Izdvojeno

Herta želio voziti američku F3 za dodatne bodove, FIA mu to nije dozvolila

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Trkaći direktor Regionalnog američkog prvenstva formula (Formula Regional Americas Championshipa) Scott Goodyear otkrio je kako je FIA blokirala naum Coltona Herte da prošle godine nastupi u toj kategoriji.

O Herti se u F1 svijetu naveliko pričalo tijekom prošle godine – 22-godišnji Amerikanac bio je velika želja Red Bulla i gotovo bi sigurno dobio mjesto u AlphaTauriju za 2023. da mu nisu nedostajali bodovi za dobivanje superlicence koji se skupljaju uspjesima u juniorskim i ostalim kategorijama motosporta.

Red Bull je čak lobirao za to da FIA napravi iznimku zbog Herte, no krovna organizacija Formule 1 jasno je to odbila. Sada se pojavila informacija kako je FIA onemogućila Herti da skupi potrebne bodove nastupom u američkoj kategoriji F3 razine.

“Mi vozačima koji se natječu u našoj seriji nudimo bodove za superlicencu i ako osvojite regionalnu F3/FR seriju u ovoj zemlji dobit ćete više bodova nego što biste dobili da osvojite Indy Lights prvenstvo [od 2023. Indy NXT, prvu juniorsku kategoriju ispod IndyCara, op.a.]. To je jednostavno tako jer smo mi pod FIA-jom”, rekao je Goodyear u Racer to Racer Podcastu.

“Bryan Herta [Coltonov otac i menadžer] me nazvao u srpnju da bi saznao može li Colton nastupati u našoj F3/FR seriji jer je trebao zaraditi dodatne bodove za superlicencu.”

“Mi smo kao serija to odobravali i naš je menadžment to definitivno odobrio, ali nije uspio dobiti dozvolu od FIA-je.”

“Momčadi i vozači bili su uzbuđeni jer su mislili da će netko Coltonovog kalibra doći u F3 i da će dobiti priliku da vide kakve su njihove sposobnosti u usporedbi s jednim od najboljih vozača.”

Herta je nakon FIA-jine odbijenice produžio ugovor s Andrettijem u IndyCaru sve do 2027., a AlphaTauri je na mjesto Pierrea Gaslyja doveo Nycka de Vriesa.

Donekle sličan slučaj poput ovog s odbijanjem Hertinog nastupa na F3 razini dogodio se 2016., kada je Nelson Piquet Junior pokušao nastupiti na F3 utrci u Pauu. FIA je tada obrazložila odluku time da Piquetov nastup ne bi bio u skladu s duhom prvenstva kao razvojne kategorije, no za razliku od Herte, Piquet je tada bio u 31. godini života te je već imao 28 nastupa u F1 i naslov prvaka Formule E.

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni