Izdvojeno

Norris: McLaren sad mora napredovati kao što je Ferrari napredovao prošle godine

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Promjena tehničkog pravilnika za 2022. godinu bila je prilika za novi jakosni poredak među ekipama, ali dok su se neki od njih u početku bolje snašli, neki od njih nisu bili toliko efikasni.

Konkretno, Ferrari je na početku sezone izgledao kao bolid koji će vrlo vjerojatno prohujati do naslova, a McLarenov MCL36 je teško mogao gore proći nego na debiju u Bahreinu.

Ipak, do kraja su se uspjeli donekle oporaviti i sezonu su završili na petom mjestu, iza Alpinea.

Lando Norris je porazgovarao s Motorsport portalom i rekao:

“Ako pogledamo Ferrarijev napredak – to je očigledno izvedivo. Ono što su oni uspjeli je bilo ekstremno dobro. Pogledajte gdje su bili 2021. godine, skoro su izgubili od nas, a onda su iduće godine pobjeđivali i borili se za pobjednička postolja svakog vikenda. To mora biti naš cilj.”

“Želimo takav skok između dvije sezone.”

“Naravno, oni su iskoristili početak nove ere, novi set pravila, zbog čega je taj skok mogao biti najveći dosad. Međutim, još je jako puno prilika za nas da ostvarimo nešto slično.”

Norris kaže da ne želi čekati na dovršetak novog zračnog tunela jer bi to značilo da se njegovi efekti na bolidu neće vidjeti do 2024. godine.

“Činjenica je da moramo bolje odraditi svoj posao. Ekipa mora napraviti bolji bolid. Mislim da već iduće godine moramo napredovati i vjerujem da ćemo u tome i uspjeti.”

“Imamo prave ljude, imamo jako puno onog što nam treba i tako dalje. Treba nam samo taj završni korak koji bi nas pogurao na nivo gdje su Red Bull, Mercedes i Ferrari.”

“Ekipa zna što treba učiniti kako bismo obavili bolji posao.”

Norris je na suradnju s McLarenom obvezan do kraja 2025. godine, a priznaje da je sve više nestrpljiv kad vidi kako napreduju karijere Carlosa Sainza i Georgea Russella s kojima se donedavno borio, bilo u istoj ekipi ili u Formuli 2.

“Htio bih da sam na vrhu s njima. Naravno, htio bih da se i ja borim. Osjećam da to zaslužujem. Mislim da tamo pripadam i smatram da će to biti velika bitka.”

“Mogu se utrkivati s njima u budućnosti i znam da mogu raditi ono što oni trenutno rade.”

Podsjetimo, na čelu McLarena će od ove godine biti Andrea Stella, nakon što je Andreas Seidl otišao na mjesto izvršnog direktora Saubera.

Komentiraj

21 komentara

  1. Norris je na suradnju s McLarenom obvezan do kraja 2025. godine, a priznaje da je sve više nestrpljiv kad vidi kako napreduju karijere Carlosa Sainza i Landa Norrisa

    Norris vs. Norris



    8

    0
    • Bio je i Riki obavezan so 2023, pa ga oslobodilo…. :)
      Gdje će McLaren nađi boljeg momka za te pare?
      Landova zvijezda je sve tamnija.
      Lec je barem pokoju pobijedio i imao još neke dobre šanse da si Ferrari nije pucao u noge, pa je njegova zvijezda još prilično svijetla, Sainz se generalno dosta dobro drži s Lecom, ali Lando, pobijedio je mrtvog konja, sjedi u narančastoj mazgi i još su mu doveli nabrijanog klinca… Skroz nezavidna pozicija.



      7

      0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        wapi, ne vidim kako je njegova zvijezda tamnija. Ovo sto on prica ukazuje da blisko suradjuje sa vrhom ekipe. Tj. da je povezan.

        A mislim da su performanse DR i dalje misterija za javnost. Ja kao prosjecan ljubitelj ovoga sporta to ne mogu shvatiti. Najvise zbog toga sto mu je vrat i dalje kao u Tysona sto sugerise na posvecenost.

        Cini mi se da bi Lec mogano zavrsiti kao Pablo.



        3

        2
        • Moje mišljenje. Pobijedio je DRa, a to ne izgleda danas više kao neko postignuće.
          Slažem se da je DR forma misterija, ali ne znam kaj bi s time. Osim da se nadam da će se pribrat.

          McL je daleko od dobre forme i on pomalo ispada iz radara kad ljudi počnu nabrajati nekakve vrhunske vozače sad na gridu. Što dulje ostane u McLu bit će sve gore. Ferrari je bar imao neke bljeskove, pole positione, neki šušur i uzbuđenje bar povremeno, pa ispadne da Lec zna ponešto kad uspije doć na PP. McL nije imao zapaženi rezultat tako skoro i Lando pri tome onda ne izgleda naročito. Zaboravit će se na njega. Koliko god bio talent…. Ima ih previše dobrih, a premalo dobrih kokpita. Cost cap treba nekoliko godina da postigne svoje efekte.

          Ne znam na kojeg Pabla misliš.



          3

          0
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Cini mi se da Landa netko uci kako biti lider. Naravno, to nista ne mora da znaci, generalno za tim.
          Meni je za sada najveci problem kod njega gubitak pobjede u rusiji. Posjeca me na prokletstvo pereza iz malezije. Ali vidjet cemo.

          Sainz ima iskusnog oca pored sebe i vjerujem da ce mu to pomoci u vezi strpljenja. Lec je nevjerovatno sposobna napaljena vozacina za koju mozda nema mjesta u f1. Mislio sam na Montoyu. Slican profil, po meni.

          Kimi je po meni bio bljesak sto se tice ferrarija. Sve nakon toga…



          2

          0
        • Ne znam. Montoya nije odavao dojam preveć pametnog lika. Ako ćemo uspoređivati s mladim lavovima na gridu, više mi na to baca Russel.
          Lec je emotivac, ali u utrci ima neku smirenost za razliku od JPM kojem kad bi pala roleta….



          4

          0
        • Nemoze se usporedivati to sta Lec u Ferrariju uzeo koju pobjedu i to sta Lando u McLarenu nije nista uzeo. Usporedba bas nema smisla. Stavi Landa u Ferrari , i tko garantira da nebi uzeo isto sta i Lec.

          Ali sta se tice smjera karijere to se slazem , ako McLaren ne procvjeta ode i Landova karijeru u k…



          1

          0
        • @Alky
          Ne mislim ja da je Lando loš, samo ako nema šušura oko njegovih rezultata, zaboravit će se na njega. Doći će neki novi klinci koji će podići prašinu. Sad su mu još doveli klinca, taman posla da taj bude slučajno u prvih nekoliko utrka jednako brz ili, sakloni bože, brži iz bilo kakvog razloga….



          1

          0
  2. Može se i kroz sezonu značajno napredovati od ispadanja u q1 do pobijede…. pogledajte Mercedes!!!



    1

    1
  3. kako krivo norris priča ““Ako pogledamo Ferrarijev napredak – to je očigledno izvedivo. Ono što su oni uspjeli je bilo ekstremno dobro.” .. da ekstremno dobro …. ferrari je upropašten pod vodstvom binotta , McL je cvjetao pod vodstvom seidla , sad će procvjetati sauber . naravno , sad će procvjetati i ferrari pod “palicom” vasseur – a jer nija frederic papak ka mattia . ako se norris želi u budućnosti borit sa RB/maxom , MB/russellom i ferrariem/leclercom njbolje bi mu bilo da pređe u sauber .



    12

    0
  4. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Tek je 2. godina novih pravila. Nesto slicno sto je i 2010 bila i kako su se neki timovi vrlo lako vratili u borbu za prva mjestq.
    Svaka momcad pa i Williams moze jakocpuno napredovati u ranim sezonama novih pravila….samo pod jednim uvjetom. Da momcad ima potencijal.
    Osim vodece trojke nazalost nitko zasad.
    Moja zelja za 2023 da tu i tamo neke momcadi se umješaju u borbu sa vodecom trojkom na nekim trkama.
    2012 nije daleko gdje Sauber odvaja podij u Monzi, Williams pobjedu, Hulk se bori za pobjedu u Brazilu, Schumi u Mecki na Poleu itd.



    1

    0
  5. Ferrari
    Mrgud Prikaži

    Trebao si na to misliti prije malo, a ne sklanjati se svima u duelima, a pogotovo bolidima s Mercom kao pogonskom jedinicom. Osim ove sezone protiv jednog od Ferrarija, ja njega u zivotu nisam vidio agresivnog u nekom duelu. Kog boli briga jesi 7. ili 8. u ukupnom poretku.

    Non stop pokusava ostaviti sliku vozaca koji je u stanju vidjeti siru sliku, a u biti u zadnje 2-3 godine ce svi pamtiti kako se indiferentan u duelima i cak je dobio pohvale za to. Such a great driver, that Lando.

    Mislim da dosta boli Sainzov prelazak u Ferrari, a druga stvar koliko god DR bio los u Mclarenu ipak je on taj koji ima najbolji rezultat zadnjih 7-8 godina za ekipu.

    Krajnje antipatican lik, prosle sezone je poceo pokazivati to kroz neke nervozne izjave i postupke, ove godine ce to mislim biti jos izrazenije. Pogotovo ako Oscar krene jako.

    I za kraj, moja procjena je da nece imati ni vecu karijeru od jednog Marka Webbera ili Coultharda.



    6

    2
  6. Max Verstappen
    derfahrer1996 Prikaži

    https://youtube.com/shorts/nzElx2N5Psg?feature=share

    Ili mozda da se Ricciju pridruži pa da zajedno Red Bull promoviraju 😅


    0

    0
  7. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Jedno off topic pitanje, hoće li Fernando Alonso ove godine biti jedini vozač koji je vozio bolide sa svim proizvođačima motora u hibridnoj eri?



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni