Izdvojeno

Aston Martin: Našli smo nekoliko malih rupa u pravilniku

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 tjedana, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Zamjenik tehničkog direktora Aston Martina Eric Blandin otkrio je kako na novom bolidu britanske momčadi možemo očekivati neke domišljate inovacije.

“Implementirali smo nekoliko domišljatih inovacija na novi bolid – one su šlag na torti”, rekao je Blandin za službenu stranicu tima.

“Dobro ih je imati, ali nisu nužne.”

“Odlično je kada pronađete malu rupu u pravilniku i možete je iskoristiti kao svoju prednost, ali ne možete često bazirati čitav bolid oko toga. Ključno je pogoditi s osnovama, a onda možete dodavati stvari.”

Prema njegovim riječima, AMR23 je gotovo u potpunosti drukčiji od prethodnika, a na predstavljanju koje će se održati 13. veljače u Silverstoneu bit će zaista prezentirana njegova prava verzija:

“Sve što smo saznali zahvaljujući prošlogodišnjem bolidu smo primijenili na ovogodišnji. Toliko toga na AMR23 je novo, potpuno je drukčiji od AMR22. Promijenili smo preko 90% dijelova, a više od 95% aerodinamičkih površina je drukčije.”

“Predstavit ćemo pravi bolid, baš kao što smo učinili prošle godine. Bolid kojeg ćemo predstaviti u našoj novoj tvornici u Silverstoneu 13. veljače bit će pravi AMR23. Nećemo razočarati fanove.”

Bit će ovo treća sezona za ekipu iz Silverstonea kao Aston Martin, u kojoj će pokušati nadmašiti sedmo mjesto u konstruktorskom prvenstvu koje je osvojila dvaput zaredom. U novu sezonu ulaze s jednim novim vozačem – umjesto umirovljenog četverostrukog prvaka Sebastiana Vettela u garaži pored Lancea Strolla sjedit će dvostruki prvak Fernando Alonso.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Stvara se veliki hype oko Astona, a ja se samo nadam da će biti ispred Alpine, za početak bi to bio uspjeh



    17

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni