Vijesti su za Hondu u nedjelju bile i dobre i loše. Dobra vijest je da je McLarenov partner pronašao nova dva dana za razvoj motora prije nego turbo-V6 motori moraju biti homologirani. Na papiru, rok je 28. veljače, što je subota pa FIA-ini inspektori neće biti na dužnosti do ponedjeljka, prenosi Njemački Auto Motor und Sport. Ali, tu je i loša vijest, pogotovo u pogledu McLaren-Hondinih muka s njihovim MP4-30. Ron Dennis se borio za više tokena kako bi Honda mogla mogla razvijati svoju pogonsku jedinicu tijekom 2015. kao i dobavljači iz 2014. – Mercedes, Ferrari i Renault. Međutim, FIA je i dalje ostala čvrsta u svojoj odluci da Hondi dozvoli samo prosječan broj tokena koje ostale momčadi nisu iskoristile do početka utrke u Melbourneu sljedećeg mjeseca. Auto Motor und Sport je citirao svoj pariški izvor:
“Već smo napravili kompromis i Honda bi trebala biti zadovoljna s njim. Ne postoji ništa u pravilima što bi omogućilo Hondi da traži maksimalni broj tokena.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!