Izdvojeno

Piastri: Želim se zabaviti i učiti

Piše: Grgo Ljubo Živaljić

Prije 2 mjeseci, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mladi Australac koji je u tri godine osvojio Formulu Renault (2019), F3 (2020) i F2 (2021) se sprema za svoji F1 debi u Bahreinu. 21-godišnjak je protekle sezone prešao iz Alpinea u McLaren, te je imao meteorski uspon kroz niže kategorije, a iako je godinu dana bez odrađene utrke – očekuje se da pomogne McLarenu u onomu što njegov sunarodnjak Ricciardo nije uspio prošle sezone, a to je da bude u mogućnosti koliko toliko držati korak sa momčadskim kolegom Norrisom kako bi se iskoristio potencijal bolida i pozicija na tablici.

Unatoč navedenoj jednogodišnjoj trkačkoj pauzi Piastri tvrdi da je željan utrkivanja i učenja:

„Želim jednostavno izaći na stazu i uživati. Uživati u mojoj prvoj utrci u više od godinu dana, pritom se zabaviti i uhvatiti posla“

„Sve dok slijedim sve što trebam najbolje kako mogu i učim što je više moguće i radim sve na ispravan način, mislim da će rezultati doći sami po sebi prirodnim putem“

Talent ovog mladića nije upitan, te sada samo ostaje pitanje koliko brzo se može prilagoditi najvišoj razini u svijetu Formule, te otresti ovu kratkotrajnu hrđu. I još ostaje pitanje mentalne sposobnosti ukoliko se počne ponavljati prošla sezona McLarena gdje Norris naprosto „uništava“ momčadskog kolegu. Kako će to utjecati na pritisak, nervozu, sklonost pogreškama i svemu što ide posljedično.

Ima McLaren mladi duo na kojem može graditi i nadati se svjetlijoj budućnosti i usponu prema najboljima ostaje vidjeti.

Ali, najprije ćemo vidjeti novu liveriju 13. 02. u McLaren Technology centru.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni