Izdvojeno

Wolff: Formula 1 se mijenja, mislim da nitko neće uspjeti ponoviti naših osam uzastopnih naslova

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff predviđa da zbog promjena u Formuli 1 više nitko neće uspjeti ponoviti ono što je njegova ekipa napravila, odnosno, osvojiti osam uzastopnih naslova. Naravno, tu bi najveći efekt imalo ograničenje budžeta.

Pod Wolffovim vodstvom Mercedes je osvajao naslove od 2014. do 2021. godine, a od samog početka je prednost pogonske jedinice bila tolika da uz pametnu strategiju razvoja ostalih komponenti nitko nije uspijevao doći ni blizu rušenja njihove dominacije kroz neku od proteklih sezona do 2022.

“Okruženje se promijenilo. Ne vjerujem da će više itko uspjeti osvojiti osam uzastopnih naslova. Ovaj pravilnik je tako dizajniran.”

“Znamo tko su danas naši protivnici, a kako vrijeme odmiče tako će se pojavljivati neki drugi. Tako je postavljeno ograničenje budžeta. Ovaj sport bi trebao tako funkcionirati. Ne trebamo jednu ekipu da dominira, ne trebamo ni tri ekipe u borbi za titulu, nego možda pet.”

S dolaskom novog tehničkog pravilnika Mercedes se malo pogubio i pao na treću poziciju u konstruktorskom poretku, iza Red Bulla i Ferrarija. Međutim, s Georgeom Russellom su uspjeli osvojiti i pole position i pobjedu u sprint utrci i pobjedu u glavnoj utrci.

“Ja sam tip kojem je čaša uvijek poluprazna. Kako mogu znati da ćemo se opet boriti za naslove? Morate prihvatiti da je konkurencija snažna.”

“No, učinit ćemo sve što znamo kako bismo postavili visoke ciljeve i pokušali ih dostići.”

Mercedes svoj novi bolid W14 predstavlja 15. veljače u Silverstoneu.

F1puls kalendarSve datume predstavljanja bolida, testiranja i GP vikenda možete pratiti u našem kalendaru koji se jednostavno integrira u vaš kalendar na mobilnom uređaju.

Komentiraj

10 komentara

  1. Williams
    Montoya Prikaži

    Daj bože da si u pravu



    1

    0
  2. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Da, ni ja ne vjerujem da će se u budućnosti pravila pisati prema uputama jedne ekipe kao njihov uvjet da pristanu ući u natjecanje.. Inace bi Mercedes mogao zaprijetiti istupanjem :)



    18

    1
  3. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Naravno da hoće…
    Naći će se netko sa više love, kome usput neće bit problem potplatit sve koje treba nebi li se pravila prekrojila baš njemu u korist…

    Wolff se radi mutav, kad se jednom otvori takva mogućnost, onda je jasno da će netko kopirati Mercedesov recept i ponoviti istu stvar uz naravno još bolji rezultat…
    Pitanje je samo hoće li F1 kao takva to i preživjeti ili će se raspasti prije osvajanja famoznog 9 naslova….



    4

    0
  4. Sebastian Vettel
    Icestorm Prikaži

    A ja se baš nadam da hoće, da će se naći netko pokvareniji i bogatiji od vas, samo da vi ne budete najbolji, smeća jedna :)



    9

    6
  5. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Da,da… Ako se stvori interes da Ferrari osvoji 10 za redom – to će se dogoditi.



    1

    0
  6. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ne slažem se. Možda će biti teže, ali ako svi budu blizu i dalje će biti onih koji će raditi bolji posao, kompletno. Ono, tim koji će imati sve na vrhunskom nivou. Iako prednost zbog pravila o budžetu neće biti ključna, pouzdanost, odlične strategije, brza zaustavljanja u boksu, i najvažnije najbolji vozač koji pravi razliku u odnosu na ostale u paketu sa svim nabrojanim bi mogao godinama dominirati. Ne trebaju mu bolidi od sekunde prednosti.

    Nova pravila će isto tako i održavati jedan tim uvijek pri vrhu, jer kako neko neće moći da odmakne drugima, tako ni drugi neće moći da odmaknu tom timu. A pouzdanost bi trebala biti još veća u budućnosti.

    Već imamo takav tim, koji je vrhunski na svakom nivou + vozač, koji čini razliku nad trenutnim gridom. A ako se pojavi neki novi super talenat, prvo što mu trebaju su godine iskustva da se suprostavi najboljim trenutnim vozačima, drugo, što će teško dobiti, vrhunsku ekipu u svakom pogledu. Tako da mislim da bi moglo doći do nečije dominacije, čak i sa minimalnim razlikama u brzini bolida. Možda nije realno da baš toliko dugo traje koliko Mercedesova, ali je moguće.


    0

    2
  7. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ako će netko to uspjeti znači da salary cap i cijeli taj set pravila nemaju nikakvog smisla niti efekta.
    Osim da manje ekipe moraju manje trošiti.


    0

    0
  8. Pa kad (nadamo se vjerojatno svi koji pratimo F1) vise nikad nitko nece imat takvu logisticku podrsku i zaledje u svim porama FIA-e i F1,toliko progledavanja kroz prste,prilagodjavanja pravilnika i slicno nitko nikad nije imao…. Kako ga nije sramota tako sta izjavit uopce….


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni