Izdvojeno

Vasseur: Ferrari neće imati vozača broj 1

Piše: Grgo Ljubo Živaljić

Prije 2 mjeseci, 23 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Unatoč tome što je prošle godine bilo jasno tko je vozač iza kojeg je Ferrari trebao stati i dati mu prednost u određenim situacijama ako su imali ikakve ozbiljnije ideje za „borbu“ sa Red Bullom – izjava novog šefa je da se opet kreće bez poznatih uloga među vozačima u timu.

Iako se očekivalo da Leclerc profitira po pitanju uloge dolaskom Vasseura zbog prijašnje dobre suradnje ovog dvojca službene najave su nastavak ravnopravne podrške obojici.

Jesu li sljedeće tvrdnje Vasseura samo klasične unaprijed pripremljene PR izjave ili će se ekipa Ferrarija stvarno odlučiti ući u još jednu sezonu bez jasno postavljenih uloga, vidjet ćemo uskoro.

„Imamo dva vrlo dobra vozača i oba su sposobna odraditi posao. Imamo kapaciteta osigurati im isti bolid, strukturu i potporu. Cilj je pobijediti sa Ferrarijem i za Ferrari neće postojati vozač broj 1 i broj 2.“

„Ali ako bude potrebno u trenutku donijeti odluku, ja ću je donijeti bez obzira bila ona za jednog vozača ili drugog.“

Također je napomenuo da novi ugovor za Leclerca neće biti trenutni prioritet. I Leclerc i Sainz imaju ugovore za do kraja 2024. sezone. Ugovor vozača koji je prošle sezone imao najviše pole pozicija i završio drugi u poretku bi mogao biti važna stavka za ovu sezonu ako u Ferrariju još uvijek vjeruju da je upravo Monegažanin osoba s kojom će se pokušati napadati titula.

Komentiraj

23 komentara

  1. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    „Imamo dva vrlo dobra vozača i oba su sposobna odraditi posao. Imamo kapaciteta osigurati im isti bolid, strukturu i potporu. Cilj je pobijediti sa Ferrarijem i za Ferrari neće postojati vozač broj 1 i broj 2.“

    „Ali ako bude potrebno u trenutku donijeti odluku, ja ću je donijeti bez obzira bila ona za jednog vozača ili drugog.“

    Novi sefovi su u prosjeku najgori.



    11

    1
  2. Kimi Raikkonen
    drstrain Prikaži

    ma nista od ovih



    4

    0
  3. uf, odmah na početku – krivi korak, umjesto da lupi šakom u stol i odredi leclerca kao prvog vozača…



    3

    13
  4. Znaci nista od naslova i od ove godine. Tko nije do sad shvatio da je Leclerc klasa iznad Sainza ni nece.



    2

    6
  5. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    @zekohonda
    Moze li se sutra samo prijavom na imsa website daytona gledat ili se mora platit,gdje ti gledas?? (Soryy nevezano za temu)


    0

    0
  6. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    E moj Marchionne, otišao si pokušavajući riješiti neke stvari, no izgleda da i 5 godina nakon tvoje smrti ljudi unutar Ferrarija nisu u stanju razriješiti neke svoje unutarnje demone koji su ih mučili i u sezoni 2018. sa Kimijem i Vettelom. Tada također nisu imali muda reći tko je vozač br. 1 koji se bori za naslov, a tko je tek zabljesnuo na nekoj utrci.



    4

    1
  7. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    “Definicija ludosti je činiti stalno jednu te istu stvar i očekivati različite rezultate”



    6

    0
  8. Barem znamo ko neće biti tim broj 1



    3

    1
  9. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Covjek nista krivo nije rekao! Ovakve izjave bi trebale biti normalne za svakog šefa bilo kojeg tima! Evo, recimo, šta bi Wolf trebalo da izjavi?

    On je rekao na kraju da neće oklijevati odrediti prvog vozaca, ako neki od vozača bude dominantniji… mislim da neće praviti iste greske, ako Ferrari bude kandidat za prvo mjesto!



    8

    0
  10. Mislim da su negativni komentari neutemeljeni. Ocito nijedan vozac nema u ugovoru da je broj 1. Samim time sta bi bilo da prije pocetka sezone sef izjavi ” Charles je nas broj 1″ , za ekipu nikako dobro.
    Carlos sigurno nebi dao svoj maksimum. I neznam koji sef ekipe ce prije sezone izjaviti da je netko broj 1
    Drugo , rekao je kad bude potrebno da ce donijeti odluku. Sad je pitanje hoce li u pravom trenutku donijeti tu odluku , ili ce kasniti s njom 5-6 utrka. Nakon 3 utrke bi vec mogao vidjeti kako stvari stoje i napraviti potez , pitanje je hoce li imati “muda” ili ce cekati 10tu utrku



    12

    0
    • I ja smatram da su komentari promaseni. Vise bi volio da se maksimalizira rezultat za Ferrari a ostalo je na vozacima koji trebaju imat punu podrsku svojih garaza da se odradi sve sto je moguce da rezultat bude maksimalan.
      Ne zelim gledat kako se jednom unistava utrku da se mozda pomogne drugome i onda ne naprave ni jedno ni drugo.
      Ono drugo sto ne zelim gledat je oklijevanje sa odlukama na stazi, sto u vidu strategije sto propustanja vozaca.
      Ako je netko brzi, pusti ga naprijed a to ne vidim kao favoriziranje nekoga od vozaca, samo odluku koja radi sto je najbolje moguce za Ferrari.



      9

      0
  11. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Kako vas vecina zaziva da CS bude broj 2 odmah a kad je to radio TW u mecki i CH u Red Bullu odmah je bilo pljuvanja.
    Zato i postujem Ferrari jer nisu ko Red Bull i Mercedes da pricaju da nema prvog vozaca a od prve utrke se zna sve.
    A mozda i grijesim pa je ovo samo obicno sranje koje kaze kao i drugi sefovi,vrijeme ce pokazat.


    0

    0
    • Vozaci broj 2 u te dve ekipe su uglavnom bole ocite opcije..Ono sto smeta je kaf sef ekipe kaze da to nije istina i onda onog drugog uspori da smeta, da sporiju strategiju da smeta, itd…
      Ferrariju se mozes samo podsmjehnut jer su komedija.. Jedno je ne imat vozaca broj 1 a nesto sasvim drugo je unistavat utrke svojim vozacima, onako random..



      3

      0
  12. Mlada su momcad, trebaju se uigrati.



    5

    0
  13. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Totalno normalna izjava.
    Leclerc je klasa iznad Sainza, ali Sainz spada u skupinu vrlo dobrih vozača. Na početku sezone treba vidjeti gdje je tko iako mislim da će Leclerc opet biti odličan pogotovo ako bolid opet dozvoli borbu za pobjede.
    Ali kada prođe par utrka ne smiju si dozvoliti opet 2018. godinu kako je već netko napisao u komentarima gdje ne čine sve da pomognu Vettelu iako je naravno i on imaju svoje greške.



    5

    0
  14. Lewis Hamilton
    Mercedes team Prikaži

    Nekad je Ferrari imao odmah prvog i drugog vozaca,MS-ER-RB,FA-FM,tada su znali igrat” prljavo” sa drugim vozacem da pomognu prvom,bilo je nesto sitno i sa SV-KR.
    Ovo sto su radili u mecki i Red Bullu zadnje vrijeme sa vozacem br2 nisam gledao sa odusevljenjem ali dalo je rezultate.


    0

    0
  15. Ne treba ni imati no1, samo ga nemojte svojim starategijama bacati sa p1 tokom utrke na p3,p4,p5 itd kako to samo vama ide za rukom nekoliko puta u sezoni. Uz to bi mu trebao bolid koji barem zavrsi vecinu utrka ako se misli boriti sa nekime za pobijede i naslove , mada iskreno sumnjam u to. Ferrari je bez obzira na sve za RB i Mercedes drugorazredna ekipa. Jednostavno nemaju sve sto je potrebno da osvoje naslov prvaka i bilo je par bljeskova unazad 15 godina i to je to. Ili kvarovi, ili strategije ili los R&D tokom sezone ili vozač. Nikad nista nije na svom mjestu barem jedan dio sezone. Vjerovatno da osvoje naslov ne bi vjerovao da je tp istina i mislio bi da sanjam. Samo si postavimo pitanje gdje bi bio Mercedes na kraju ove sezone da je imao formu Ferrarija a gdje bi završio Ferrari da je krenuo u sezonu sa perfomansama Mercedesa. Oni su do kraja visili Ferrariju na repu po bodovima. Da je obrnuto bilo mislim da bi se Mercedes borio za naslov a Ferrari možda sa McLarenom i Alpinom.



    4

    0
  16. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    Rekao bih da se interno zna da je Charles broj 1 i da je ovo samo PR izjava koja se vjerojatno mora javno plasirati kako bi Ferrarijev bolid i dalje krasili natpisi Santander i Estrella Galicia.



    1

    0
  17. Šef je broj 1. Šaka o stol kada bude trebalo pustiti.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni