Izdvojeno

Webber: Red Bull će i ove godine biti najopasnija ekipa

Piše: Ante Vetma

Prije 2 mjeseci, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ako je suditi po prošloj godini u kojoj je Max Verstappen dominirao sezonom iako dobrim dijelom nje zapravo nije sjedio u tako dominantnom bolidu – za pretpostaviti je da bi i ove godine mogli gledati sličan scenarij. No, dvostruki svjetski prvak možda bude imao nešto teži zadatak sad kad je Red Bull dobio i financijsku i tehničku kaznu zbog prekoračenja budžeta.

Njihov bivši vozač Mark Webber ipak vjeruje da su i dalje glavni kandidati za naslov:

“Red Bull je još uvijek najopasnija ekipa kad se gleda ovako ispočetka. Zapravo, svi ostali se moraju poboljšati u svim aspektima. Vidjeli smo da Mercedes ima sjajnu pouzdanost, Ferrari baš i ne. No, Red Bull je imao dobru pouzdanost i bio je dobar na svim stazama.”

“Što se tiče Maxa – ovo ponekad izgleda kao ‘Formula 1 plus’ za njega. Što se mene tiče – treba izdvojiti njegovu vožnju u Spa. To je bilo jednostavno nevjerojatno.”

Što se tiče kazne, Webber nije siguran koliko će to utjecati na Red Bull:

“Mislim da nitko trenutno ne može reći koliko će to imati utjecaja, ali siguran sam da imaju dovoljno kreativnih ljudi koji će i dalje gurati naprijed.”

“Međutim, mi ne znamo koliko je Mercedes zapravo odustao od prošle godine. Ne želim reći da su odustali jer uvijek nešto naučite za iduću godinu, ali ne znamo kako su raspodijelili vrijeme u odjelu za razvoj i istraživanje.”

“Bit će fascinantno pratiti kako će se odviti prva četvrtina sezone.”

Red Bull će svoj novi RB19 predstaviti 3. veljače u New Yorku, a na stazi ćemo ga vidjeti 23. veljače kad je na rasporedu predsezonski test u Bahreinu.

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Neće im finansijska kazna ništa otežati, jer im ne odbija od budžeta. A i tehnička se može ublažiti da je i ne osjete, ako budu radili pametno.



    2

    0
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Budemo vidjeli.



    1

    0
  3. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Red Bull i muljanje idu oduvijek ruku pod ruku.
    Kazna bi bila postena oduzet oba naslova jer su profitirali i ovu sezonu,ali to je Red Bull i guranje MV



    1

    7

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni