Izdvojeno

F1puls traži suradnike

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dragi naši,
kroz posljednjih osam godina F1puls portal prolazio je različite periode. U jednom trenutku na portalu je radilo čak 13 ljudi i aktivnost novinara je bila tolika da vrlo često netko od te trinaestorice nije mogao pronaći sadržaj koji bi trebalo prenijeti, a da ga netko od kolega već nije natipkao. Međutim, vremena i generacije se mijenjaju, pa su tako naši pioniri iz 2015. danas na različitim radnim mjestima s drukčijim afinitetima i životnim ritmom, a da bi portal opstao – potrebno je pronaći nove entuzijaste koji će nositi cijelu priču.

Sadržaja je više nego ikad, a zainteresiranih volontera gotovo da ni nema. Volontera, da, s obzirom na to da Puls nikad nije išao na naplatu sadržaja i paywall poput ostalih portala, te nema medijsku kuću iza sebe (ili udrugu/savez/nešto treće) kroz koje bi se mogla provući koja kuna ispod stola. Troškovi servera podmiruju se uz dobru volju vas donatora i samo zbog toga i zbog par eura od Googleovih oglasa portal skoro nijedan mjesec nije išao na štetu vlasnika. Međutim, sve to rezultira vrlo skromnim opcijama kad je riječ o honoriranju suradnika. Najbolji od njih ipak su napokon dobili priliku za odlazak na F1 utrku jer je FIA prepoznala trud koji ulažemo i nagradila nas medijskom akreditacijom. Nije neka valuta, ali svakom fanatiku nešto ipak znači stajati na balkonu i gledati 15-ak sekundi vlastitim očima par metara ispod sebe kako Ferrari obavlja promjenu guma.

Ako među nama još uvijek ima onih koji žele iz dnevne rutine ukloniti beskrajno skrolanje reelovima i umjesto toga učiti o Formuli 1 kroz tipkanje vijesti i učiti o timskom radu kroz suradnju s nas nekoliko preostalih dinosaura u ovom poslu – pozivamo vas da nam se javite na [email protected] i napišete dvije-tri smislene rečenice o tome zašto nam se javljate. S obzirom da smo i dalje tvrdoglavo ustrajni na standardima ponašanja i uzusima pisanja – nećemo uzimati u obzir poruke pune gramatičkih pogrešaka ili bez “dobar dan” i “lijepi pozdrav”. Može se reći – radije bismo išli offline pa da se ubuduće čitamo preko Reddita ili nekog drugog portala nego da odustanemo od tog minimuma standarda.

Ante Vetma,
glavni urednik

Komentiraj

14 komentara

  1. Ferrari
    TJ7 Prikaži

    Nije neka valuta, ali svakom fanatiku nešto ipak znači stajati na balkonu i gledati 15-ak sekundi vlastitim očima par metara ispod sebe kako Ferrari obavlja promjenu guma.

    😂😂

    Iskreno se nadam da cete pronaci volontere. I portal i ekipa koja ga koristi su odlicni. Razmislite da se obratite studentima novinarstva i predstavite im ovu priliku, mozda bude zainteresiranih.. Sretno!



    11

    0
  2. Osobno u sebi ne prepoznajem novinarske kvalitete , u suprotnom bih se rado javio.
    Ali zato svom snagom navijam da se javi par kvalitetnih ljudi. Jer vjerujem da vecina nas ovdje nemoze zamisliti jutro bez otvaranja ovog portala :).



    9

    0
  3. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Od sedam godina, kako sudjelujem na vašem forumu, i komentiranju članaka, objavio sam samo jedan svoj tekst. Tako da od mene, nema koristi. Bar za sada.
    Moja želja da pišem nije prestala, no ovo je ipak posao za ljude sa više slobode. ( Nisam u zatvoru ).
    Iskreno se nadam da će se javiti pravi ljudi ( sorry na izrazu, možda nije pravi izbor riječi ). Mislim da ima mladih koji ovo mogu raditi.

    Sretno.

    Pozdrav,



    3

    0
  4. Iz perspektive mojeg minimalnog doprinosa ovom portalu od 3 i pol članka imam malo upozorenje za buduće novinare na internet portalu.

    Tko se odluči na pisanje članka sa stavom mora biti spreman na tok emocija koji ne mora biti uvijek jako ugodan. Recimo nakon Niki, moj heroj. Usprkos generalne boli i tuge što je otišao moj heroj, osjećao sam se fenomenalno dobro, zbog pozitivnog toka emocija koji sam okinuo.

    Međutim, “Kratka povijest Hamiltonovog vremena iz jedne fotelje” me otrovao.
    Taj treći članak je okinuo neke reakcije na koje emocionalno nisam bio sasvim spreman i zato je to vjerojatno ostao i posljednji do danas. Meni je nevjerojatno da je moje mišljenje o tome kako se Hamilton uklopio u F1 marketing izazvalo toliko mržnje. Danas hrpa tih agresivnih komentara više ne postoji, Ante je to brisao. Danas su ostali neki umjereniji mrzitelji i neki koji me hvale.

    Tek sam danas pročitao sve komentare koji su preostali. Tada nisam mogao. Racionalno sve je to jasno ali svejedno – strefi. Pa sam svaki sljedeći put kad sam pomislio na neki članak, pomislio da mi to ne treba. Nije bila stvar u neslaganju nego u otrovu, teškim riječima uvredama, potpunom nerazumijevanju teksta na hrvatskom jeziku. Ta činjenica da si napisao nešto, a da su ljudi pročitali nešto drugo. Pomisliš da zapravo nema smisla dalje pokušavati. Prebaciš se samo na sitno preje…. u komentarima i tako ostaješ neozlijeđen.

    I zato, eto moje upozorenje potencijalnim suradnicima. Budite spremni na pohvale i kritike, ali i na nevjerojatnu količinu otrova ako taknete neke teme.



    9

    0
  5. Bravo za medijsku akreditaciju! To uistinu nije mala stvar, mi je recimo nikada nismo dobili u drugim medijima, mada vjerojatno u F1 magazinu bismo, da je postojala ma kakva financijska konstrukcija za odlazak.

    Čitam baš ove komentare i, dakako, nemoguće je autoru ne reagirati na negativne, a i na pozitivne reakcije. No ja nikada nisam imao problem s distanciranjem od toga. Ako mi netko pronađe i ispravi pogrešan podatak, super, hvala. Ako se pak ne slaže s mojim mišljenjem, neka, neće ga promijeniti. Uostalom, čitavog života sam izbjegavao previše se družiti s ljudima koji misle isto što i ja, ma o kojoj temi – što ima zabavno u tome, o čemu da pričam s takvima?



    1

    0
    • Nije problem u neslaganju. Problem je u vrijeđanju i mržnji. Jako se volim raspravljati s ljudima koji imaju drukčije mišljenje pogotovo uz pivo i kikiriki. :)



      1

      0
      • Nigel Mansell
        The Simpsons Prikaži

        Tu si u pravu.
        Pričamo(pišemo) i raspravljamo o sportu, u ovom slučaju F1 koji i nije globalno “najvažnija sporedna stvar na svijetu” mada većini nas na portalu jeste i onda te neko nagazi kao da se radi o životno bitnim stvarima?
        Nikada nisam shvaćao fanatizam “navijača” do te mjere da neko navijanje prijeđe u mržnju.
        Ali ne trebaš odustati od pisanja.
        Mislim da nas ima više koji smo te rado čitali. 🙂
        PS.
        Večeras pogledo na hrt2 “utrka do savršenstva” i epizodu kada je Niki imao nesreću, pa kada nije htio voziti u Japanu i povratak na stazu u Mclaren sa Prostom.
        Fakat je lik bio legenda.



        5

        0
  6. Jenson Button
    Maracos Prikaži

    Nije neka valuta, ali svakom fanatiku nešto ipak znači stajati na balkonu i gledati 15-ak sekundi vlastitim očima par metara ispod sebe kako Ferrari obavlja promjenu guma.

    Hahaha dobra



    1

    0
  7. Nemoguce je u jednoj Hrvatskoj imati 3 stranice na nesto usko specijalizirano kao sta je F1.Dobro to jos i klapa,Btw. u Zagrebu bar ima udruga za svaki vrag i uredno legle godisnje 50 tisucica.To bi vi iz ZG trebali malo nesto pokrenuti.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni