Nico Hülkenberg izjavio je kako je pauza od utrkivanja u F1 za njega bila vrlo pozitivna stvar koja mu je omogućila da se s drukčijom perspektivom osvrne na svoju dosadašnju karijeru.
Nijemac se s 35 godina vraća u puni angažman s Haasom nakon što je proveo tri sezone u ulozi rezervnog vozača Racing Pointa/Aston Martina, u sklopu čega je odvozio pet utrka. Posljednju punu sezonu vozio je 2019. za Renault, kada mu je timski kolega bio Daniel Ricciardo, koji je svoju novu ulogu trećeg vozača Red Bulla istaknuo kao priliku za reset nakon teških dviju sezona s McLarenom – Hülkenberg kaže kako je nakon odlaska iz Renaulta bio u sličnoj situaciji.
“Za mene je to bilo vrlo pozitivno. Naravno, mogu samo pričati o svom slučaju, ali da, 2019. nije bila uvijek sjajna. U tim sam trenucima osjećao da želim pauzu”, rekao je Nijemac za Motorsport.com.
“Onda kada odete razvijete drukčije shvaćanje i nove perspektive o tome što se događalo, što ste napravili.”
“Osvrćete se na mnoge stvari i procesuirate to sve. Mislite da su tri mjeseca zimske stanke puno – zapravo nisu jer ste i dalje povezani, i dalje radite. Mislim da mi je vrijeme na pravoj pauzi uvelike pomoglo.”
Smanjeni pritisak u ulozi rezervnog vozača pomogao mu je i da shvati koliko mu nedostaje utrkivanje.
“To je bilo opuštajuće, ali u isto vrijeme vam nedostaje ono što dobijete kroz utrkivanje, to uzbuđenje. To je taj osjećaj koji je prevladao i donio želju da se vratim i da radim ovo još neko vrijeme.”
U intervjuu se kratko osvrnuo na svoju karijeru i priznao da je bilo propuštenih prilika koje su ga koštale mjesta u najboljim ekipama.
“Naravno da bih neke stvari napravio drukčije, ali nema smisla živjeti u prošlosti. Nauči iz nje, probaj ispraviti to u budućnosti i učini pravu stvar.”
“Svakako postoje neke stvari oko kojih ću promijeniti pristup u budućnosti.”
“Iskreno, bilo je nekoliko propuštenih prilika za privlačenje pozornosti koje su bile potrebne da napravim finalni korak do top ekipe, to je činjenica. Ali, pretpostavljam da me Haas želi s razlogom i da vjeruju da i dalje imam sve što je potrebno.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve super, odmakneš se, sazriješ, vratiš se i budeš pametniji. Al imaš 35 godina Nico. prije 5 godina vidio bih neki smisao u tome, ovako treba biti realan: money, money, money
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I zasto ne bi vozio do 39 ako ce bit brz?
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Haas ne smije biti zadnji i ne smije bit razbijan puno… Dok to ispunjava ne mora brinuti o ugovoru.
Za Logana Sargeanta se nadam da će biti dovoljno brz da ga pokupi netko drugi, a ne da zavrži u domu umirovljenika i onih koji se tako osjećaju.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
1 Hbg
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel bilo inflacije s obzirom na pauzu :D ?
Ili mjerimo prema starom Hulkenbergu?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To ćemo vidjeti po Kevinu.
Jedinica ostaje nepromijenjena.
1m je 1m, 1Hbg je 1Hbg. 😁
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Hulk: Pauza je bila odlična za mene
RICC: Odlično je što me niti jedna velika momčad nije uzela, pauza je odlična za mene.
Schumi jr. – Mislio sam spavati, ali izgleda da ću biti test vozač Mercedesa… pauza je odlična za mene.
Mika 2001: Idem na malu pauzu, mislim da će biti odlična za mene.
11
0