Izdvojeno

Nizozemski investitor tužio Nycka de Vriesa

Piše: Ante Vetma

Prije 2 tjedana, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako još nije odradio niti prvu utrku u svojoj novoj ekipi AlphaTauri – Nyck de Vries je već na naslovnicama nizozemskih portala. Kako pišu dnevne novine TD – investitor Jeroen Schothorst mu je 2018. godine dao pozajmicu od 250 tisuća eura, a uz kamatu od 3% – navodi da su uvjeti kreditiranja uključivali i djelomičnu dobit od buduće zarade u Formuli 1. Međutim, ta klauzula navodno ne bi trebala vrijediti ako De Vries nije ušao u Formulu 1 do 2022. godine.

Budući da je klasični vozački ugovor De Vries s AlphaTaurijem sklopio tek za 2023. godinu – on smatra da je taj dio sporazuma nevažeći. Međutim, Schothorst ne misli da je situacija tako jednostavna. Na sudskom ročištu u Amsterdamu je ustvrdio da De Vries nije otkrio svoje ugovore ni prihode.

Sad se od njega traži da prikaže detalje ugovora s Mercedesom gdje je imao ulogu rezervnog vozača uslijed čega je dobio priliku debitantskog nastupa u Williamsu. Tužitelj također traži da De Vries obznani i trenutni ugovor s AlphaTaurijem.

“Mislim da je fantastično da je Nyck postao uspješan F1 vozač i da će dogodine u našoj domovini u utrku krenuti dva domaća vozača. Investirali smo u njega u važnom trenutku njegove karijere kad to nitko drugi nije htio. No, sad imamo različite interpretacije tog dogovora.”

Schothorst je imao i nekoliko lijepih riječi o svom poslovnom partneru:

“Ovakve stvari se jednostavno događaju. Ne možemo izbjeći sudski postupak. Naravno, htjeli smo da se to drukčije riješi, ali ništa se ne mijenja jer ja kao ljubitelj motosporta Nycku i dalje želim svaki mogući uspjeh u karijeri.”

Kako piše Telegraaf – De Vriesov odvjetnik navodno je već predao ponudu za nagodbu koju je druga strana odbila. Branitelj je na sudu odbacio tvrdnje da De Vries nije dao sve potrebne podatke.

“Sve ukazuje na to da investitor ne može prihvatiti činjenicu da je De Vries postao F1 vozač tek 2023. godine, a ne u posljednjoj godini njihovog ugovora.”

Nagađa se da je Schothorst ponudio alternativnu opciju da postane De Vriesov menadžer, što je vozač odbio.

Presuda bi trebala stići u veljači, odnosno, prije početka nove sezone u Bahreinu.

Komentiraj

6 komentara

  1. Michele Alboreto
    Drkso Prikaži

    platit ce tata wolff



    1

    1
  2. Nije vezano za temu,ali da li ovo nema dnevne zagonetke na aplikaciji?


    0

    0
  3. …kad su pare u pitanju nizozemac bi tužio i vlastitu mamu, tatu, ženu, dijete…ma i sebe ako misli da će zaradit euro…



    5

    0
  4. Ovo podsjeća na Mamićeve ugovore



    3

    0
  5. Đubre lihvarsko. Najpametnije mu je postići nagodbu. S ovom pijavicom ne bude mogao živjeti.


    0

    0
  6. Kad se malo istraži taj frajer, ispada da niti on ne stoji naročito dobro u životu i da je ovo njegovo privlačenje pažnje i skupljanje novca da plati režije, prema tome, agresivan nastup RBa i nagodba bi mogla riješiti Nickov problem.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni