Izdvojeno

Ford potvrdio povratak u F1 od 2026.!

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Neposredno uoči predstavljanja Red Bullovog ovogodišnjeg bolida u New Yorku (15 sati), Ford, o kojem se već danima pričalo kao novom partneru Red Bulla za period idućeg tehničkog pravilnika, potvrdio je da se vraća u Formulu 1 od 2026. godine.

Iako američki proizvođač nije specificirao u kojem će se opsegu vratiti u F1, sve upućuje na to da će surađivati s Red Bullom oko njihove nove pogonske jedinice. Ford je kao ključne faktore za odluku o povratku naveo razvoj sporta, posebice u Sjedinjenim Državama, i povećan značaj električne energije u novim pogonskim jedinicima, što znači da bi oni mogli biti zaduženi za taj dio Red Bullovog motora, baš kao što je austrijska momčad planirala s Porscheom prije propasti njihovih pregovora.

“Ford se vraća u vrh sporta, pri čemu donosi svoju dugu tradiciju inovacije, održivosti i elektrifikacije na jednu od najvećih svjetskih pozornica”, rekao je izvršni predsjednik kompanije Bill Ford.

Ford se zadnji put natjecao u F1 upravo kao vlasnik momčadi iz Milton Keynesa koja je tada (2000.-2004.) nastupala kao Jaguar, a najveće uspjehe ostvarili su suradnjom s Cosworthom, kroz koju su ostvarili čak 176 pobjeda, što ih čini trećim najuspješnijim proizvođačem motora u povijesti F1.

Komentiraj

6 komentara

  1. Marlboro
    F1bodul Prikaži

    “Povratak.” Negdje sam pročitao (mislim na PlanetF1) da je ovo samo financijska suradnja, odnosno, neće biti tehnička. Red Bull će zalijepiti Ford-ov logo na svoj RBPT power-unit.
    Šta ima smisla, Red Bullu da ide skroz sam bi bilo neisplativo a Fordu će dobro doći reklama.



    3

    0
  2. Antonio Giovinazzi
    Osella Prikaži

    Ako je istina da se vraćaju u F1 s Red Bullom, nadam se da neće samo ‘zalijepiti’ svoje ime na RBPT motore. Barem da bude neka veća suradnja između njihovih tehničkih odjela.

    Znači, od 2026. Ferrari, Mercedes, Renault, Ford, Audi. Još ako su istinite bile glasine da je Honda zainteresirana za AlphaTauri… Napokon više proizvođača motora, a nadam se i još kojoj momčadi. Bit će zanimljivo. 🙂



    8

    0
  3. Ford bez Coswortha je ništa. Change my mind.



    4

    0
  4. Hvala at i rb na svemu!
    Amo sad po još koji naslov do kraja suradnje.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni