Izdvojeno

F1 utrka Saudijske Arabije trebala bi ostati u Džedi barem do 2027. [anketa]

Piše: Ante Vetma

Prije 3 tjedana, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Saudijska Arabija ugostila je Formulu 1 po prvi put 2021. godine na stazi “Jeddah Corniche Circuit” koja je od samog početka trebala biti privremeni domaćin, dok se ne završi novi grad Qiddiya na periferiji Rijada.

Međutim, kako se radovi na “najsuvremenijem objektu” nastavljaju – očekuje se da će se na Džedi voziti još barem četiri godine.

“Važno je da stazu u Džedi pripremimo za budućnost i zato ponovo surađujemo s FIA-om i Formulom 1 kako bismo osigurali da imamo stazu koja će nam omogućiti utrkivanje u Džedi dok ne započnu radovi na stazi u Qiddiyi,” kaže Martin Whitaker, izvršni direktor promotora utrke u Saudijskoj Arabiji.

“Automobilski centar Qiddiya je dizajniran kako bi bio broj jedan po pitanju dizajna i zabave. To je jedinstven i uzbudljiv projekt kojeg će svi htjeti posjetiti.”

“No, u ovom trenutku i u bližoj budućnosti – fokus svijeta bit će na Džedi i na obali Crvenog mora u ožujku.”

Prošlogodišnja Velika nagrada Saudijske Arabije bila je u sjeni raketnih napada na Aramcovo naftno postrojenje u blizini staze, što je prouzrokovalo burne sastanke u ranim jutarnjim satima između vozača i šefova ekipe, kao i čelnika Formule 1 i FIA-e. Međutim, svi akteri su dobili garanciju da im ništa neočekivano neće pasti na glavu pa je vikend uredno nastavljen.

Naravno, Whitaker kaže da je sigurnost na prvom mjestu:

“Mi kao promotori želimo osigurati da se ljudi osjećaju sigurno dok su na stazi i u gradu. Naglašavanje ove poruke je bio naš cilj od prošle utrke do danas.”

“Razgovori s vozačima i šefovima ekipa su bili primarni cilj i htio bih misliti da su ih uvjerile naše poruke da je Saudijska Arabija potpuno sigurno odredište, kao i mnoge druge utrke u F1 kalendaru. Gostoprimstvo Saudijaca može biti na prvom mjestu u svijesti svih posjetitelja.”

Biste li i vi htjeli posjetiti Qiddiyu, "projekt koji je broj jedan po pitanju F1 dizajna i zabave"?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Ako vam se anketa ne prikazuje kliknite ovdje.

Komentiraj

14 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Prikaži

    Hoće li Arapske žene moći gledati F1 u živo sa tribina i navijati nedaj bože bez feređi?
    Hoće li robovi koji im grade raj na zemlji moći sa tribina gledati F1 i navijati?
    Nakon odgovora na ta pitanja mogu glasati.



    5

    3
  2. Nebi trebala uopce bit u kalendaru…..



    2

    0
  3. Michael Schumacher
    Unwoken European Prikaži

    Lewis: “The best fans in the world”.



    4

    5
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Preimenuj treću opciju u “ja sam Islamofob”…



    1

    4
  5. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Što se tiče same staze, šteta, zanima me kako će izgledati Qiddiya. Po ranijim najavama zvuči zanimljivo, koliko sam shvatio, to bi bila normalna staza, odnosno ne bi bila ulična poput trenutne, pričalo se da bi mogla biti duža od Spa, s raznim elevacijskim promjenama… Međutim, pričalo se i da će biti spremna za 2023., a ne nalazim nikakve konkretne informacije o izgradnji staze niti tog čitavog projekta, tako da tko zna što će ispasti od toga, ako će išta. Puno gore od Džede ne može, tako da podržavam potencijalnu promjenu.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni