napisanoga je bila da će ostati bez borbi za postolja/pobjeda i onda će se neslavno povući(kao npr. Toyota/Honda/Jaguar). U tom kontekstu će biti mali. Nakon toga smo uvijek imali relativnu sušu što se tiče velikih proizvođača. Isto očekujem i nakon ove epizode. Ni od koga u početničkim godinama nema smisla očekivati čuda, čak i uz godine pripreme(Alpine/Renault).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih rekao. Odron velikih proizvođača je bio 2008, kada je situacija u svijetu bila zna se kakva. A sad, sa svim ovim ograničenjima budžeta, mislim da se zbog toga i vraćaju mnogi. I neki koji nisu tu nikad ni bili razmišljaju o ulasku (Hyundai), jer će u budućnosti troškovi biti prihvatljiviji, a i tehnologija relevantnija za autoindustriju sa elektrifikacijom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa ne znam, meni je ovo potuno neocekivan potez. Imaju pobjednicki motor s Hondom, Honda im daje potporu i tehnologiju cijelo vrijeme i onda odjednom Ford koji vec godinama nema veze sa F1.
Jedino ako Honda ima neko svoju viziju i planove ???
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni nije neocekivano. Honda ne zna bi li piskili ili kakili, i RBu je to dopi***lo.
Uzeli su drugog. Zato su i pricali s Porscheom. I sad se dogovorili s Fordom.
Istina, imali su potporu od Honde ali su istovremeno imali stalne najave da ce se Honda povuci iz F1. Onda kad je Max osvojio prvenstvo – e sad bi mi ipak dalje bili s vama.
Tako da po meni potpuno razumljiva i ocekivana odluka od RBa.
2
1