Izdvojeno

Haas predstavio ovogodišnju livreju

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 mjeseci, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sezona predstavljanja započela je današnjom objavom Haasove nove livreje.

Američka momčad kreće u sezonu 2023. s novim naslovnim sponzorom MoneyGramom, a u rasporedu boja ističe se puno više crne nego prošle sezone na bokovima bolida.

Njihov novi bolid, VF-23, prvi će put izaći na stazu iduće subote, 11. veljače, na stazi u Silverstoneu.

“Ulazimo u novu sezonu motivirani pojedinim snažnim nastupima ekipe prošle godine i povratkom u osvajače bodova. Cilj za sezonu 2023. je, naravno, raditi to češće, a s Kevinom Magnussenom i Nicom Hülkenbergom svakako vjerujem da imamo iskusan vozački par koji je više nego sposoban za osvajanje tih bodova nedjeljom.”

Gene Haas, predsjednik Haasa

Iduće predstavljanje na rasporedu je u petak, kada je zakazan događaj branitelja naslova, Red Bulla.

Haasova livreja za 2023.

Komentiraj

14 komentara

  1. Niš posebno. Dosadnjikavo, bez šuga i karaktera.



    3

    0
  2. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Dobro.
    Vuče malo na Minardi iz 2001. :)

    :D

    Zašto ovdje nema emotikona?



    4

    0
  3. Jiiiiiihaaaa!!!!

    Obožavam prvo predstavljanje jer je to za mene neki predpočetak sezone. :)

    OK im je livreja, puno bolja nego zadnje dvije godine. Barem nešto novo za razliku od slijedeće ekipe u petak…



    8

    1
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nisi mogli kreirati dosadniju livreju.



    5

    0
  5. Carlos Sainz
    VVTi Prikaži

    jesam jedini kojeg ovaj Moneygram na prednjem krilu podsjeca na McL i Vodafone?



    12

    0
  6. I dalje je zanimljiva ova šupljina između vertical fina i poklopca motora.
    Ustvari, sad je još zanimljivija nego prije.
    Livery – sasvim ok, ništa specijalno, ali ugodno oku.



    2

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Očekivao sam onaj klasični FIA-in show car ili prošlogodišnji bolid sa novom bojom. Ali ovo nije baš identično prošlogodišnjem bolidu. Kao što si rekao, taj dio oko peraje je malo drugačiji. Ok, ovo je samo render, ali mislim da ima ovdje dijelova koje ćemo vidjeti i na pravom bolidu. I ovi Ferrarijevi U sidepodi su malo profinjeniji nego lani.

      Prošle godine su ovako isto na renderima predstavili potpuno drugačiji bolid od pravog. Ali rekli su da im je to ko neka prva verzija.



      1

      0
  7. Pirelli Hypersoft
    MarkoCro33 Prikaži

    Počelo je😍



    6

    0
  8. Bezvezno. Kako je netko lijepo napisao viđeno odavno. Vrlo starinska livreja. To je mali od Geneovog susjeda napravio…



    2

    1
  9. Ma koliko god bilo samo predstavljanje livreje (kome se sviđa ili ne, manje bitno), bitno je da je počelo..lagano se ponovno zakotrljava kamenčić. Očekujemo nastavak sa nestrpljenjem…a ubrzo i testove… Strpljeni – spašeni do Bahreina



    6

    0
  10. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Neloše boje. Negdje u Haasovom stilu iz boljih godina. A najbitnije je da neće biti sličan drugim bolidima.



    1

    0
  11. Charles Leclerc
    reso20 Donator Prikaži

    Kazi Tobi iz Automoto da je Stainer rekao da ce drugacije bolid izledati na prvom testu.


    0

    0
  12. Bitno je da se koriste specifične boje. Ne sviđa mi se kada imamo firme s identičnim bojama. Nebih imao problema da vidimo ponovno žuti bolid / kričavo zeleni, ružičasti. Imamo previše plave boje u zadnje vrijeme. Nekad se prigovara određenim timovima da su dosadni, ali barem smo naviknuli na neku boju. Red Bull je uvijek Red Bull, Ferrari je uvijek Ferrari, Mclaren ima promjene, ali obično kada izaberu novu boju imaju je 10 godina.



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni