Kevin Magnussen je za portal Motorsport otkrio kako je za vrijeme prošle sezone u kojoj se vratio u Formulu 1 potpuno promijenio svoja očekivanja i svoj način razmišljanja te se tako riješio velikog pritiska.
„Najveći pritisak su bila moja vlastita očekivanja. Otkako sam bio malo dijete, moj cijeli život se vrtio oko Formule 1 i dolaska na vrh sporta. Mislio sam da je osvajanje naslova svjetskog prvaka Formule 1 najvažnija stvar u životu, a sada sam shvatio da to nije slučaj. To je maknulo dio tog pritiska, što je vrlo pozitivna stvar. Sada zapravo uživam u Formuli 1.“
„Kad sam imao taj stari način razmišljanja, cijelo vrijeme sam bio napet i atmosfera je bila zastrašujuća upravo zbog tog vlastitog pritiska. Bojao sam se kako nikad neću biti sretan ako ne budem uspješan u sportu, što naravno stvara velik pritisak, a da ne spominjem stalni pritisak svih ostalih. Ovaj sport je vrlo teško natjecanje zbog većeg broja razloga.“
Magnussen je u razdoblju provedenom izvan Formule 1 postao otac, za što je rekao kako mu daje veću motivaciju te kako mu nije teret unatoč takvim mišljenjima medija i društvenih mreža.
„Čuo sam kako se mnogo ljudi šali kako kad postaneš otac usporiš za jednu do dvije desetinke, što ne bih rekao da vrijedi za mene. Mislim kako za mene vrijedi obrnuto te da mi je to velika motivacija.“
Kevin Magnussen
Danac se zajedno s momčadi Haasa priprema za otkrivanje livreje za novu sezonu, koje će se održati u utorak, 31. siječnja u 15 sati po hrvatskom vremenu.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma super ti je u domu umirovljenika. Očekuje se da se ne razbiješ i to je to.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kada je shvatio što je bitno u životu čovjek progledao: “Otvorena stepa, brzi konj, jastreb na ramenu i vjetar u kosi.”
A neka se Max pali na Arnoldovu: “Uništiti neprijatelje, natjerati ih da kleče pred vama dok slušate naricanja njihovih žena”.
0
0