McLarenov izvršni direktor Zak Brown misli da je u njegovoj ekipi sve posloženo da bi se do 2025. godine mogli uključiti u borbu za naslov svjetskog prvaka.
Podsjetimo, njihovu posljednju pobjedu ostvario je Daniel Ricciardo u Italiji 2021. godine, a prije toga su posljednji put pobijedili u finišu sezone 2012. Ako gledamo naslove – vozački je osvojen davne 2008. godine s Lewisom Hamiltonom.
McLarenov novi zračni tunel bit će gotov sredinom 2023., a Brown misli da bi to mogao biti posljednji dio kompleksne slagalice:
“Mislim da smo dvije ili tri godine udaljeni od borbe za naslov.”
“Volio bih da ove sezone ponovo vidimo promjene u poretku kao na početku ’21, ali realno – još uvijek nemamo tehnološku infrastrukturu.”
“Do 2024. godine ćemo to srediti, ali ne u potpunosti za razvoj tog bolida. Volio bih misliti da će 2024. biti dobar korak naprijed, odnosno, da ćemo se češće boriti na vrhu.”
“Zatim, za 2025. ćemo imati sve što nam treba: vozače, ljude, resurse, zračni tunel, simulator. Nema razloga, barem na papiru, zašto ne bismo bili u poziciji da se redovito borimo za pobjede. To je definitivno naša ambicija.”
McLaren je prošle sezone izgubio jednu poziciju, i to od Alpinea, što je njihov najgori sezonski rezultat još od 2018. godine. Teških nekoliko prvih utrka i općenito loša Ricciardova forma doveli su i do promjene u vozačkoj postavi.
“U svakoj pozitivnoj godini postoje stvari koje naučite, ali postoje i neke pogreške. Mislim da smo danas bolja ekipa nego prije godinu dana, to je dobra stvar. Pogledajte kako smo krenuli u 2022. sezonu s problemima s kočnicama… Bilo je upitno hoćemo li se uopće utrkivati u Bahreinu. Pozitivno je to što je ekipa dobro reagirala i brzo riješila problem.”
“Kad sam došao na poziciju direktora 2016. godine to je bilo nakon najgore sezone u povijesti ove ekipe. Bili smo deveti, navijači su bili razočarani, duh ekipe je bio na niskim granama, a imali smo jako malo sponzora. Pet godina kasnije – pobijedili smo u utrci, skoro u još jednoj, imali smo pole position, imali smo devet pobjedničkih postolja, bili smo treći, četvrti, peti, borili smo se na vrhu…”
Zaključuje da unatoč svim pozitivnim pomacima posao još nije gotov:
“Mora se reći – ovo je ipak samo polovica puta, zar ne? Želimo pobjeđivati u utrkama i osvajati naslove. Osjećam da imamo osnove za to, imamo ljude, tehnologiju, financijsku pozadinu. Vidimo svjetlo na kraju tunela, ali bit će to vraški težak zadatak.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svake godine cujemo iste stvari
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odgovor na Norrisov interview od par dana.
Jedan nezadovoljan rezultatima a drugi obećava i smiruje svoga vozača.
Jedan drugome postavljaju pitanje i daju odgovore preko medija.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve dok se koriste motori neke fabričke momčadi koja je u f1 nema ništa od titule.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Svi su izgleda bili na kursu za managere u Peckhamu.
This time next year…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ili je John Sullivan savršeno pogodio mantru svih mediokriteta i luzera.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mclaren, Alpine, Aston…svi oni ce bit kao prvaci za par godina. Dobro je biti optimist, al mislim da su jos daleko od borbe za vrh. Ovo nisu 60-e, 70-e godine kada se nekom malom revolucijom moglo napredovati par sekundi.
Danas su pozicije staticki vec određene
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dve tri svetlosne godine mozda.
0
0